Baarin kannatusmaksut
Okei, tunnustan. Olen binainen, ja kyllä mä vähän tunnistan ilmiön, eli muiden naisten itkeminen ja itkevän lohduttelu on siis joskus kiihottanut. Kokemus on ollut... häkellyttävä. Mun on toki naisena ehkä helpompi peittää fysiologinen kiihotus kuin miesten eli ei tästä ole vars. koskaan aiheutunut mitään ongelmaa.Olen itse mieltänyt tän ihan niin, että itkeminen on hellyttävää, kyllä kai sen on tarkoituskin nimenomaan herättää myötätuntoa. Myötätunnosta matkaa himoon on... näköjään joskus yllättävän vähän.En itse itke kovinkaan herkästi ja jos tulee pakottava tarve itkeä, teen sen yleensä yksin, esim. vessassa. Mun on vaikea kuvitella, että kukaan pystyisi "itkettämään" mua. Yritys saattaisi toimia päinvastoin: kovettavasti. Ja jos oma itkemiseni on joskus jota kuta kiihottanut, en ole tullut tietoiseksi asiasta.
Itkeminen seksin yhteydessä = parasta. Jos joku juttu (voi olla liikuttuminen, säikähtäminen tai ihan vaan että tuntuu niin tajuttoman hyvältä yms) saa mut itkemään niin asiat on aika hyvin, tykkään siitä että asiat menee tunteisiin. Kiihotun itsekin omasta tunteilusta vaan lisää yleensä ja musta on ihanaa että mua lohdutetaan ja mun annetaan itkeä. Sen jälkeen on jotenkin niin puhdas ja hyvä olo ja meininki voi todellakin jatkua ja parantua siitä vaan. Hienoahan se olis jos joku siitä vielä kiihottuisikin niin saisin vain lisää bensaa sille, että on todellakin ok itkeä.