Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Tampereen Tiistaimiitit | Tiistaisin klo 18.30 →  (Luettu 16829 kertaa)

MURU

 :love: kiitokset miitissä.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1676
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Kiitos kivasta miitistä  :)

tumppi94

  • Vieras
Nähdään taas Arttelissa jos olet uusi ja sinua jännittää tulla niin kannattaa saapua paikalle klo18:00. Olen itse siellä siihen aikaan ja muu porukka tulee lähempänä klo18:30 kun bonggaat pinkin käden niin tiedät että miitti on käynnissä.

tumppi94

  • Vieras
Miitti on taas vuoarostaan mallaksessa kun pinkikäsi on portaiden yläpäässä niin tietää että miitti on meneillään

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tänne, tänään, töistä, tulossa. Monenko sanan lauseita voi muodostaa yhdellä kirjaimella alkavista sanoista?  :o

Ja kuinka kovaa korvat kuuluu soida jos on kuunnellut tunnin verran huutoa polttopallosta, peilistä, sählystä ja toffeekarkki leikistä? Ja kuuluuko Unossa sanoa Uno ennen kuin kädessä on vika kortti vai vasta sen jälkeen?  :))

~ Nelli
jonka vihreet saappaat on jo melkein liian kylmät ilman villasukkia..

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Tänne, tänään, töistä, tulossa. Monenko sanan lauseita voi muodostaa yhdellä kirjaimella alkavista sanoista?  :o

MONEN! Tiistain tapasin toverini Tampereella, tarjoiluastiat tyydyttävästi tyhjennettyämme tassuttelimme tapaamaan tuttuja tunnelmalliseen tavernaan.

Riittääks vai pitääkö keksiä pidempi? Ja on siis tosi tarina.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Jos pikkuisuus tai what is Daddy like? Nousee topicceihin ni koitetaan päästä paikalle  ^-^

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jos pikkuisuus tai what is Daddy like? Nousee topicceihin ni koitetaan päästä paikalle  ^-^

Pikkuisuudesta oli just miitti! Toi "What is Daddy like?"  kuulostaa kyllä varsin kivalta ajatukselta teemaksi jos siihen vaan löytyy aiheen alustaja/ teeman höpisijä. Mä en osaa kertoa Isoista, Caregivereistä, Daddyistä tai muista silleen "minä olen" -kokemuspohjalla mitään. Pikkuisena mä voin toki pitää jonkun isojen teemamiitin ja kertoa että parhaat isot on kivoja jos ne antaa karkkia, silittää ja lukee iltasatuja. Mutta en ehkä osaa ainakaan avata liiaksi siitä mitä siellä ison aivoissa tapahtuu.  ??? Vai osaisinko? ::)

Mut jos joku haluaa jonkun Isojen/ Caregivereiden/ Daddy/Mommy yms. -koulun niin joo, mä voin leikkiä opea ja sanoa tunnin lopuksi: "Unohtakaa kaikki mitä opitte tänään, parhaat vastaukset saatte omaltanne kysymällä!"

~ Nelli
joka on (oli) menossa nukkumaan?  O:-)

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Pikkuisuudesta oli just miitti! Toi "What is Daddy like?"  kuulostaa kyllä varsin kivalta ajatukselta teemaksi jos siihen vaan löytyy aiheen alustaja/ teeman höpisijä. Mä en osaa kertoa Isoista, Caregivereistä, Daddyistä tai muista silleen "minä olen" -kokemuspohjalla mitään.

Joo no tämä, kyllä mäkin voisin jtn kuvauksia kertoa, mutta on se aina parempi kuulla henkilöä joka on tämmöinen. Mulla olisi mahdollisesti hyvä "oppija" matkaan ottaa mukaan  ;D

Ja joo! Arvaa harmittiko ku ei päästy siihen pikkuis-teemamiittiin ku se olis ollu ihan tärppi! Jos jää odottamaan seuraavaa johki vuoden päähän ni tulee hirveen pitkä aika  ::)
Olisin niin happy ku tähän olis kunnon teemapäivä et kummatkin puolet käytäis läpi vaikka esittäytymisen ja yhteisen keskustelun kautta, tyylii ensin isot ja sitten pienet  ^-^
Aina voi toivoo

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Pikkuisuudesta oli just miitti! Toi "What is Daddy like?"  kuulostaa kyllä varsin kivalta ajatukselta teemaksi jos siihen vaan löytyy aiheen alustaja/ teeman höpisijä. Mä en osaa kertoa Isoista, Caregivereistä, Daddyistä tai muista silleen "minä olen" -kokemuspohjalla mitään.

Joo no tämä, kyllä mäkin voisin jtn kuvauksia kertoa, mutta on se aina parempi kuulla henkilöä joka on tämmöinen. Mulla olisi mahdollisesti hyvä "oppija" matkaan ottaa mukaan  ;D

Ja joo! Arvaa harmittiko ku ei päästy siihen pikkuis-teemamiittiin ku se olis ollu ihan tärppi! Jos jää odottamaan seuraavaa johki vuoden päähän ni tulee hirveen pitkä aika  ::)
Olisin niin happy ku tähän olis kunnon teemapäivä et kummatkin puolet käytäis läpi vaikka esittäytymisen ja yhteisen keskustelun kautta, tyylii ensin isot ja sitten pienet  ^-^
Aina voi toivoo

Edellisen pikkuisuus miitin pöydällä istujana pistän korvan taakse. Vois olla ihan ideaa keskustelevaksi teemamiitiksi!  :o  :D

tumppi94

  • Vieras
Miitti on taas arttelissa jos olet uusi ja jännittää tulla niin kannattaa tulla klo.18:00, koskamiitti vastaa on paikalla siihen aikaan ja ottaa mielellään uudet tuliljat vastaan pinkikäsi on miitin merkkinä paikalla.

tumppi94

  • Vieras
nähdään taas mallaksen alakerrassa

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Se hetki kun töissä puhutaan huomisen aamun "keskiviikko palaverista" ja tajuat että sen vuoksi tänään on oltava tiistai.. Ei mulla mitenkään oo hanskat hukassa ja hukka hanskassa (itseasiassa ne on pupu tumput), mutta tänään unohtaisin varmasti itsenikin jos en olis jo ihan pihalla.. :))

~ Nelli
Joka oppi tänään että kakarasti voisi sanoa myös väärinpäin "vittu haista sinä..", muttei ymmärrä mitä järkeä vitun on haistaa sinut kun sehän ois vaan hauskempaa silleen oikeinpäin?  O:-)

tumppi94

  • Vieras
seuraava miiti on arttelissa

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Edellinen Artteli miitti tais olla mun pehmoille liikaa kun ne halus jäädä kotiin tänään..  ::) Mutta nyt mun mukana on kirja jota saa tuhota! Kunhan en sekoita kirjaston palautuskassia ja omaa reppua.. O:-)