Kirjoittaja Aihe: Whiplr-kännysovellus  (Luettu 29869 kertaa)

ÜberBitch

  • Vieras
Whiplr-kännysovellus
« : 25.07.2015, 18:05 »
Hei!
Kokeilin muutaman päivän ajan Whiplr-kännysovellusta. Lue yksityiskohdat ja arvostelut mm.täältä http://dumbdomme.com/2015/03/whiplr-the-app-for-kinky-fuckery.html ja täältä https://dommeluck.wordpress.com/2015/03/22/whiplr-it-out-domme-luck-tries-the-kinky-sex-app-so-you-dont-have-to/
Perjantaihin 24.7. mennessä Helsingin välittömässä läheisyydessä (20 km säteellä) oli 3 käyttäjää lisäkseni, ehkä enemmänkin jos on uskomista, että kuukausimaksullinen versio näyttää enemmän profiileja. Yhden näistä kanssa viestittelin ja hän oli vain Suomessa käymässä. Sain viestejä ulkomailta, kauempaa Suomesta en yhtään, kuvien perusteella kaikki pidemmän matkan päässä olivat luultavasti ulkomaalaisia, eivät ainakaan ihan "tavallisen suomalaisen"  näköisiä, lisäksi suomen kielen taito oli kovin puutteellinen näillä.
Sain myös läjän kalukuvia, pyytämättä tietenkin. Kyseiset henkilöt on onneksi sovelluksessa helppo blokata, niin, että myöskään blokkaamasi henkilö ei enää näe sinua.
Miksi lataisin ja pitäisin sovelluksen? En ainakaan saadakseni kuvia miesten kaluista. Niitä lähettelevät olivat onneksi vähemmistössä, noin 15% Soveluksessa voi estää puhelut ja videon lähettämiset, mutta valokuvien lähettämistä ei ainakaan ilmaisversiossa voi estää, mutta sovellus voisi olla ihan hyvä tapa tavata "tien päällä" uusia samanhenkisiä ystäviä ja potentiaalisia leikkikavereita. Kävin ihan kivoja keskusteluja tuntemattomien ihmisten kanssa kaukaisisssa maissa  ;D
Sovellus on onnettoman buginen ja käyttäjiä liian vähän, joten meni poistoon. Muutama päivä oli ihan hauskaa jutella ympäri Eurooppaa, mutta sitten iski krapula. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani ulkomailla asuviin kun tiedän, että Suomessakin on kinkyjä. Ilmoittakaa kun olette kaikki sankoin joukoin Whiplrin käyttäjiä, niin voin harkita uudelleen.

Ystävällisin terveisin ÜberBitch

empaattinensadisti

Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #1 : 20.09.2015, 11:58 »
Kiitos kokemuksista.

Nessi

  • Vieras
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #2 : 22.09.2015, 23:48 »
Joskus tuli mielenkiinnosta kokeiltua kyseistä appia. Kovin hauskahan se vois olla, mutta tosiaan tyssää heti alkuunsa suomalaisten käyttäjien vähyyteen. Itsellä hakuasetukset näytti pelkkiä naisia, ja taisin nähdä sen parin viikon aikana mitä toi puhelimesta löytyi tasan yhden suomalaisen profiilin ja loput sit jossakin kaaukana rajojen ulkopuolella. Kiinnostavien profiilien sijaan tuli nähtyä niitä ylläreitä kalukukuvia sit sitäkin enemmän.

Vallataan kaikki tää appi ni siitä vois oikeesti saada jotain irtikin!  :D

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #3 : 27.10.2015, 23:10 »
Vähän näkyy olevan käyttäjiä

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #4 : 27.10.2015, 23:39 »
Hei, nyt kaikille tämä. Tämähän on mahtava ajatus!

Kiitos  ÜberBitch :)

-SeRentumpiRenttu-

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #5 : 28.10.2015, 07:31 »
Vallataan kaikki tää appi ni siitä vois oikeesti saada jotain irtikin!  :D

 :peukku:

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #6 : 28.10.2015, 11:58 »
Täähän onkin hauska!  ;D

heinrich

  • Vieras
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #7 : 28.10.2015, 12:17 »
Eikö tässä baarissa ny oo "appia" jo ihan nokko :)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #8 : 28.10.2015, 12:21 »
Että ostaisin älypuhelimen (jotka ovat tosi tyhmiä) ihan vaan tämän vuoksi? :o Haha.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #9 : 28.10.2015, 12:29 »
Että ostaisin älypuhelimen (jotka ovat tosi tyhmiä) ihan vaan tämän vuoksi? :o Haha.

EN todella !

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #10 : 28.10.2015, 12:30 »
Että ostaisin älypuhelimen (jotka ovat tosi tyhmiä) ihan vaan tämän vuoksi? :o Haha.

Ei saa olla tommonen änkyrä. Kato Suomi nousuun  ja digiyhteiskunta ja talkoot ja kyllä-tässä-nyt-on-kaikilla-peiliin-katsomisen-paikka.  ;D ;D ;D ;D

heinrich

  • Vieras
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #11 : 28.10.2015, 12:39 »
Kissahan pisti "pari pointtia" ku kohta entinen ministeri  ;D

Toisaalta...
Jos täälläkin ihmiset ilmoittaisivat ikänsä... Juu rakkaat karvakorvat, sillä on merkitystä jos hakee parisuhdetta :)
Tai... Edes missä hemmetissä he elämäänsä vaikuttavat...
Niin juu...
Kyllähän se... Lähestymistä helpottaisi... ;)

Wlindereitä ja tsindereitä...


Suzie

  • Vieras
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #13 : 28.10.2015, 16:01 »
Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:


- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?
- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?
- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?
- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?
- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?


jne


Mihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?




Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Whiplr-kännysovellus
« Vastaus #14 : 28.10.2015, 16:02 »
Aika hurjat vaatimukset tolla softalla:


- Haluaa pääsyn mun osoitekirjaan. Haluaakohan jakaa sen muille?
- Haluaa lukea mun SMS:t. Haluaako lähettääkin?
- Haluaa katsoa mihin numeroon olen puhunut ja puhunko parhaillaan. Haluaakohan soittaa?
- Haluaa katsoa mun kameralla otetut kuvat. Haluaakohan jakaa ne itsekseen?
- Käyttää kameraa ja mikrofonia. Liveseurantaa?

jne

Mihin nää kaikki tiedot tarvitaan, joku taitaa hieman profiloida käyttäjiä ja heidän verkostojaan. Entäpä jos joku kräkkää noiden serverin, löytyykö sitten mun pervoluurin tekstarit ja valokuvat torrenttina jaossa?


Jos tosiaan tuollainen on, niin todellakin ei kiitos  >:(