Kirjoittaja Aihe: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?  (Luettu 15217 kertaa)

Ansku

  • Vieras
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #45 : 07.01.2019, 22:04 »
On tainnut Jorma pistää profiilin pystyyn pari päivää sitten, että voi röllitellä tipattoman tylsyydessä. :D

RovioKuningatar

Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #46 : 07.01.2019, 22:33 »
Välihuomion välihuomio:
Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata [...]
Nähtävästi tuo switchailu mainitaan kirjan tuoreimmassa versiossa:
1. Kor. 7:2-5
Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.
Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.



Mies on vaimonsa pää ja vaimo saa tehdä päälleen mitä haluaa. ;D

Menee kyllä hankalaksi.

P. S. Ehkä se poikittainen pillu on toistaiseksi varmin tapa erottaa subit naisita.

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #47 : 07.01.2019, 23:08 »
Mun pillu ei ole poikittain. Enkö olekaan aito subi?  :-[  Taidan lähteä Armadillon luo syömään lättyjä.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #48 : 07.01.2019, 23:33 »
Paistoin lättyjä. Piiskojakin löytyy.

Saa siis tulla kattoon kun mä syön lättyjä ja sit saa palkinnoks piiskaa.

No huh huh mikä tarjous! :love: Joko on jono ovella?

Mun pillu ei ole poikittain. Enkö olekaan aito subi?  :-[

Alkoi nyt mietityttämään että mitenkäs se määritellään...Kenen piNppi on poikittain, vinottain, kallellaan, väärinpäin mitä-tahansa? Ulkoisesti vai sisäisesti? Mistä suunnasta katsottuna?
Nyt tarvitaan kyllä ehdottomasti joku asiantuntija professori kertomaan tarkemmin tästä ???

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #49 : 08.01.2019, 08:03 »
Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että  mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?
Mulla on sit käyny ihan uskomaton tuuri kun oon onnistunu löytään sen 0,01 prosenttia...  ;D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #50 : 08.01.2019, 09:37 »
Mitä? Eiks kukaan oo vielä sanonut, että subinaisilta saa pillua helposti, kun taas norminaisilta ei sit millään. Eiks tää "skenen" vanha viisaus enää elä ja voi hyvin? :D

(Mitään vakavaa tai järkevää vastausta en taida tähän ketjuun jaksaa pohtia, sori)

vila

  • Vieras
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #51 : 08.01.2019, 10:14 »
Mitä? Eiks kukaan oo vielä sanonut, että subinaisilta saa pillua helposti, kun taas norminaisilta ei sit millään. Eiks tää "skenen" vanha viisaus enää elä ja voi hyvin? :D

(Mitään vakavaa tai järkevää vastausta en taida tähän ketjuun jaksaa pohtia, sori)

Mut eihän kukaan pillua haluu! Normimiehet ja d-miehet on myös samanlaisia, peppupano ja suihinotto on ne ykköset.

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #52 : 08.01.2019, 10:56 »
Mun pillu ei ole poikittain. Enkö olekaan aito subi?  :-[  Taidan lähteä Armadillon luo syömään lättyjä.

On se kun kallistat päätä 90 astetta  :love:

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #53 : 08.01.2019, 11:47 »
Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että  mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?
Mulla on sit käyny ihan uskomaton tuuri kun oon onnistunu löytään sen 0,01 prosenttia...  ;D

Äkkiseltään itse veikkaisin suhteen olevan jotakuinkin vanhan kunnon Pareto-periaatteen mukainen 80% / 20%, vaikka tällainen katsanto hieman ko. periaatteen väärinkäyttöä onkin.


  * )

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #54 : 08.01.2019, 12:13 »
Mitä? Eiks kukaan oo vielä sanonut, että subinaisilta saa pillua helposti, kun taas norminaisilta ei sit millään. Eiks tää "skenen" vanha viisaus enää elä ja voi hyvin? :D

(Mitään vakavaa tai järkevää vastausta en taida tähän ketjuun jaksaa pohtia, sori)

Mut eihän kukaan pillua haluu! Normimiehet ja d-miehet on myös samanlaisia, peppupano ja suihinotto on ne ykköset.

Aijoo, totta... etenkin toi peppupanoilu tuntuu nykyään olevan se mitä "d-miehet" hakee.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #55 : 08.01.2019, 13:38 »
Paistoin lättyjä. Piiskojakin löytyy.

Saa siis tulla kattoon kun mä syön lättyjä ja sit saa palkinnoks piiskaa.
Mä haluu-uu-uu-uu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!!!  :'(

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1676
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #56 : 08.01.2019, 14:56 »
Häkki ja avainnippu  ;D

ps. säästäkää lettu miullekin  :P

Najwa

  • Vieras
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #57 : 08.01.2019, 15:52 »
Hihhih ❤️ Viihdyttävin ketju pitkään aikaan 😊😊 Repesin jo Feirdin .jpg -kommentin kohdalla 😁😁

Tää on ollut vielä kivasti interaktiivinen. On tullut tiirattua peilillä mitenpäin oma pillu on asettunut. Joutui ihan kysymään D:ltä passiivisuus astetta 🤔 Lettujakin olisi ehkä saanut, mutta kun on tällänen muna-allergikko  :(

Jos saa kasaan 3/5 niin onko sit alistuva?  😍


Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #58 : 08.01.2019, 15:55 »
Kai minäkin olen sit sub nainen, nickiä myöten ;D

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä erottaa sub naisen normi naisesta?
« Vastaus #59 : 08.01.2019, 16:10 »
Lettujakin olisi ehkä saanut, mutta kun on tällänen muna-allergikko  :(
Lettuja voi ihan tosi helposti tehä myös ilman munaa. Itse asiassa, mun bondage-letut on aina täysin munattomia.