Kirjoittaja Aihe: Käyttäytyminen chatissä  (Luettu 17040 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #45 : 17.01.2012, 06:08 »
Kohtaan 2 täysin samaa mieltä.  Kohta 1 onkin sitten taas vaikeanpi,milloin näppärä sanailija  muuttuu idiootiksi

tässä tulee esiin se että,minkään laiset piirit en sana sitä =)  ei saisi vaikuttaa tähän,mutta olen kyllä sitä mieltä

että ihmisiä kohdellaan eriarvoisesti,tutttu saa täyttää ruudun MOIiiiiiiiii,moikkauksellaan sitten jos kysessä on

tuntematon,on ainakin poisto todennäköinen  se että mitä sitten pitää sotkemisena mielestäni chat on lähinnä

keskustelua varten,ja kaikkeen mitä on ylellä voi ottaa kantaa  privahuonehan on sitävarten että saa sitten

jutella muiden puuttumatta asiaan.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #46 : 17.01.2012, 06:48 »

2. Vaniljat, jotka tietävät kinkyn tarkoittavan sitä, että nainen jakaa vapaasti ja on helpompaa riistaa.


Korjasin

edit: Ja unohdit sen pahimman
3. Tiukkapipoiset ja ahdasmieliset henkilöt, jotka eivät hyväksy erilaisia ihmisiä. Heitä riittää täällä kinkypiireissäkin innokkaasti muita tuomitsemassa. Toimintametodit ilmenevät mm.  pahantahtoisena ja hyökkäävänä käytöksenä, leimaamisena sekä yrityksinä eristää kohde sosiaalisesti hankkimalla kannattajakuntaa omalle kampanjalleen esim. selän takana rummutetun paskanpuhumiskampanjan muodossa. Perinteisiä koulukiusaajametodeja. Ja, koska kyse on verkkokäyttäytymisestä, nuo pahantahtoiset henkilöt jatkavat yleensä niin pitkään, kun elävät siinä illuusiossa, että ovat fyysisesti turvassa. Ja ei, tämä ei ollut kehenkään kohdistettu uhkaus.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #47 : 17.01.2012, 07:12 »
Hmm.  Sätissä on näemmän ollut taas säpinää. Pitäisikin taas käydä kurkkaamassa. Olen siellä muutaman kerran käynyt mutta aina on jutut olleet kovin latteita.
Etusivulla pitäisikin olla vaikka punain valo joka syttyy kun jutut muuttuvat mielenkiintoisiksi, niin tietää tulla paikalle. ;D

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #48 : 17.01.2012, 07:33 »
Ei välttämättä täällä chatissä. Puhuin chateistä yleisellä tasolla.

Uniform

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #49 : 17.01.2012, 11:24 »
Chateissä on myös henkilöitä jotka puuttuvat kaikkien muiden sanomisiin. Näkevät jokapaikassa salaliittoja itseään vastaan sekä hakevat itselleen huomiota kaikin mahdollisin keinoin. Ja kun heille siitä huomautetaan, iskevät rasismikortin pöytään ja vinkuvat oikeudenmukaisuutta. Ymmärtämättä edes koko sanan tarkoitusta.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #50 : 17.01.2012, 13:34 »
Ja sitten on ihmisiä jota vihjailevat eivätkä sano asioita suoraan.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #51 : 17.01.2012, 15:23 »
Ikävä kyllä on olemassa pari epämiellyttävää ihmistyyppiä:
1. Ne lapselliset idiootit, jotka saavat kiksejä kaiken sotkemisesta
2. Vaniljat, jotka kuvittelevat kinkyn tarkoittavan sitä, että nainen jakaa vapaasti ja on helpompaa riistaa.
 

Lisäisin tähän hyvään listaan vielä kohdan...
 
3. Haluaa-olla-pervoja-tyypit ketkä kuvittelevat, että kaikki jotka tulevat chattiin hakevat jotain seuraa.
Jos uskaltaa sanoa, että tuli juttelemaan vain tuttujen kanssa, siitä seuraa haistatusta, vonkaamisen jatkumista ja loppujen lopuksi kiroilua ja lisää v***'uilua.

Ai niin, ja sitten vielä ne, ketkä luulevat että varsinkin Dommet haluavat jakaa chatissa avoimesti kokemuksiaan ja ovat aina valmiita nettiseksiin, nettialistamiseen, nettifantasiointiin ja nettiroolileikkeihin. Näidenkin kieltämisestä seuraa kohdan kolme tapahtumasarja joka taas saa kohteliaankin D:n melkein epätoivoiseen itkupotkuraivarikohtaukseen. Tekisi mieli sanoa pahasti.

Vakiokysymykset: Onko sulla meseä. Onko sulla camia. Saako sulta.

Koo

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #52 : 17.01.2012, 15:25 »
Lady Whip, kun kerran sanoo riittävän pahasti ei tarvitse enää sietää vonkausta - ainakaan siltä tyypiltä.  C:-)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #53 : 17.01.2012, 16:26 »
Loputon ihmetyksen aihe tämä vonkaus-vittuilu-toiminta, mutta ehkä maailma ei ole outo vaan minä ;D...ehkä nuo poitsut toimii baarissakin samoin ja kun alkaa olla porttikielto joka kapakkaan niin tullaan nettiin? Tai sitten ei pokka riitä samaan naamakkain...siinähän voi oikeasti alkaa piiska heilumaan päin tai toisin? No, kukin tavallaan...

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #54 : 17.01.2012, 16:31 »
No noinhan se melkein menee baareissakin. Mies menee juttelemaan, ja kun nainen sanoo että "hei voitko poistua?" niin alkaa haistattelu. Vitun lehmä, huora tai lesbo on aika suosittuja termejä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #55 : 17.01.2012, 17:01 »
No noinhan se melkein menee baareissakin. Mies menee juttelemaan, ja kun nainen sanoo että "hei voitko poistua?" niin alkaa haistattelu. Vitun lehmä, huora tai lesbo on aika suosittuja termejä.

Aika kattava nimitys on pihtarilesbohuora

Tai mies sanoo "moi"
 nainen vastaa "painu vittuun siitä"
 johon mies vastaa "tässä on pudottamasi kännykkä"



KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #56 : 17.01.2012, 17:09 »
Aika kattava nimitys on pihtarilesbohuora

Itse asiassa tuossa terminologia on hieman pielessä. Mikäli lähtökohdaksi otetaan vanha kansanviisaus "Mitä eroa on huoralla ja lutkalla? - Huora antaa kaikille. Lutka antaa kaikille paitsi sinulle", niin tällöin teknisesti ottaen oikea termi lienee pihtarilesbolutka.

Queena

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #57 : 17.01.2012, 17:35 »
Harvoin mulle baarissa tuntemattomat miehet tulee mitään puhumaan. Joskus sinkkuna kun istuin baarissa, haaveilin siitä että joku tulisi juttelemaan. Hiljaista oli. Toki sellainen iskulauseella aloitettu idioottilässytys olisi varmaan saanut aika kylmän vastaanoton.
Mun teoria on että suomalainen mies ei vaan uskalla, ja pitää vetää kauheat pohjat (muuttua idiootiksi) että saa tarpeeksi itsevarmuutta naisien lähestymiseen. Sitten kun rohkeutta on viinalla kerätty koko ilta ja kello on jo yli 00.00 alkaa olemaan niin kännissä ja epätoivoinen ja pettynyt samaan aikaan, että suusta tulee pakkien jälkeen tota pihtarilesbo kamaa kun ei vaan kyetä enää käsittelemään sitä, että miten huono onni tänäänkin pillun saamisessa oli.
Mä käyn varmaan oikeissa paikoissa kuitenkin, kun olen äärimmäisen harvoin nykyään tollaiseen törmännyt.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 623
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #58 : 17.01.2012, 19:40 »
hei vaan!

Näin ihan uutena baarilaisena olen ollut muutaman illan katselemassa chattia. Ja ihan hyvää pitää sanoa :)

Tottakai porukassa on paljon toisensa jopa livenä tuntevia tai muuten chattituttuja keskenään ja keskustelu on sen mukaista, mutta kohtuullisen kivasti myös uusi keskustelija otettiin mukaan keskusteluun kun vain uskalsi avata suunsa.

Privalla otti yhteyttä muutamakin tutustumismielessä ja kiva oli jutella.

Voin siis sanoa että suhteellisen hyvällä mallilla tuntuu tämän paikan chat olevan  :)


Vapaaelo

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Suomi, se taitaa olla minulle historiaa.
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #59 : 17.01.2012, 21:38 »
Mun teoria on että suomalainen mies ei vaan uskalla, ja pitää vetää kauheat pohjat (muuttua idiootiksi) että saa tarpeeksi itsevarmuutta naisien lähestymiseen.

Sun teoria on oikea, noin yleisesti ottaen.

Väitän näin siksi, että olen kuunnellut miesporukoissa juttuja (säälittävää selittelyä, kun ei oikeasti vaan löydy kasseja käydä kokeilemassa) ja tunnistanut jännityksen itsessä kun lähestyy jotakuta naispuolista iskumielessä baarissa. Jotkut oppivat tunnistamaan ja käsittelemään sen, jotkut eivät.