Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Mihin et suostu?

<< < (18/19) > >>

Fatal Foot Fetish:

--- Lainaus käyttäjältä: Kink - 30.03.2019, 17:48 ---Mihin et suostu, mihin et halua ryhtyä?

--- Lainaus päättyy ---

Sträppäämiseen ottavana osapuolena, kimppailuun mikäli kokoonpanossa on lisäkseni yksikin miesoletettu, alistamiseen sanallisesti tai fyysisesti, kivun vastaanottamiseen. Eritejutut on myös vahvasti ei-listalla, jos väri on ruskea.

Nämä nyt tulivat päällimmäisinä mieleen.

mirbe:
Kuristaminen, neulat, verenvuodatus, polttomerkit, anaalifistaus, kasvoille lyöminen tai sylkeminen, vaipat, ulosteleikit, alistuminen useammalle samaan aikaan.

violet:
Omien arvojeni vastaisiin asioihin. Elämässä ja bdsm :ssä.

Fia:
Joskus kovien rajojen listani oli lyhyt: lapset, eläimet, ulosteet, tarkoituksellinen pysyvien vammojen tuottaminen.

Sitten jossain vaiheessa tajusin, että erilaisten kinkyjen fetissien kirjo on niin laaja, etten pysty edes kuvittelemaan kaikkia mahdollisia juttuja, joita joku voisi haluta minulle tai minun kanssani tehdä.

Nykyisin lähden liikkeille toisin päin: on asioita, jotka ovat vihreitä; jo tuttuja tai sellaisia, mitkä haluaisin kokea, on asioita, jotka ovat keltaisia eli vielä vieraita, jännittäviä, sellaisia, joista en ole varma tykkäisinkö, mutta oikean partnerin kanssa voisi ehkä varoen testata - ja sitten on edelleen kovat punaiset rajat.

Keltaisella alueella on varmasti eniten asioita. Sinne luokittelen myös ne jutut, joista en ole kuullutkaan.

Lähtökohtaisesti en suostu mulle keltaisiin asioihin noin vaan. Mutta olen avoin keskustelulle aiheesta.

susannero:
Mä olen meinannut kirjoittaa tähän monta kertaa, mutta en oikeasti kyllä osaa vastata mitään minkä takana voisin seistä ihan kokonaan.

On hetkiä ja tilanteita jolloin olisin sitä mieltä, että "ei, ei missään tapauksessa". Joskus toisessa hetkessä sama asia olisi ihan "superjoo", mutta pääsääntöisesti en suostu mihinkään mikä on vastoin mun arvoja, mikä satuttaa toista ilman suostumusta siihen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta