Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Karkkikauppamaster

(1/7) > >>

Pip:
Mulle tehtiin kysymys, että enkö ole "karkkikauppamaster"? Hetken asiaa mietittyäni ja todettuani, etten ole pelkkä makuuhuonemaster, jouduin todellakin tätä filosofista kysymystä miettimään, enkä vieläkään ole aivan satavarma, mitä mieltä asiasta olen. Ehkä minut paremmin tuntevat ihmiset voisivat tämän asian kohdaltani määritellä? Tarvitsen siis apua tällä hädän hetkellä, ettei kysymyksen esittäjä vain missään nimessä olettaisi minun osoittavan heikkoutta...

Mitä on "karkkikauppamasterius"? Onko se sitä, että tapaa subbarinaisen ja lyö tälle listan eteen ja toteaa, että näillä mennään. Subbarinaisen kieltäytyessä hän todennäköisesti on karkkikauppasubi, joka ei tiedä, mitä elämästään haluaa. Toisessa tapauksessa jätetään kysymykset avoimiksi ja lähdetään etenemään asiaa toiselta näkökulmalta, unohtaen tietynlaiset opetellut tekniikat, vaan lähdetään yhtämatkaa etenemään ja samalla tutustumaan toisiinsa. Toisen kokemus voi rakentaa toisen nautintoa ja tätä kautta voidaan edetä pikkuhiljaa subbarin kokemusten rajoille ja pikkasen kerrallaan niitä venyttäen.

Voiko tällaisesta toiminnasta, millä saa tehdä toiselle ihan mitä haluaa, saada tyydytystä? Vai pitääkö käyttää tekniikoita, jotta saa samasta asiasta tyydytyksen?

Konevitsa:
Karkkikauppamasteri on sellainen, jolla on pussillinen namuja taskussa ja pyörii leikkipuitoissa poplari päällä ...

Mutta vakavasti vastaten. Tarkoitettaisiinko tuolla termillä sitä, että että ottaa sen, mistä itse nauttii välittämättä toisen haluista. Eikös se ole jonkinasteinen sadistin ja psykopaatin välimuoto? Jos edes hiukan kyseenalaistaa tuollaista toimintaa, niin silloin ei voi kuulua tuohon joukkoon, koska he eivät kyseenalaista sitä. Heistä se on heille omasta mielestään oikeutettua.

ChickenRace:
Kuvittelisin että em. termin täyttää enemmänkin Master, joka pyrkii ainoastaan miellyttämään subiaan.. kykenemättä toteuttamaan "inhottavia".. Master jolla ei ole uskallusta/rohkeutta viedä subiaan syvemälle.. "Karkkikauppamaster" -- synonyymiko epävarmalle pelkurimasterille jonka puolen pyrkii salaamaan..!? Jotenkin kääntäisin "karkkikaupan" tässä yhteydessä "feikiks"..?! No, eiköhän foorumin "kielikellot ja logopedistibesserwisserit" anna meille valaistusta tässäkin suomenkielen ongelmassa...xxx

(Vertaus karkkikauppasubi tapaa karkkikauppamassun -eli subin joka tapaa masssun joka toteuttaa ainoastaan subin toiveita) ?!

Pip:

--- Lainaus käyttäjältä: ChickenRace - 28.04.2014, 08:21 ---Kuvittelisin että em. termin täyttää enemmänkin Master, joka pyrkii ainoastaan miellyttämään subiaan.. kykenemättä toteuttamaan "inhottavia".. Master jolla ei ole uskallusta/rohkeutta viedä subiaan syvemälle.. "Karkkikauppamaster" -- synonyymiko epävarmalle pelkurimasterille jonka puolen pyrkii salaamaan..!? Jotenkin kääntäisin "karkkikaupan" tässä yhteydessä "feikiks"..?! No, eiköhän foorumin "kielikellot ja logopedistibesserwisserit" anna meille valaistusta tässäkin suomenkielen ongelmassa...xxx

(Vertaus karkkikauppasubi tapaa karkkikauppamassun -eli subin joka tapaa masssun joka toteuttaa ainoastaan subin toiveita) ?!

--- Lainaus päättyy ---
;D

mose:
Eikös karkkikauppa terminä tarkoita valinnanvapautta eli voit poimia niitä karkkeja laatikoista joista tykkäät? Jos näin, niin eikös karkkikauppamaster ole sellainen joka määrittelee itselleen mitä tykkää tehdä subille ja menee sen mukaan? Silloinhan me kaikki dominoivat ollaan karkkikauppamastereita/domeja/dommeja. Harvoin kukaan dominoiva osapuoli tekee subille mitään sellaista mistä ei itse nauti tai ainakin näin haluaisin uskoa. Eikös se tarkoitus ole miellyttää kumpaakin osapuolta ellei kyseessä ole sadistinen psykopaatti?

Tai sitten karkkikauppamasteri on sellainen masteri joka käy ennen sessiota hakemassa itselleen tikkarin karkkikaupasta ja nuoleskelee sitä odotellessa subiaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta