Kirjoittaja Aihe: 3 kk:n sääntö narikkaan ja muu seuranhaku -osioon?  (Luettu 4392 kertaa)

Marimintti

Muu seuranhaku ja narikka-osioissa on aika vanhojakin ja osin vanhentuneita keskusteluja. Olisiko järkevää laittaa sinne myös tuo kolmen kuukauden sääntö, eli poistuisivat sen jälkeen?  Säästyisi ylläpidon aikaa kun ei tarvitsisi poistella yksitellen yksityisviestien/viestien perusteella osaa niistä.

**

Pohdin myös kierrätyspalstaa, johon voisi laittaa kelvolliset exät, mutta se ei ole kovin vakavissaan ajateltu ajatus:)

Glori

  • Vieras
Vs: 3 kk:n sääntö narikkaan ja muu seuranhaku -osioon?
« Vastaus #1 : 23.09.2012, 15:55 »
Totta, muu seuranhakuosiota ei ole muistettu siivota vähään aikaan. Yleensä se käydään läpi samalla kuin deitti-ilmotkin. Täytyypä ryhtyä hommiin.

Narikasta poistelemme ilmot kun sinne laitetaan saa poistaa viesti. Emme lue niitä säännöllisesti poistomielessä läpi (tai minä en ainakaan lue).
Kivahan se on jälkeenpäin lukea mitä on ollut myynnissä ja mitä on missannut :(

**

Kierrätyspalsta oli hauska ajatus  :D

LadyVirgo

  • Vieras
Vs: 3 kk:n sääntö narikkaan ja muu seuranhaku -osioon?
« Vastaus #2 : 23.04.2013, 14:57 »
Narikkaa saisi kyllä ruveta tyhjentelemään ihan huolella!  Eikö myyjä saa itse poistettua viestiä alueelta?
Myös tähän kierrätys ideaan lähtisin mielelläni mukaan!

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: 3 kk:n sääntö narikkaan ja muu seuranhaku -osioon?
« Vastaus #3 : 23.04.2013, 15:49 »
Narikkaa saisi kyllä ruveta tyhjentelemään ihan huolella!  Eikö myyjä saa itse poistettua viestiä alueelta?
Myös tähän kierrätys ideaan lähtisin mielelläni mukaan!

Tuossa olisikin ylläpidolle ideaa eli oman ilmoituksen saisi poistettua narikasta.

Hermes

  • Vieras
Vs: 3 kk:n sääntö narikkaan ja muu seuranhaku -osioon?
« Vastaus #4 : 23.04.2013, 16:26 »
Narikkaa saisi kyllä ruveta tyhjentelemään ihan huolella!  Eikö myyjä saa itse poistettua viestiä alueelta?
Myös tähän kierrätys ideaan lähtisin mielelläni mukaan!

Oman ilmoituksensa saa halutessaan poistettua ilmoittamalla viestistä valvojille viestin oikeassa alakulmassa olevasta linkistä.

Vanhentuneita ilmoituksia ei ole poistettu deitti-ilmojen tavoin siksi, että olemme ylläpidossa ajatelleet vanhojen ilmoitusten tarjoavan hyviä vinkkejä siitä mitä mistäkin tavarasta kannattaa pyytää tai maksaa.