Kirjoittaja Aihe: Miiiiiitti! Tampere, ke 5.10. klo 18, 2H + K, Aleksanterinkatu 33  (Luettu 7362 kertaa)

hiitamus

  • Vieras
Jos seukki miitti on 13.10 torstaina niin tulen tökin kaikkia. >:D

Oi, mä voin olla vapaaehtoinen tökittävä! ...eiku

TEGAMi

  • Vieras
Jos seukki miitti on 13.10 torstaina niin tulen tökin kaikkia. >:D

Oi, mä voin olla vapaaehtoinen tökittävä! ...eiku
>:D >:D >:D

nti N

Minähän pääsen paikalle pitkästä aikaa, jos en nukahda töiden jälkeen ihan suoraan.

Mindgamer

Tein sillä lailla tymästi, että tulin ennen aikojani. Jos joku on lähialueella, niin saa tulla viihdyttämään. Muussa tapauksessa sivistän itseäni kirjallisuuden parissa.

JustMe

Saavun paikalle taas siinä puoli ysin aikaan :)

Pip

Pitkästä aikaa oli kiva osallistua ihmisvihastani johtumatta, mutta oli silti hauskaa. Muutama tyyppi jäi silti etäiseksi, koska nikkejä ei esitelty julkisesti.

Draugo

Pitkästä aikaa oli kiva osallistua ihmisvihastani johtumatta, mutta oli silti hauskaa. Muutama tyyppi jäi silti etäiseksi, koska nikkejä ei esitelty julkisesti.

Olit vaan myöhässä, esittelykierroa pidettiin seitsemältä :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!

Ei

IceCherry

  • Vieras
Pitkästä aikaa oli kiva osallistua ihmisvihastani johtumatta, mutta oli silti hauskaa. Muutama tyyppi jäi silti etäiseksi, koska nikkejä ei esitelty julkisesti.

Eikö miitissä voi olla anonyymi?  :o Entä jos ei ole nikkiä, on vain Vieras?  :o

TEGAMi

  • Vieras
Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!
Roger. Piqqun kans aloitetaan vartin välein "Heeeei kaikki. Mie oon Tegu ja tää on Piqqu ja ollaan Oulusta. Neeeeeext" ;D

Draugo

Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!
Roger. Piqqun kans aloitetaan vartin välein "Heeeei kaikki. Mie oon Tegu ja tää on Piqqu ja ollaan Oulusta. Neeeeeext" ;D

Hei Tegu ja Piqqu!

TEGAMi

  • Vieras
Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, että tarvitaan enemmän esittelykierroksia. Ensi viikolla siis vartin välein!
Roger. Piqqun kans aloitetaan vartin välein "Heeeei kaikki. Mie oon Tegu ja tää on Piqqu ja ollaan Oulusta. Neeeeeext" ;D

Hei Tegu ja Piqqu!
Muuuui

alice

Vois kyllä oikeesti miettiä jotain systeemiä siihen että kaikki tulis tutuiksi vaikka ihmiset saapuu eri aikoihin. Yksi virallinen esittelykierros tuntuu kömpelöltä, kun ensin porukassa istuu hyvän tovin uusia ihmisiä ilman minkäänlaista esittelyä kun odotellaan että ois enemmän porukkaa paikalla, ja sit joku ilmestyy myöhemmin ja on jo missannu esittelyt. Myöskin oikeesti toi nykyinen esittelykierros on tällaselle vähän sosiaaliahistuneelle olennolle aika painajainen :D

Oisko ehdotuksia miten tän sais toimivammaksi?

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Bileissähän on usein pyykkipoikia joihin voi tussilla kirjottaa nikkinsä ja laittaa se sit johonki sopivaan mutta näkyvään paikkaan roikkumaan. :P