Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 28288 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« : 02.12.2012, 10:35 »
Tuolla on ketju sessiossa tapahtuneista havereista mutta mites huonoin kokemus?

Vaniljaseksin saralla huonoin kokemukseni oli joskus 18-19-vuotiaana kun menin yökerhon vessaan nussimaan miehen (muka jääkiekkoilija, en sitten tiedä) kanssa jonka olin tavannut ehkä 15min aiemmin. Tyyppi nussi kumpaankin reikään, muttei se tuntunut miltään. :( En tiedä oliko niin pieni kalu vai eikö se ollut tarpeeksi kovana. Olen kyllä muulloinkin nussinut tuntemattomien kanssa baarinssa eikä nekään ole olleet mitään tyydyttävimpiä seksikokemuksia. Nuorempana olin ihan kamala lutka. Nyt olen lutka vain omalle miehelle. :love:

Kinkyilyn suhteen huonoin seksikokemus oli se kun yritin olla Domme. Olin tavannut netissä tyypin joka halusi minun dominoivan itseään, mutta minulla oli koko ajan kamalan vaivaantunut olo. :-[ Halusin kuitenkin tehdä hänelle mieliksi ja edes kokeilla. Sen jälkeen olen jättänyt dominoinnin sen osaaville.

kumiorja014

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #1 : 09.12.2012, 17:41 »
surkein sessio on kun nainen oli ilmoittanu olevansa todella kokenut domina.
Kun tapasimme session merkeissä ei hän tiennyt miten pitäis alistaa. Vähän läpsytteli ruoskalla ja kyseli vähän väliä että "mitäs nyt sitten"

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #2 : 09.12.2012, 17:54 »
Kas kun satuin tän just tänään sätissä kertomaan niin otetaanpas copy-pastena tännekin:
(16:45:49) PinkCat: se poliisi/jefumies oli elämäni pskin pano
(16:46:10) PinkCat: hieman oli fantasioitten romahdus
(16:47:01) PinkCat: no se oli sellanen että se ekaks meni mukas nuolee pildee (mistä en ees tykkä), teki sitä pari minsaa ja heitti ittensä seläleeen ja tokas että "noni, mä hoidin omat hommani, hoida sä nyt omas"
(16:48:16) PinkCat: melkein aloon itkee ku vitutti niin :D
(16:48:40) PinkCat: lähin kotiin

Tatu

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #3 : 09.12.2012, 17:56 »
Joo kyllä se on ollut "Domme" joka ei osannu tai kiinnostanu kuunnella eikä edes osannut käytännössä tehdä mitään muutakuin huitoa raipalla vääriin paikkoihin >:(

MissLie

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #4 : 09.12.2012, 18:04 »
Nukahdin tyypin alle. Taisin kuolata tyynynkin.
Yritti kuitenkin viestitellä jos otettais uudestaan mutta ei jostain syystä kiinnostanut..

Hyvänä ( vai huonona) kakkosena tulee neitsyyden menetys keskellä talvea pusikossa perse jäässä. Into loppui kun kysyi hirmuisen romanttisesti että tuntuuko missään ja rehellisesti vastasin että ei, persettä vaan palelee.  Jäipä sekin leikki siihen.

Koo

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #5 : 09.12.2012, 21:54 »
Tämä on helppo - tietenkin kaveri joka ei noudattanut turvasanaa. Paha arviointivirhe itseltä mutta vaikka siipeen tulikin niin henkiin jäin - ja opin paljon.

Minuet

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #6 : 09.12.2012, 23:00 »
Mun huonoimmasta kokemuksesta tuli yllättäen paras. Pelästyin pahanpäiväisesti (kidutusta kännissä), mutta se kokemus muutti mun seksuaalisuuttani, ja nyt kamala onkin ihanaa. Nykyään sessioin aina kännissä. ;D No ei, mutta nykyään tykkään kidutuksesta.

Feird

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #7 : 09.12.2012, 23:23 »
Mitään yksittäistä ei tuu mieleen, mutta kun joskus 2008 aloin hakemaan kinkyseuraa ja aloittelijana en oikein itsekkään tiennyt mitä olin hakemassa niin kyllähän sen nyt arvaa mitä siitä tulee...kasa epämääräistä sähläämistä.   ::) Tuli nähtyä kaikellaista sitomisvirittelyä (umpisolmuja, sidontoja mitkä ei edes pitäny mitään paikallaan ja aukes omia aikojaan jne...), sit noita "dominointi"yrityksiä missä ei oikein tienny mitä olis pitäny tehdä ja kumpi edes oli se alistuva, sit oli joku kumifettari keneltä löyty peräti kumiset alushousut ja naisten kumisukat  :)) Lähinnä hämmentävä tapaus oli kans se joka aamulla lähtiessään jätti 100 euroa keittiön pöydälle. Se mikä noissa nyt on yhdistävä tekijä et sessioissa ei kyllä ollu mitään tunnelmaa ja se oli vähän sellasta "et mitäs nyt sit oikeen tehdään"-säätöä. Mut niinhän se aina alussa on ja varsinki entuudestaan tuntemattomien ihmisten kans. Eipä mulle mitään sen pahempaa oo sattunu, nykyään vaan naureskelee et mitä kaikkee sitä o tullu häslättyä ja minkälaisia tyyppejä tähänki skeneen mahtuu... 8)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #8 : 10.12.2012, 02:24 »
Kun ei puhuta ja oletetaan että toinen haluaa seksiä eikä oikeasti tänään halua ja toinenkin olettaa että nyt pitää nussia.
Sitten jyystetään ja jyystetään, homma loppuu siihen kun ei enää puolen tunnin päästä edes kyrpä seiso.

Paskan panon jälkeen keskustelu etenee suurin piirtein näin:
Mä luulin että sä haluat.
Niin mäkin luulin.
No mikset sanonut että tänään ei kiinnosta.
Olisit itse sanonut.

Loppuilta mökötystä puolin ja toisin. :(

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #9 : 10.12.2012, 11:18 »
ketun huonoin kinky kokemus tapahtui kunhan se vielä vanilja parisuhdessa
oli. Ja siksi oli vähän pakko sidottaa itse. Kettu laitoi itse strapadoon ja jaloille
spreaderbar. Se tyhmä kettu oli laitannut liian iso jääpallo sukkaan. Vittu kun oli
perseestä. Sitten monta tuntia se odottii. Ja vieläkin yksi kotona se oli. Pelotti
ihan vitusti.
Sen jälkeen tuli bondage-tauko koska se oli aika huono kokemus.

Muille istesidottajille iso neuvo: bondage kannattaa, mutta älä tee se strapado.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #10 : 27.06.2015, 21:28 »
Vaniljana huonoimpia seksikokemuksia ovat kyllä olleet nämä perinteiset ''sormi pilluun pariksi sekunniksi, sitten pari työntöä ja laukeaminen''-tapaukset. Nopeasti laukeamiselle ei voi mitään, mutta nämä muutamat tapaukset kun eivät ole sitten ole olleet kiinnostuneita antamaan minulle nautintoa ja tyydytystä, vaan se oma laukeaminen on tärkeintä.

Kinkyssä mulla on ollut tähän asti vain ihan hyviä kokemuksia. :)

Pip

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #11 : 27.06.2015, 21:41 »
Itse olen kännissä useinkin antanut paskaa seksiä, mutta olen itse vastaanottanut vain kerran. Vanilja-aikana parikymppisen naisen halusta alettiin touhuamaan. Kun sitten saatiin vaatteet pois ja hyväilyvaiheen jatkumoksi aloin nuolemaan, niin valahti täysin liikkumattomaksi ja tuijotti vain kattoon. Lopetin ja jatkoin hyväilyä, joka oli kiihkeätä molemmin puolin. Siitä sitten luonnolliseksi jatkumoksi kampesin päälle ja taas sama homma... Ei ihme, kun ei Pipitintäkään tuo homma kiinnostanut ja niin jäätiin sit lusikkaan nukkumaan. Aamulla herään siihen, että Pipitin on hoidettu jo pystyyn ja ajattelin, että nytkö homma kiinnostaa vähän enemmän, niin ei, taas sama tuijotus kattoon. Alkoi sen verran vituttamaan, että käänsin kontalleen ja puskin itseni sit orkkuun asti. Lähteissä vielä kuiskas, että eikai tästä tarvitse kenenkään tutun tietää? Totesin, ettei tarvitse. Tästä on nyt 11 vuotta aikaa ja kukaan tuskin tunnistaa tätä naista.

edit: tän huonomuistisen pään takia taisin valehdella tietämättäni. Vuosi olikin 2007, joten siitä onkin vain 8 vuotta aikaa.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2015, 22:34 kirjoittanut Pip »

neiti_nuppu

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #12 : 27.06.2015, 21:58 »
On niitä ollut. Pahin kokemus oli se kerta kun tunsin oikeata pelkoa ja kauhua. Jälkeenpäin ajateltuna, että ihan kiva, että koin sen.

Jospa siis alusta. Olen kai jonkinlainen sekopää, koska tykkään tehdä pieniä tehtäviä. Se oli sitä villiä minää. Vaatimuksia ulkonäön suhteen ei ollut, mutta tällä kertaa mies oli ruma ja siksi jotenkin pelottava. Toisekseen tapahtumapaikka oli ulkona ja näin kaukaa jonkun miehen seisovan. Yritin olla huomaamatta. Mietin, että ehkä mies pelkäsi, etten ollut sitä mitä kerroin (tukihenkilö) tai sitten kyse oli miesten välisestä vedosta tai sitten olin jonkun toisen leikin sisällä. Mies itse kertoi olleensa positiivisesti yllättynyt ja ehdotti oikeita treffejäkin (tehtävän jälkeen), mutta kieltäytyin. Olin kauhusta kankea kolmannesta läsnäolosta vaikka olikin kaukana. Halusin päästä pois. Se kolmas ei nimittäin ollut lihava...

Edit. Toinen pkerta oli se, kun kohtasi salahelinäisen "masterin". Leikistä ei tullut mitään vaan aika vaivaantunut olo.


« Viimeksi muokattu: 28.06.2015, 10:23 kirjoittanut neiti_nuppu »

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #13 : 27.06.2015, 22:16 »
Onhan noita jokunen tullut vastaan, varmaan enempi lähinnä antavana osapuolena. Into lopahtanut tai känni ollut sotkemassa niin eihän siitä mitään tule.

balthazar

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #14 : 27.06.2015, 22:27 »
Saatan olla tietenkin taas kerran snadisti se totuuden torvi, mutta mun mielestä huonoja kokemuksia ei olekaan, jos ei niistä sellaisia tee.

Kyllä, joskus on käynyt niin että homma ei ole toiminut vaikka palaset on olleet oikeat, mutta ajan kanssa on tajunnut ettei ole pakko jos ei tahdo. Voi viheltää pelin poikki, tai yrittää sopeutua tilanteeseen, löytää sen eri tavalla. Joskus ihan odottamattomasta suunnasta on tullut upeita kokemuksia ja kaikkea siltä väliltä. Joskus on kasvettu erilleen, joskus on kasvettu yhteen kuin huomaamatta, eli myös kehitystä voi tapahtua. Kaikki on mielestäni kiinni toimivasta yhteydestä ja kommunikaatiosta; eikä se tarkoita välttämättä pelkästään tuntikausien keskustelua. Se voi tarkoittaa katsetta, jossa on kaikki. Kosketusta tai yhtä sanaa, jossa on enemmän kuin on tilattu.

Sitä mä vaan.