Kirjoittaja Aihe: Rasismia ja someraivoa  (Luettu 59529 kertaa)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #210 : 08.08.2015, 14:52 »
Minähän en yleensä juo paljoa alkoholia ja omaan voimakkaan perversion politiikasta, yhteiskunnasta, uskonnoista, historiasta jne. väittelyyn, mutta nykyistä suomalaista maahanmuutto ”keskustelua” lukiessa ja kuunnellessa tulee jotenkin halu vetää lähinnä veretseisauttavat lärvit.

-katy-

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #211 : 08.08.2015, 15:06 »
Stylos ei taitaisi huolia mua Tallinnan reissulle vetämään kunnon kumarat
En tosi ole vielä ollutkaan laivalla kunnon tumussa, että ois uus kokemus ;D

Yhtäkaikki  minusta on ollut hyvä, että on voitu skriivata ylös kaikenlaisia mietteitä aiheesta :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #212 : 08.08.2015, 15:25 »
Minähän en yleensä juo paljoa alkoholia ja omaan voimakkaan perversion politiikasta, yhteiskunnasta, uskonnoista, historiasta jne. väittelyyn, mutta nykyistä suomalaista maahanmuutto ”keskustelua” lukiessa ja kuunnellessa tulee jotenkin halu vetää lähinnä veretseisauttavat lärvit.

Minkälaista maahanmuuttokeskustelun pitäis olla että se kelpais?

Eikös demokraattisessa maassa, jossa on sananvapaus, kaikilla ole oikeus mielipiteeseen, ja kaikilla on myös oikeus ilmaista se omien sosiaalisten taitojensa ja tapojensa puitteissa.

Kommenttisi on selvästi paitsi epädemokraattinen myös ihmisiä arvottava. Ilmeisesti kaikki eivät kelpaa keskustelemaan aiheesta, tai sitten on jokin tietty tapa jolla keskustelua pitäis käydä jotta se olis oikeanlaista?

IKRM

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #213 : 08.08.2015, 15:31 »

Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa.

Jostain kumman syystä noissa tummien asuttamissa maissa on enemmän ongelmia, ne ovat jatkuneet satoja ja tuhansia vuosia, eikä tunnelin päässä näy valoa, joten kyllä se taitaa olla niin että enemmän valkoinen väri ja länsimainen sivistys korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa kuin tumma väri ja etelänmaalainen sivistys. Pakolais- ja elintasopakolaisvirta käy myös tähän suuntaan, joten lienee melko selvää, että samaan lopputulokseen on tullut moni etelänmaalainenkin.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #214 : 08.08.2015, 15:47 »
Minähän en yleensä juo paljoa alkoholia ja omaan voimakkaan perversion politiikasta, yhteiskunnasta, uskonnoista, historiasta jne. väittelyyn, mutta nykyistä suomalaista maahanmuutto ”keskustelua” lukiessa ja kuunnellessa tulee jotenkin halu vetää lähinnä veretseisauttavat lärvit.

Aika vahva komppaus tälle. Ei kuulu tapoihin vetää perskännejä mut jokin perisuomalainen houkutus siihen suuntaan eittämättä herää. Viitsi kesätauon jälkeen ees lokata itteään faceen ku kuulin mitä siellä "keskusteleminen" asian tiimoilta on.

klipklop

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #215 : 08.08.2015, 16:24 »
Stylos ei taitaisi huolia mua Tallinnan reissulle vetämään kunnon kumarat
En tosi ole vielä ollutkaan laivalla kunnon tumussa, että ois uus kokemus ;D

Yhtäkaikki  minusta on ollut hyvä, että on voitu skriivata ylös kaikenlaisia mietteitä aiheesta :)

Pitäiskö meidän järkätä kinkyjen ördäyskeikka Tallinnaan? Tai vaikka Tukholmaan. Mä voisin sit reissun jälkeen lähettää Viron/Ruotsin yleisradioille pahoittelut maanmiesteni puolesta ja pyynnön ettei kaikkia suomalaisia yleistettäisi julkisilla paikoilla pervoileviksi känniääliöiksi.  ::)

-katy-

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #216 : 08.08.2015, 18:39 »
Sopii, vaikken pervoile =) ^
.. Eikäkun hetkinen, juuri tulin salilta pervoamasta ;D

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #217 : 08.08.2015, 22:43 »

Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa.

Jostain kumman syystä noissa tummien asuttamissa maissa on enemmän ongelmia, ne ovat jatkuneet satoja ja tuhansia vuosia

Mun asiallinen vastaus ketjun jatkeeksi: Kai sulla on jotain historiallisia lähteitä tämän väitteen tueksi?

Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Miriam

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #218 : 08.08.2015, 22:53 »
Voi jesusauta tätä keskustelua. Kyyppari, täällä tarvitaan lisää giniä kiitos.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #219 : 08.08.2015, 23:00 »
On jännää, miten kovasti vastustetaan monikulttuurisuutta, kun Suomessa on kuitenkin jo aika helvetin pitkään ollut monta kulttuuria. Ja tulisi keskustelijoiden muistaa, että me kantasuomalaiset olemme myös olleet mamuja joskus. Saamelaiset ovat se alkuperäisväestö täällä. Muistaako sitä ketkään immoset sun muut dillet? EI.

Jyväskylän tapahtumien jälkeen olen ollut todella huolissani siitä, mihin tämä maa on menossa. Onneksi jokaiselle liikkeelle on aina vastaliike.

Ja sietäisi myös huolestua tästä Aito avioliitto-vouhotuksesta. Henkilökohtaisesti voin kertoa, että siinä yhdistyksessä kytee aikamoinen vihan siemen. Vedotaan lapsen oikeuksiin, vaikka oikeasti halutaan vaan lyödä koko Suomea raamatulla päähän.

hiz

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #220 : 08.08.2015, 23:30 »
Samoilla linjoilla Ms M:n kanssa.

Moni kulttuuri itsessään on jo mahdoton käsite.

Olkoon mahdoton käsite, mutta se on tällä hetkellä melkein kaikkialla jo toteutunut, Suomessakin. Olen seurannut tätä ketjua 15 sivua eikä minulle vieläkään ole selvinnyt mitä monikulttuurin vastustajat ehdottavat ratkaisuksi tähän? Monokulttuuriin ei päästä enää kun ehkä jollain etnisellä siivouksella, ja mikä olisi sen säännöt? Mikä on suomalaisuuden määritelmä? Pitääkö alueelliset kulttuurit myös siivota? Maalaiset pois Kehä III:n sisältä, elleivät ole sinne syntyneet?

Tämä ei ole provo, haluaisin oikeasti ymmärtää mitä tuo Immosen unelma käytännössä tarkoittaisi? Kaikki jota sitä kannattaa, mitä he käytännössä katsovat "the victory"ksi? Riittääkö se että tapellaan vastaan (miten?)  jotta tuntuisi siltä että tekee jotain (Hirvazin sanoin: "kun vuorovettä tykittäisi konekiväärillä"), vai onko jotain realistisempaa tavoitetta?

Suomessa on niin paljon täällä syntyneitä ja pitkään eläneitä ulkomaalaistaustaisia ja maailmassa monikulttuurisia yksilöitä (monessa maassa varttuneita maailmankansalaisia tai kahden kulttuurin jälkeläisiä ilman kotimaata jonne ne voisi passittaa) etten minä ainakaan näe miten monokulttuuriin pääsee vaikka haluaisikin. Ja pitäisikö sitten turismikin varmuuden vuoksi kieltää? Ulkomaiset firmat pois täältä?

Kovasti yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia, mutta tässä en nyt näe mitä haetaan. Saa valaista, kiitos.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #221 : 08.08.2015, 23:38 »

Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Oliskohan tässä nyt, Stylos, esimerkki asiallisesta maahanmuuttokeskustelusta? Ammattilaisen mielipide, asiallinen, tiivistetty ja hyvin perusteltu, akateemista keskustelutaitoa parhaimmillaan?

IKRM

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #222 : 08.08.2015, 23:43 »

Mutta se ei ollut niinkään pointtini vaan se ettei valkoinen väri ja länsimainen sivistys mitenkään korreloi fiksun käyttäytymisen kanssa.

Jostain kumman syystä noissa tummien asuttamissa maissa on enemmän ongelmia, ne ovat jatkuneet satoja ja tuhansia vuosia

Mun asiallinen vastaus ketjun jatkeeksi: Kai sulla on jotain historiallisia lähteitä tämän väitteen tueksi?

Mun ammattilainen mielipide historioitsijana: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Dippa ja dai...
Sä oot beibi väärällä alalla, tuu pois sieltä...
Meinaako historioitsija oikeasti, ettei noilla alueilla mistä meille tätä rikkautta ollaan tuomassa, ole tapeltu laitimmaista muutamaa tuhatta vuotta?
Mielelläni toki kuuntelen kun ammattilainen esittää väitteensä tueksi faktaa...
Tähän alkuun esittäisin kylläkin todella tarkkaa sisäilmatutkimusta sinne yliopistolle ;)
Lisäksi olisi kiva noin yleensäkin tietää missä tää nisäkäslaji EI olisi puolustanut reviiriään ja lauman kasvaessa hankkinut sitä "lebensraumia"?
Mutta tästäkin varmaan saadaan nyt ammattilaisen selvitys asiaan.
Ja ennenkuin herra professori copypastaa tänne koko linkkikokoelmansa...
Koita saada ihan itse kirjoitettua se selvitykses.
Pro tip: oikeesti niitä ulkomaankielisiä linkkejä ei lue juuri kukaan :)

Hmm...
Milläs meitä hakattiin päähän kun tää "tasa-arvolla" ja muulla hutulla kuorrutettu laki ajettiin läpi?
Ei ainakaan niillä lasten oikeuksilla.
Jo lähtökohtaisesti vastenmielinen ajatus, että jollakin "olisi oikeus" adoptioon...
Että vasen käsi heiluttelee ihmisoikeuksia ja oikea kaulapantaa.
Juu, olen oikeesti sitä mieltä, että adoptioita pitäisi antaa vain oikeille perheille.
Sellaisille, joissa on isä ja äiti.
Niin sen luonto on tarkoittanut.

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #223 : 08.08.2015, 23:48 »
mites tässä nyt niin alko haluttaa mustaa makkaraa?  :o

gendermale

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #224 : 09.08.2015, 00:01 »
Ja pitäisikö sitten turismikin varmuuden vuoksi kieltää? Ulkomaiset firmat pois täältä?
Kovasti yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia, mutta tässä en nyt näe mitä haetaan. Saa valaista, kiitos.

Se, kun maahan tunkeudutaan ilman riittäviä asiapapereita, rahaa ym. ei kyllä liity turismiin tai yrittämiseen. Jos tarkoitus on pelastaa toist luodeilta ja tarjota "turvapaikkoja" niin se ei tapahdu silläpelin, että lasketaan pakolaisveneisiin päässeet afroalfat eurooppalaisiin diskoihin luomaan kilpailua suomalaismiehille, kun toisella kädellä sitten kerätään rahaa tyttöjen kouluttamiseen lähtömaissa, eikä kutsuta heitä tänne. Missään nimessä. Lähtömaiden kunnostus on se salaisuus ja siihen tää ns. maahanmuuttokritiikki pitkälti tähtää, että jokainen maa hoitakoon ittensä, muutoin se tulee muiden hoidettavaksi.