Äänestys

Päihteiden käyttö bdsm-bileissä

Ei haittaa
79 (29.5%)
En pidä päihtyneistä bileissä
141 (52.6%)
En osallistu jollei saa nauttia alkoholia.
28 (10.4%)
En osallistu jos tapahtumassa on päihtyneitä
20 (7.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 261

Kirjoittaja Aihe: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?  (Luettu 14640 kertaa)

Orjapoju93

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #45 : 25.06.2023, 20:32 »
Mun mielestä päihteet (myös alkoholi) ja BDSM on huono yhdistelmä

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2961
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #46 : 25.06.2023, 20:48 »
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #47 : 26.06.2023, 02:47 »
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D

Kauheen tylsiä ihmiset jotka vain kännissä rohkeevat elää..

sonja_tv

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 48
  • Switch/sub korsetti- ja korkofetissillä
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #48 : 26.06.2023, 12:40 »
Pari kertaa oon nähnyt känniläisten sessionnin bileissä menneen sen verran vaarallisen näköiseksi, että en kannata päihteiden ja BDSM:n yhdistämistä. Pari kaljaa/siideriä ehkä vielä menee, mutta niidenkin jälkeen on jo vahinkojen riski aivan eri luokkaa kuin täysin skarppina.

tv_tiia

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #49 : 26.06.2023, 22:18 »
Viina on viisasten juoma ja huumeet kuuluu narkkareille.

Lasi tai kaksi illassa on ihan ok, narkkarit pysykööt ulkona. Mutta koska kaikki eivät osaa alkoholia käyttää, valitsen vaihtoehdoista vastaan.

Kun aloin käydä kinky-bileissä, niin melkein kaikki bileet olivat paikoissa, joissa oli anniskelua. Pidemmän ajan kokemuksella voin sanoa, että liian päihtyneitä ei ole paljoa bileissä näkynyt. Tietenkin se yksi rajan ylittänyt voi pahimmassa tapauksessa pilata illanvieton useammaltakin kinkyltä.

Alkoholin ja päihteiden käyttö on 2000-luvulla muuttunut. Aikoinaan mocktailin tilaajaa olisi voitu katsoa hieman nenän vartta pitkin, ainakin joissain paikoissa.

Jos katsotaan asiaa yleisesti, kinky-bileiden ulkopuolelta, niin viime vuosina mediassa on ollut paljon juttuja huumeiden käyttäjistä. Ottamatta kantaa ikuisuuskysymyksiin, mitkä huumeet pitäisi sallia ja mitkä ei, niin kyllä alkoholillakin voi pilata elämänsä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kallisarvoisemmaksi aika käy. Siksi on joskus surullista katsoa, kun jotkut hukkaavat aikansa ja rahansa pämppäämiseen. Puolittainen päivä menee nousuhumalaan, jota seuraa huonosti nukuttu yö. Seuraava päivä menee enemmän ja vähemmän krapulassa.

Mutta vielä alkuperäiseen kysymykseen. En voi kieltää, etteikö joskus ole tuntunut ihanalta, kun on laittautunut viimeisen päälle, saapunut bileisiin lievästi hiostavissa kumivermeissä ja sitten tilannut ensimmäisen juoman. Viileän juoman ja lasin kosketus kumikäsinettä vasten. :love:

rinja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Utelias ja innostunut oppimaan uutta...
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #50 : 27.06.2023, 21:57 »
Ite oon niin uusi täällä, sekä ujo ja jännittäjä monenlaisissa tapahtumissa, että jos mahdollista, niin otan muutaman juoman ihan jo rentoutumiseen.  Mutta olen myös toistaiseksi ihan vaan voyeristin roolissa bileissä. Ymmärrän selkeän päihtymisen haitat jos osallistuu fyysiseen toimintaan tapahtumissa.  Muutamat juomat helpottaa mulla varautuneisuutta (ja mahdollista ahdistumista) missä vaan  tapahtumissa, mutta en osallistuisi sessiotoimintaan, jossa itse tai muut olisi kyseenalaisessa tilassa. Itse kuitenkin  siedän useamman juoman menemättä aivan sekaisin tai tolkuttomaan kuntoon. Eli mulle muita haittaamaton käyttö sopii tapahtumissa.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2023, 23:26 kirjoittanut rinja »

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #51 : 28.06.2023, 00:25 »
En vastusta kevyttä alkomahoolin käyttöä kinkybileissä ja -klubeissa ym. eventeissä joissa on sessiointiin mahdollisuus.

Oma mutu kinkybileistä on että joku about 75% vieraista ei yleensä sessioi bileissä (riippuu tietty vähän bileistä...) mutta silleen enemmistö tulee bileisiin vaan vaihtamaan kuulumisia ja höpöttelemään tuttujen kanssa, viettämään iltaa. Eli, bileisiin tuleminen ei ole sama asia kuin sessioon osallistuminen.

Joku promilleraja on toki hyvä jokaisen pitää jos sessioon osallistuu, mutta se on hyvä jättää asianomaisten omalle vastuulle. Aikuisia kun ollaan. Tietty sellainen yleisölle vaarallinen holtiton örvellys-räyhäämis-kaatumishorjuilu-muistinmenetys-dokaaminen on sellaista missä pitää ihminen ohjata ovesta ulos ja mielellään antaa pottikielto perään. :D

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #52 : 09.08.2023, 02:56 »
Moi,

näin tapahtumajärjestäjän näkökulmasta alkoholia ainakin meidän bileissä käytetään nykyään melko maltillisesti, joitain harvinaisia, yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta. Kehityssuunta on hyvä; alkoholiin liittyvien järjestyshäiriöiden määrä on käytännössä ollut viimevuosina nolla.

Henkilökohtaisesta näkökulmasta alkoholia täysin käyttämättömänä kovin humalaiset, etenkin tuntemattomat, ihmiset ovat helposti vähän vaivaannuttavia vaikkei minulla sinänsä mitään ideologista alkoholia vastaan olekaan.

Rgds, Mörkö

Saatan olla vähän jälkijunassa kommentoimassa tätä, mutta tämä on mielestäni juuri oikea kehityskulku! :)

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #53 : 09.08.2023, 15:33 »
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D

Kauheen tylsiä ihmiset jotka vain kännissä rohkeevat elää..

Vanha juttu mutta nyt vasta näin mietin tuota on tuossa perää. kun olen muutamalle tutulle

kertonut Domina jutuista ohimennen. niin ne " 2 promillen " kännissä olisi innoissaan piiskaamaan

vaikka kaikki miehet.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #54 : 09.08.2023, 15:44 »
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D

Kauheen tylsiä ihmiset jotka vain kännissä rohkeevat elää..

Vanha juttu mutta nyt vasta näin mietin tuota on tuossa perää. kun olen muutamalle tutulle

kertonut Domina jutuista ohimennen. niin ne " 2 promillen " kännissä olisi innoissaan piiskaamaan

vaikka kaikki miehet.

Kännidomme! En tiedä mistä tämä oletus tuli, mutta luulen joidenkin naisten humalassa alkavan dominoivaan miestä. Vanilja- tai subinainen.

Mitään en tunnusta  ;D

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #55 : 09.08.2023, 16:29 »
Se alkuperäinen Vintage-ajan koodeksi päihtyneenä touhuiluun tuli muuten Ampumaurheilusta.

Eli :
 Ampumaurheilussa ja tämän lajin kirkkoveneilytouhuissa oltiin aina ajokunnossa.
Maksimissaan 1-2 konjakkimoukkua n.2-6 cl  yhteismäärältään vakauttamaan kättä.

Sen päälle nautittiin teetä useita mukillisia illan mittaan koska se edesauttoi bilekunnon ylläpitämistä molemmin puolin.
Tee myös viilentää paremmin kuin vesi siis bilejuomana.
Teen nauttiminen etukäteen myös helpottaa sen piiskauksen kestämistä ja jälkikäteen nautittuna parin kupposen verran poistaa liiallisen poltteen mikäli pitkä kotimatka istuen on edessä..

Liiallinen kahvin juonti aiheuttaa tärinää ja heikentää bilekuntoa alkoholin tavoin

SarPPanaa

  • Vieras
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #56 : 10.08.2023, 10:43 »
Mulla menee toisinpäin 😆
Humalassa pidän enempi itseeni kontrollia.
Selvinpäin olen rajattomin.
Tykkään pienestä nousuhumalasta silloin kun siihen ei liity mitään Tärkeää.
Humalassa myöskään en keskustele Tärkeistä asioista, paitsi joskus sivuten hyvien ystävien kanssa jolloin näistä keskustelunaiheista on puhuttu jo aiemmin.
Eli humalassa olen silleen tylsä, musta ei saa mitään uutta iekä riettaampaa irti kuin mitä silloin kun olen selvinpäin.

quote author=stoge  :) : :))link=topic=36502.msg581611#msg581611 date=1687715329]
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D
[/quote]

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2961
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #57 : 10.08.2023, 12:14 »
Emmä tiiä, kännisiä akkoja o kyl paljo helpompi usuttaa tekee vaikka mitä juttuja.  :o

 ;D

Kauheen tylsiä ihmiset jotka vain kännissä rohkeevat elää..

Vanha juttu mutta nyt vasta näin mietin tuota on tuossa perää. kun olen muutamalle tutulle

kertonut Domina jutuista ohimennen. niin ne " 2 promillen " kännissä olisi innoissaan piiskaamaan

vaikka kaikki miehet.

Kännidomme! En tiedä mistä tämä oletus tuli, mutta luulen joidenkin naisten humalassa alkavan dominoivaan miestä. Vanilja- tai subinainen.

Mitään en tunnusta  ;D

Se tulee siitä, että ihmisen esittämiset karisee kun on kännissä ja kiltit vaimot alkaa julkisesti käyttäytyy, kuten kotona neljän seinän sisällä muuten.  :o
(Eli pistää sen äijän kuriin, ei mitään seksijuttuja nyt! Tiskit! Perkele!  ;D )

 ;D

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #58 : 10.08.2023, 15:18 »
Riippuu mitä bileissä tapahtuu, teema ja yhdistääkö sitä kupittamista sessiointiin.

Jos alkuillasta touhuaa ja leikkii, loppuillasta drinksuttelee,tanssii ja voyeroi -miksei
Jos juo, mutta vain voyeroi ja bilettää - miksei
Jos juo, mutta aikoo sessioida -kyseenalaista (riippuu määrästä, miten sessioi, onko tuttuja keskenää...)
Ja jos juo niin paljon, että se haittaa muita; sekoilu, paikkojen sotkeminen, epäasiallinen käytös tms - ehdottomasti ei, silloin pitäisi poistaa paikalta

Ja oletin päihteenä tässä haettavan nimenomaan alkoholia, vaikka niitä on pitkä lista muitakin.

SemiPuella

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #59 : 10.08.2023, 17:26 »
En tykkää ehdottomuudesta tässä(kään) asiassa, vaan liputtaisin harkintakyvyn ja vapauden puolesta. Mulle ei ole koskaan tullut bileissä vastaan liian läträäjiä, joten ei asiasta ole myöskään huonoja kokemuksia. Maltillista käyttöä bileissä näkee ja se on lähtökohtaisesti minusta yhtä ok kuin selvin päin oleminen. Ihmisten tilanteetkin on erilaisia ja se on hyvä näissä jutuissa muistaa. Joku aikoo neuloittaa tai köyttää muita - tähän ei varmasti kenenkään mielestä sovi alkoholi. Joku toinen aikoo pitää kevytsession tutun kumppanin kanssa - sen kuin maistelee kun itse arvioi tilanteen. Osa taas ei sessioi ollenkaan vaan hengailee.

Jos olisin itsevaltiatar ja saisin linjan tähän asia vetää, niin en kieltäisi laillisia päihteitä bileissä vaan antaisin ihmisille vapauden ja vastuun omasta toiminnastaan. Vetäisin rajan häiriökäyttäytymiseen ihan kuin nytkin tehdään: tietyt jutut eivät ole kinkykontekstissa koskaan ok, olit päihtynyt tai et. Samalla tajuan myös realiteetit eli sen, että jos joillakin ei kerta kaikkiaan homma pysy alkoholin kanssa hallussa niin silloin voi olla helpompi kieltää päihteet kokonaan kuin ottaa riski. Itse valitsen kuitenkin sit mieluummin bileet, joissa saa halutessaan ottaa muutaman ja nauttia illasta myös sillä tavoin.