Kirjoittaja Aihe: Loppiaisen smurffiklubi?  (Luettu 5524 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Loppiaisen smurffiklubi?
« : 21.12.2011, 12:04 »
Hei,
onko loppiaisena smurffiklubi? Tai siis ilmeisesti on mutta esim SMFR nettisivuilla ei mitään mainintaa ole.
Ja onko se torstaina 5.1 vai pe 6.1. Olen molempia päiviä nähnyt mainittavan.
Harkitsen paikalle raahautumista mut ois kiva tietää tarkemmin että osaa tulla oikeana päivänä... :)

Pip

Vs: Loppiaisen smurffiklubi?
« Vastaus #1 : 21.12.2011, 14:26 »
Houkkien juhla = Loppiaisen smurffiklubi on 6.1.2012. Tiedotusosastolla on prosessi menossa eteenpäin, että siitä saisi virallisemman infon mahdollisimman pian. Muutenkin smurffien tiedotus on teknisesti muuttumassa, mutta se tulee viemään vielä vähän aikaa.

Avustajia tulemme jälleen kerran tarvitsemaan ja esim. lipunmyyntivuoroihin haluavat voivat ilmoittautua SirMichael:lle suoraan. Minulle voivat ilmoittautua "tekniset avustajat".

edit: Smurffien kalenterissa on kyllä merkattuna tuo ko. tapahtuma.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011, 15:01 kirjoittanut Pip »

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Loppiaisen smurffiklubi?
« Vastaus #2 : 21.12.2011, 18:55 »
edit: Smurffien kalenterissa on kyllä merkattuna tuo ko. tapahtuma.

Onko smurffeilla kahdet nettisivut? Ne joilla minä kävin (googlaamalla) oli erilaiset eikä siellä näkyny ko tapahtumaa.

Niin se linkki missä mä kävin (ekana tulee ku kirjottaa googleen smfr) http://www.smfr.net/

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 753
  • Galleria
Vs: Loppiaisen smurffiklubi?
« Vastaus #3 : 21.12.2011, 21:20 »
Smurffejen sivut ja tiedotus tulevat kokemaan täydellisen uudistuksen tammikuussa, josta johtuen tällä hetkellä on olemassa ikään kuin kahdet sivut.

otto40

  • Vieras
Vs: Loppiaisen smurffiklubi?
« Vastaus #4 : 22.12.2011, 22:39 »
Juu uudet sivut tulevat virallisesti julki 1.1.2011, ne ovat nyt näkyvissä osoitteessa purkka.smfr.net. Sivulla on kaikki SMFR:n päätetyt pippalot, niin myös kalenterissa jossa on myös muita tapahtumia. Siis ytietysti 1.1.2012 8  :D

webbisubi
otto
« Viimeksi muokattu: 23.12.2011, 11:51 kirjoittanut otto40 »