Kirjoittaja Aihe: Pieni muna ja paska panee  (Luettu 15132 kertaa)

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #45 : 14.06.2020, 15:14 »
Mulla on ehkä jonkun verran kokemusta peniksistä.
Yleensä sattunut olemaan sellaisia itselle sopivia.
Ihan pienikään ei haittaa, on niitäkin ollut.
Iso taas pelottaa.
Mulle kalun koolla ei ole mitään väliä.
Tai on, mieluummin liian pieni kuin liian iso.
Sellainen mulle sopiva.
Ja helpompi se on toisellekkin nautintoa tuottaa..
Mä pidän tärkeimpänä taitavaa kieltä ja näppäriä sormia.
Olen kyllä hyvin orgasmi ja nautintokeskeinen, mutta en juuri välitä perinteisestä penetraatiosta, vaikka kyllä sitäkin harrastan.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #46 : 14.06.2020, 15:49 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis,

Ihan uteliaaisuudesta, miten pitkä oli vaatimuksena ?

IKRM
18 cm kärjestä kudokseen kaikissa asennoissa.

UW

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #47 : 14.06.2020, 16:09 »
Muistan jokusen vuoden takaa fb keskusteluketjun jossa nuoremmat naiset puhuivat kovaan ääneen, että koolla ei väliä käyttötaidoilla on. Sen mitä livenä naisia kuunnellut niin painotus aika eri. Uskallanpa sanoa, että ilmeisistä syistä merkitys nuoremmalle aikuiselle pienempi ja myöhemmin suurempi. Mitään tiettyä ikää en nyt mainitse, muuten joku kuitenkin näsäviisastelee: miksi juuri tuo ikä?

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #48 : 14.06.2020, 17:02 »
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2960
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #49 : 14.06.2020, 20:40 »
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.

Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.
Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.

Ihminen on ilkee ihmiselle.

So it is what it is and how it  is, so what ?


pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #50 : 14.06.2020, 21:04 »
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.

Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.
Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.

Ihminen on ilkee ihmiselle.

So it is what it is and how it  is, so what ?

Nimenomaan siksi siihen voi ja pitää puuttua. Kenenkään ei ole pakko olla ilkee, varsinkaan tavan vuoksi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2960
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #51 : 14.06.2020, 22:11 »
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.

Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.
Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.

Ihminen on ilkee ihmiselle.

So it is what it is and how it  is, so what ?

Nimenomaan siksi siihen voi ja pitää puuttua. Kenenkään ei ole pakko olla ilkee, varsinkaan tavan vuoksi.

Noin niinkun käytännössä, puuttua miten ?

Olemalla ilkee ja aiheuttamalla pahaa mieltä sille, joka on ilkee ja aiheuttaa pahaa mieltä ?
Kontrolloimalla itseään ja välttää tekemästä sitä, mikä mahdollisesti itseltä luontaisesti tulee ?

Ja ei, tarkotus ei ole viisastella.

Maailma vaan on paha paikka, ihmiset on ilkeitä kusipäitä jotka boostaavat egoaan ja poistavat pahaa oloaan aiheuttamalla sitä muille. Tai sitten aiheuttavat sitä pahaa oloa vahingossa, olemalla sitä mitä ovat.

Loukkaantuminen ja mielensä pahoittaminen kuuluu osana ihmisenä olemiseen, jos joku asia poistetaan, löytyy varmasti
sata muuta mistä vittuuntua.

Jos joku rakentaa "kuplaansa" niin varmasti tän "kuplan" rakennus poksauttaa muutaman muun ihmisen kuplan eli on loukkaavaa.
Ihan vaan siksi, että me kaikki ollaan erilaisia. Onneks.









Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #52 : 15.06.2020, 00:01 »
Heii jäbät. Mites ne pienet munat??  ::)

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #53 : 15.06.2020, 10:17 »
Maailmaa on hyvä koittaa muuttaa, tämän ei tarvitse olla kurja mesta ainakaan kaikilla tavoilla.

Pyrkimys vähentää paskan määrää on aina arvostettava, ja sen vastustaminen näyttää aina hassulta. Jos maailmaa ei muka voisi muuttaa, niin lienisimme edelleen jossain kivikautisessa luolassa hakkaamassa toisiamme kepeillä. Emme kuitenkaan laajalti asu, ja maailmassa olevan kärsimyksen määrä on vähentynyt rajusti viimeisen sadan vuoden aikana. Maailma ei siis nähdäkseni ole mitenkään lähtökohtaisesti paha paikka, vaan sellainen, minkälaisen siitä teemme.

Itseään voi huijata ja itselleen voi antaa luvan olla juuri niin huono kuin kehtaa, mutta se on aina valinta, ei mikään luonnollinen asiaintila.

Pisteet hyvästä kirjoituksesta, itsekin huomaan monesti suhtautuvani sekä omaan kehooni että muiden miesten kehoihin rumina asioina. Joskus kysyttäessä sanoin, että paras kohtani on hyvä kalu, joka lausahduksena herätteli miettimään että mitä vittua.

This was good!

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #54 : 15.06.2020, 15:29 »
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.

Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.
Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.

Ihminen on ilkee ihmiselle.

So it is what it is and how it  is, so what ?

Nimenomaan siksi siihen voi ja pitää puuttua. Kenenkään ei ole pakko olla ilkee, varsinkaan tavan vuoksi.

Noin niinkun käytännössä, puuttua miten ?

Olemalla ilkee ja aiheuttamalla pahaa mieltä sille, joka on ilkee ja aiheuttaa pahaa mieltä ?
Kontrolloimalla itseään ja välttää tekemästä sitä, mikä mahdollisesti itseltä luontaisesti tulee ?

Ja ei, tarkotus ei ole viisastella.

Maailma vaan on paha paikka, ihmiset on ilkeitä kusipäitä jotka boostaavat egoaan ja poistavat pahaa oloaan aiheuttamalla sitä muille. Tai sitten aiheuttavat sitä pahaa oloa vahingossa, olemalla sitä mitä ovat.

Loukkaantuminen ja mielensä pahoittaminen kuuluu osana ihmisenä olemiseen, jos joku asia poistetaan, löytyy varmasti
sata muuta mistä vittuuntua.

Stogen synkkä maailma  ::) :)) Jos tuolle linjalle lähdetään, ei missään moraalisessa toiminnassa ole tolkun hiventäkään. Että kun kuitenkin jatkuvasti joku maailmassa tappaa, kiduttaa, ryöstää ja raiskaa joka tapauksessa vaikka minä en sitä tekisikään, sama se on tehä itelläki.

Juuri kuten Apollyon totesi, pyrkimys olla parempi ihminen, tai vähintäänkin välttää olemasta toisille täysi kyrpä, on itseisarvoisesti aika pirun jees juttu. Väittäisin jopa että luokkaa elämän tarkoitus  :) Kehittää itseään parempaan suuntaan. Eikä jotkut tällaiset sosiaalisesti omaksutut toiminta- ja ajattelumallit todellakaan ole mitään mikä tulee luonnostaan, vaan ne nimenomaan opitaan olivatpa ne kenellekään edullisia tai eivät. Silloin kun eivät ole, en näe yhtäkään syytä miksei niitä kannattaisi heivata. Eli ihan käytännössä, lopettaa tekemästä sitä. Ei se sen kummempi asia ole, vaikka voikin vaatia pientä jumppaa omassa päässä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2960
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #55 : 15.06.2020, 16:21 »
...
Stogen synkkä maailma  ::) :)) Jos tuolle linjalle lähdetään, ei missään moraalisessa toiminnassa ole tolkun hiventäkään. Että kun kuitenkin jatkuvasti joku maailmassa tappaa, kiduttaa, ryöstää ja raiskaa joka tapauksessa vaikka minä en sitä tekisikään, sama se on tehä itelläki.
...

Joo, oon pimeyden ruhtinaan hovinarri.  :o

Mä näen tän niin, että se on aivan sama paljonko höpötetään, ihmiset ei tule pohjimmiltaan muuttumaan.
Tai jos muka muuttuvat, kyse on pinnallisesta tekopyhästä esittämisestä, ei siitä että oikeasti oltaisiin niin ihQuja toisillemme.

Tän takia on parempi suojautua kasvattamalla paksu nahka, niin , että kaikki vittuilut ei aina ala itkettää suhteessa siihen,
että olettas kaikkien muiden olevan itseä kohtaan pyytettömästi kauheen lutusia.

Mutta

Tää on mun näkökanta ja aivan yhtä väärä kuin kaikki muutkin näkökannat.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #56 : 15.06.2020, 17:37 »
No joo, ihan yhtä negatiivinen näkökulma mulla on ihmisiin per se  :)) Se ei vain koskaan ole estänyt mua paskomasta sateenkaaria sen suhteen, miten jokainen itse voi olla edes pikkuisen parempi kuin se olemuksellinen saasta mitä meissä kaikissa on.

Ja mulle on samantekevää mikä se motiivi olla olematta kusipää on, olkoon vaikka sitä tekopyhyyttä ja esittämistä. Niin kauan kuin se vähentää edes rahtusen sitä bullshittiä mitä ihmiset toistensa naamaan tykkäävät hieroa, olen erinomaisen tyytyväinen.

Ei niin etteikö sitä nahkaansa oman etunsa nimissä kannattaisikin pikkuisen parkkiinnuttaa. Silti ei vain tarvitse muuttua kovaksi. Pysyisit stoge säkin ponyboy kultana vaan :love: ;D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #57 : 15.06.2020, 18:54 »
Kusipäänä on ihan mukava olla kun sen tekee aidosti.
Lelut tykkää ainakin joskus ja muilla nyt ei oo niin väliä kun ei niitä panna  >:D

Niin ja oon vielä pehmokin  :love:

Dominanssi

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #58 : 15.06.2020, 19:19 »

Tän takia on parempi suojautua kasvattamalla paksu nahka, niin , että kaikki vittuilut ei aina ala itkettää suhteessa siihen,
että olettas kaikkien muiden olevan itseä kohtaan pyytettömästi kauheen lutusia.


Muistan jonkun joskus todenneen, että kun on tarpeeksi paksunahkainen, ei selkärankaa tarvita lainkaan.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #59 : 15.06.2020, 20:11 »
Juuri kuten Apollyon totesi, pyrkimys olla parempi ihminen, tai vähintäänkin välttää olemasta toisille täysi kyrpä, on itseisarvoisesti aika pirun jees juttu. Väittäisin jopa että luokkaa elämän tarkoitus  :) Kehittää itseään parempaan suuntaan.

Ei itselläni ainakaan ole mitään erityistä tarvetta "pyrkiä olemaan parempi ihminen" tai "kehittää itseään parempaan suuntaan", ellei jälkimmäisellä sitten tarkoiteta pyrkimystä kehittää joitain tiettyjä vahvuuksia edelleen, mihin siihenkin olen yleensä ihan vain aivan liian laiska. Sellainen kilvoittelumentaliteetti ei kiinnosta eikä kohtaa oikeastaan lainkaan.

Olen ihan mielelläni jossain määrin häijy kusipäähkö, mutta sentään täydestä kyrvästä kai kaukana (paitsi hyvin lähellä laukeamista).



  * )