Kirjoittaja Aihe: TAFF: Latex workshop  (Luettu 5247 kertaa)

Latex by Tiina Rikala

Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #15 : 22.08.2016, 23:09 »
Latex Pop-up

Pidän taffi-päivänä lateksi-workshopin yhteydessä "Pop-up-puotia" auki, eli esillä korsetteja ja latekseja: näytösvaatteita ja mallikappaleita -50% hinnoin. Paikkana Ateljeekatu-Shop (Kehräsaaren sisäpihalla, Laukontorin ja Koskikeskuksen välissä. Penkomaan voi tulla klo 11-16.

Latex by Tiina Rikala shinerit

..Ja jos iltabileisiin lähdön kanssa iskee kiire ja mekko jää vaille viimeistä silikoni-silausta, niin kiillotushommissa juhlijoita auttavat mielellään mun ihkut Shiner-pojat  :love:, jotka voi bongata juhlakansan seasta. Eli saa vetää hihasta :)  (ei näillä tosin oo hihoja)

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #16 : 03.09.2016, 18:11 »
Iso kiitos Tiinalle mahtavasta workshopista  :love: ja kiitos kaikille kanssa askartelijoille  ;D.
Itsekin yllätyin, että lopputulos miellytti omaakin silmää vaikka välillä meinasi epäusko iskeä kaavojen ja liimausten kanssa  ;D .. Tästä on hyvä jatkaa treenailun merkeissä  ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #17 : 04.09.2016, 07:00 »
Kiitos Tiina  :love: Tää oli just parasta! Oon aivan tohkeissani, ei voi muuta sanoa. Täytyy kysellä Tiinalta, järjestäisikö hän piankin uuden workshopin, kun jäi niin hyvä fiilis! Tosin välissä vois yrittää askarrellapaskarrella kotonakin, mutta luulen että omat askarteluni sujuvat aina paremmin, jos lähellä on joku keneltä voi kysyä neuvoa, kun alkaa mennä mönkään :D

Latex by Tiina Rikala

Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #18 : 05.09.2016, 10:16 »
No kiitti vielä kaikille kurssilaisille, hyvin pysyi pinna kasassa koko jengillä vaikka tahti loppua kohti oli jo aika kiivas  ;D

Ja tosiaan todennäköisesti ensi vuonna vastaavan taas järkkään, el isinne voi tulla myös taitoja syventämään.  Ja jos keräilee jonkun viiden hengen porukan, niin onnistuu räätälöidä kursseja toki mihin aikaan vuotta vain.

Jos jäi jotain kysymyksiä tai askarruttavaa vielä, niin kyselkää ihmeessä :)

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #19 : 05.09.2016, 16:48 »
jättikiitos pajasta! Inspiroi kyllä jatkamaan tätä harrastusta, monta käytännön pikkujuttua jotka muuten tulisi monen erheen kautta opittua. Opetus oli erinomaista.
Latex shiner pojat bileissä oli myös aika jees ;)

latexbun

  • Vieras
Vs: TAFF: Latex workshop
« Vastaus #20 : 05.09.2016, 17:06 »
Kiitos myös minun puolestani, luulenpa että ensi vuonnakin tulen pajaan (olisipa useammin näitä) ja saan kotonakin aikaiseksi jotakin pientä asustetta tässä välissä.