Äänestys

Mikä näistä ajankohdista sopisi sinulle? (Valitse ne jotka sopivat.)

15.6.2013
6 (11.5%)
29.6.2013
9 (17.3%)
6.7.2013
14 (26.9%)
13.7.2013
14 (26.9%)
20.7.2013
9 (17.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: 2013 - Gathering: Vanhat Tekijät, Legendat, Kinkyveteraanit, Sisäpiiri  (Luettu 20743 kertaa)

Nut

  • Vieras
Valitettavasti ekan viestin muokkaus ei enää onnistunut, olisin siihen laittanut.

Mutta:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=5456.msg93770#msg93770

Vinkvink: Ilmoita oma eka viestisi valvojille siitä viestissä olevasta täpästä ja pyydä heitä muokkaamaan tieto viestiin.

(Ja nyt mä vaan jatkan stalkkaamista, kerrankin kun on äänessä sellaiset tyypit joiden rinnalla on nyypiö :D )

Uniform

  • Vieras
Näyttää vakaasti siltä etten pääse osallistumaan.

RedDragon

  • Vieras
äääh. mä voisin melkein jo luvata tulevani säävarauksella. ja olen ihan ulalla mitä stadiin tulee. harkitsen siis tulevani taksilla kampista :D

kide

  • Vieras
äääh. mä voisin melkein jo luvata tulevani säävarauksella. ja olen ihan ulalla mitä stadiin tulee. harkitsen siis tulevani taksilla kampista :D

Kävellenkin pääsee näppärästi:

http://goo.gl/maps/CEBAj

Kattinen

  • Vieras
Näillä näkymin tulossa :)

SpeedMaster

  • Vieras

chilinen

  • Vieras

JetErus

  • Vieras
Saavumme tietysti paikalle ainakin näin päivällä, mutta iltabilejatkot voivat valitettavasti _ehkä_ jäädä meidän osaltamme toteutumatta. Mutta jatkot Iran bileissä ovat mahdolliset vaikka me emme sinne pääsisikään..

BeYourself

  • Vieras
Heips Jettis! ;)
Ko. ei kuitenkaan edelleenkään ole Iran bileet, vaan Be Yourselfin järkkäämät Iran talossa tapahtuvat bileet.
Mutta niin: jatkomahdollisuus talolla ed.vaikka myöhemmin Jettiksen kautta tekstarilla Nickit meille lähetettynä Teille Vanhoille Tekijöille, Legendoille ja Kinkyveteraaneille. Teillä bile-etiketit joka.tap. hallussa vaikka bile-infoa ei ehdikään käteen tuolloin enää saada!
Tervetuloa jatkoille siis! :D

SpeedMaster

  • Vieras
Missäspäin Hietsuu kokoonnutaan? Heitelkääs koordinaattei, niin et ulkopaikkakuntalaisetkin löytää mestoille!

KRX

  • Vieras
Saatanpa vaikka könytäkin paikalle, kunhan hoodsit selviää siellä Hietsussa... :)

Debonair

Mahdollisesti tulossa :)

JetErus

  • Vieras
Pöh, mun mokani, tiesinhän mä että Iralla järkättävät bileet eivät ole Iran bileet vaan Beyourself, mutta en vaan ajatellut. Mutta edellä tulikin hyvä paketti tietoa.

Ja toivon mukaan löydämme toisemme Hietsussa. Eiköhän se onnistu :)

SpeedMaster

  • Vieras

Ja toivon mukaan löydämme toisemme Hietsussa. Eiköhän se onnistu :)
Laittaisitko joitain koordinaatteja, mistä löydettäis helpoiten oikee porukka?

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Äänen perusteella.....voi suunnistaa!