Kirjoittaja Aihe: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)  (Luettu 22911 kertaa)

Nessi

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #15 : 15.10.2015, 00:04 »
Turha sitä on itkeä että ihmisiin tutustuminen lopahtaa, jos ei tapaamisen jälkeen oo ite valmis sitä viestiä laittamaan. Siinähän sit molemmat kurjaillaan omissa nurkissaan et "noku ei se toinenkaan..!"  ;D
Lisäks sukupuolella ei pitäis olla mitään merkitystä siihen kuka sen ensimmäisen viestin laittaa. Oma aloitteellisuus on monessa asiassa aika palkitsevaa, ei kannata vaan jäädä oottelemaan että onni kolkuttaa ovelle vaan ottaa se kännykkä kauniiseen kätöseen ja tekstata Onnille. Ehheh.

Se on tosin kurjaa, kun mielenkiintoinen tuttavuus ja molemminpuoleiselta vaikuttanut kiinnostus muutaman päivän jälkeen yhtäkkiä vaan lopahtaakin. Toisaalta tilanteen molemmilla puolilla olleena senkin ymmärtää hyvin. Jos ei sytytä, ei sytytä. Ihkauudet ihmiset saattaa myös ikävä kyllä jäädä vähän taka-alalle jos elämä on kovin kiireistä - myöhemmin mahollisesti yhteyttä ottaessa joko synkkaa edelleen tai sit ei. Itsekin oon kyllä aika huono selkeitä pakkeja antamaan, en tykkää tuottaa pettymyksiä. Tosin en oo myöskään jättäny tapaamisen jälkeen viestiä laittamatta tai sellaiseen vastaamatta. Usein kans kiinnostaa tutustua ihmiseen edelleen vaikken ois romanttisesti lämmennykään, ja yleensä silloin riittää pari "on kyl ollu jees tutustuu, uuet kaverit on aina kivoja!" tyyppistä kommenttia, kyllä se vastapuoli yleensä ymmärtää. Jos ei ymmärrä, ni sit väännellään sitä kuuluisaa rautalankaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #16 : 15.10.2015, 00:15 »
LÄHETÄÄ PANEE!

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #17 : 15.10.2015, 00:32 »
Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.

Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti.

Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi.  >:D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #18 : 15.10.2015, 00:33 »
Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.

Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti.

Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi.  >:D

Joo, sul o tissit. Kiinnostaa. Lähetää panee!  :o

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #19 : 15.10.2015, 00:35 »
Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.

Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti.

Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi.  >:D

Joo, sul o tissit. Kiinnostaa. Lähetää panee!  :o

Mä sulle tissit ja panemiset näytän!  >:D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #20 : 15.10.2015, 00:37 »
Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.

Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti.

Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi.  >:D

Joo, sul o tissit. Kiinnostaa. Lähetää panee!  :o

Mä sulle tissit ja panemiset näytän!  >:D

Sopii.
Aika ?
Paikka ?
Aseet ?

 :o

Kiksautin

Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #21 : 15.10.2015, 00:57 »
Tiedätkö kuvion?
Tai sitten jo kahvitellessa tulee sellainen olo, että ei tää. Mutta kohteliaana sanotaan ne fraasit: ”Katellaan nyt ja kirjotellaan..” Vaikka molemmat tietää, ettei tästä mitään tuu. Mutta silti, sitä ”vapauttavaa” viestiä ei tule, etkä kyllä sitä itsekään lähetä.

Mun mielestä edellämainittu ei ole mitään muuta kuin huonoa käytöstä. Sivistymätöntä ja jotenkin naurettavaa. Myönnän tehneeni näin itsekin. Odotin ja odotin, että toinen sanoisi jotain ja sitten aikaa kului, enkä enää kehdannut palata asiaan. Ja juttu jäi roikkumaan ja vähän harmittaa. Tein itsestäni kusipään.

Ennenkuin Stoge kaappaa taas tänkin threadin panoillaan (se teki sen kuitenkin jo ku mä tätä kirjotin... ttu), niin... Eikö kannata olla rehellinen? Kivat viestit ja sähköpostit jne ja kun näkee toisen... Jos ei sytytä, niin ei sytytä. Kannattaa kertoa se rehellisesti, mutta samalla odottaa toiselta rehellisyyttä - se onkin kovempi juttu. Oikean parin voit löytää baarista (siis IRL), ShiWAN kassalla, tai ihan tästä baarista. Jos sytyt toiseta - kerro se. Jos toinen syttyy susta - näe se tai vielä parempaa - kuule se.

Ongelma tässä Interwebhärbelissä on että kuka tahansa voi olla kuka tahansa. Stogekin voisi olla joku 150cm nörtti-insinööri Kauniaisista, joka asuu vanhempiensa nurkassa, mutku ei o... ehkä? Bittien takana voit olla kuka tahansa, joten mistä voit tietää? Vasta kasvokkain kertoo siitä kenen kanssa olet tekemisissä, ja voitko oikeasti harkita mitään hänen kanssaan. Olkaa rehellisiä. Kertokaa heti jos ei kiinnosta.

Oma villi veikkaus on, että 25 shades of brown sai isot joukot ihmisiä liikkeelle, jotka ei oikeastaan tiedä mitä he haluavat. Silloin kun pitäisi tavata oikeasti toinen ihminen - pupuuuuuuuuuuuuu pöksyyyyyyyn.

tiitii

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #22 : 15.10.2015, 01:21 »
Mulla on mennyt viime aikoina niin pahasti hermot näihin ihmissuhdepeleihin ja siihen ettei uskalleta sanoa suoraan - mitä olen siis itsekin tehnyt - että olen alkanut nyt tekemään kokeiluja että sanon asiat niin kuin ne on. Eli jos ei kiinnosta niin kertoo sen, eikä jätä toista epätietoisuuteen tai roikuta toiveikkaana beesaamassa perässä.

En tiedä, toivon et tässäkin pätee se, että sitä vetää puoleensa sellaista mitä itse(ssä) on. Eli ehkä karma ei olekaan niin bitch, tässäkään asiassa, jos itse ryhdistäytyy ja hankkii selkärangan itselleen.

Olen myös alkanut kysymään suoraan, jos jokin ihmetyttää. Laittamaan ihmisiä tilille, (henkisesti) rinnuksista seinää vasten, puhumaan suunsa puhtaaksi.

Ihan uutta tämä vielä on, mutta tuntuu jotenkin virkistävälle. Suosittelen kokeilemaan.

Kiksautin

Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #23 : 15.10.2015, 01:39 »
Miljoona Thumbs Uppia!!!

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #24 : 15.10.2015, 02:56 »
... Silloin kun pitäisi tavata oikeasti toinen ihminen - pupuuuuuuuuuuuuu pöksyyyyyyyn.

Arvelen itse tavanneeni niin paljon ihmisiä,vakavassa deittausmielessä ja vähemmän vakavissa, ynnä duunin puolesta  sekä seurakunta-ajoilta, että hieman vähemmän sosiaalinen ihminen kauhistuisi moisia. (Kolmella foorumilla on tullut järkkäiltyä miittejä)

Mitä voisi vanha kääpä todeta vaikka 20 vuoden kokemuksista tai kolmenkymmenen tai 46 vuoden iän perusteella:

Ystävyys on todella halveksittua-yksinäisyys todella kasvava "ilmiö" Suomessa.  (Vaikea uskoa, että jos ei pääse nussimaan, niin sen takia suuttuu ja elää yksin lopun elämää,kun aina voi runkata, edes jaloilla tai millä tahansa, jos kädet on amputoitu esimerkiksi)

submit

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #25 : 15.10.2015, 10:09 »

Oma kokemukseni on, että jos jotain ensitapaamisella syttyy molempien mielissä, molemmat sen näyttävät/kertovat jo tapaamisen aikana ja erotessa on seuraava tapaaminen jo sovittu tai ainakin tapa, miten se sovitaan. Eli jos asia jää roikkumaan, ei suurempaa kiinnostusta ole. Ainakin itse olen toiminut niin. Yleensä olen kyllä sanonut jo ekan tapaamisen aikana, että ei natsaa. Joskus ei jostain syystä ole siihen kyennyt, silloin olen asiasta myöhemmin ilmoittanut. Omalla kohdallani siis tässä tapauksessa "mietin yön yli" saattaa tarkoittaa sitä, että ei kiitos. Syynä voi toki olla sekin, että vastapuoli on muuten tosi jees, mutta esim. liian hc itselle, tms. Ei aina ole kyse siitä, että ei pitäisi treffikumppanista, vaikka ei ensitapaamisen jälkeen haluaisikaan jatkaa.


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #26 : 15.10.2015, 10:31 »

Yleensä ne jotka on eniten itse huolissaan tapaamiensa kumppanien käytöksestä parinetsinnässä, heti alusta asti painottavat rehellisyyttä ja suoraa kommunikointia, osoittautuvat itse molempiin täysin kykenemättömiksi. Se on jaksanut hämmästyttää aina, ehkä ne epäilee toisia siitä miten tietävät itse toimivansa.

IKRM

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #27 : 15.10.2015, 11:42 »
Kuten lili tuolla totosi EMME elä enää 1800 lukua vaan 2000 lukua hei Naiset polttamaan rintaliivejä !

Voi olla vaikka että pekka perusmies on hukannut numerosi ehkä ei muista edes nikiäsi että voisi laittaa viestiä

siellä se odottaa kalu kovana =) soittoasi ottaa jopa vessaan kännyn mukaan sanottiinhan tapaamisen lopussa

ollaan yhteydessä eli hei missä kielletään naista ottamasta yhteyttä ? ai niin äiti kielsi no ajat oli silloin toiset.

eli varmistaaksesi mahdollisuuden tapaamisen kysyt onko sulla mun numero, maili, nicki muistissa

ja sanotaan näin sinua kiinnostaa mitään ei kuulu soita viikon kulutta sano vaikka että lähetäänkö baariin =)

Dineara

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #28 : 15.10.2015, 13:28 »

Yleensä ne jotka on eniten itse huolissaan tapaamiensa kumppanien käytöksestä parinetsinnässä, heti alusta asti painottavat rehellisyyttä ja suoraa kommunikointia, osoittautuvat itse molempiin täysin kykenemättömiksi. Se on jaksanut hämmästyttää aina, ehkä ne epäilee toisia siitä miten tietävät itse toimivansa.

IKRM

Toi on mielenkiintoinen ilmiö, siihen törmää usein muissakin olosuhteissa. Esimerkiksi ihminen, jolla on tapana juoruilla kaikkien kanssa kaikkien asioista odottaa (tai pelkää) usein myös muiden olevan perillä tekemisistään, vaikkei olisi heille suoraan sitä kertonutkaan (tottahan muut syyllistyvät samaan kuin hän). Sitten on aina tapauksia, jotka eivät tunne itseään tarpeeksi hyvin myöntääkseen, etteivät kestä suoraa palautetta ja vaativat sitä silti -> ihminen suoraa palautetta saadessaan ottaa itseensä ja loukkaantuu pitkäksikin ajaksi. Ehkä nyky-yhteiskunnassa se ihannoitava ominaisuus on kyetä antamaan ja vastaanottamaan suoraa palautetta. Miksi? Tosiasiassa hommaa voi pehmitelläkin, jos se toimii antajalle ja vastaanottajalle paremmin niin, ihan sama, kunhan palaute menee perille ymmärretysti.

Ihmissuhteet ovat ikuisesti päänvaivaa aiheuttavia ja monimutkaisia, ja näin ollen omiaan pitämään elämän mielenkiintoisena. Reilu peli puolin ja toisin on sellaista, jota arvostan. Pyrin itse pelaamaan reilusti, vaikka kävisikin ilmi, ettei toinen sitä tekisi. Oma aiempi saamattomuus sen follow-up -viestin lähettämisen suhteen ketuttaa. Joitain kertoja on jäänyt vastaamatta kiinnostaviin viesteihin vaan, koska sillä hetkellä ei ole ollut inspiraatiota ja haluaa tehdä sen kunnolla, vastata siihen samalla mitalla ja rakentaa sen taitavasti - ja hups, pari viikkoa kuluu ja asia on unohtunut. Sen jälkeen hävettää laittaa viestiä, on ärsyttävää joutua kirjoittamaan toiselle, että unohti vastata. Siinä vasta hyvän kuvan antaakin itsestään. Never again. Pistäis edes lyhyen viestin, kuten että "kirjoitan myöhemmin vähän pidemmin" tai jotain, mut ei mitään radiohiljaisuuksia - se on tökeröä.

Voi vaan syyttää itseään, jos jättää ottamatta yhteyttä mielenkiintoisen tapaamisen jälkeen. Jos koko elämänsä odottaa, että toinen sen tekisi tai pitäisi tehdä, on aika vähäiset mahdollisuudet mihinkään kivaan. Se ei vaadi kuin sen yhden viestin, sen jälkeen kyllä selviää, onko toinen osapuoli vielä kiinnostunut (joko ottaa yhteyttä tai ei ota - molemmat kertovat aika paljon).

Niksu

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #29 : 15.10.2015, 18:42 »
Mitä tänään saisi olla? Korjaavaa palautetta vai parjaavaa kolautetta?

Suora puhe vs. kohtelias käytös