Ilmoitustaulu > Miitit

TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto

<< < (2/2)

VeraT:
Tulen piipahtamaan ainakin

Kesyeläin:

--- Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 26.02.2020, 12:01 ---Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

minikettu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesyeläin - 26.02.2020, 13:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 26.02.2020, 12:01 ---Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kaksiokaan ei ole esteetön, ja esimerkiksi mun on vaikea päästä sinne, enkä minä käytä edes liikkumisen apuvälineitä. Tosin tiedän, että joku pyörätuolia käyttävä on sinne onnistunut pääsemään. Itse en lähtis edes yrittämään kynnysten kanssa.

Tregu:
Paikalla pitkästä aikaa  :)

ghettoblaster:

--- Lainaus käyttäjältä: minikettu - 26.02.2020, 15:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesyeläin - 26.02.2020, 13:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ghettoblaster - 26.02.2020, 12:01 ---Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kaksiokaan ei ole esteetön, ja esimerkiksi mun on vaikea päästä sinne, enkä minä käytä edes liikkumisen apuvälineitä. Tosin tiedän, että joku pyörätuolia käyttävä on sinne onnistunut pääsemään. Itse en lähtis edes yrittämään kynnysten kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Joop. Kaksiossa on ongelmana tosiaan lähinnä kapeat ovensuut ja massiiviset kynnykset huoneiden välillä. Oon käynyt siellä keppien kanssa joskus ja se oli aika hankalaa, sanoisin, että pyörätuolillakin pääsisin koska olen voimakaskätinen ja itsepäinen. Isoin kynnys on kuitenkin se, että siellä kaksiossa on sellaiset miitit jotka koen yleisellä tasolla hyvin ahdistaviksi. Tykkään kun asioilla on joku järjestys ja tietyt säännöt, "vapaa keskustelu" on siis kaikista vaikeinta, varsinkin tuntemattomien kanssa. Emmä kai ujo ole, mutta socially awkward ja ensivaikutelma on aina tärkeä. Noihin harrastusmiitteihin menisin mieluummin kun siellä voi seurata vierestä ja esittää kysymyksiä... ikäänkuin turistina ja sitten voisi onnistua ne vapaammat miititkin kun tuntee ihmisiä.

Mutta, vaikka jokseenkin turhauttavaa onkin lukea näitä miitti-ilmoituksia, niin ei tämä niin iso asia ole, että kenenkään tarvitsisi ottaa kontolleen mitään sen suurempaa esteettömyyden tavoittelua. Olisi kiva edes joskus päästä turistiksi, ehkä huomauttelen vuoden välein asiasta tms...


 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta