Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 28281 kertaa)

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #120 : 16.11.2017, 13:24 »
Kokemus on huono vain, jos siitä ei opi mitään  8)

Kuulosti tarina niin tutulta nuoruusvuosiltani  ;D

Onneksi laitoit tuon viimeisen lauseen, se pelasti minut enemmältä noloudelta  >:D

On sitä opittu kyllä niiltä ajoilta... ;) 8)

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #121 : 16.11.2017, 16:41 »
Huonoin vaniljakokemus oli, tuota, mielenkiintoinen.

Olin sairastunut vähän pahemmin, vietin viikon sairaalassa ja totuttelin lääkitykseen, kun kotiuduin. A kaipasi seksiä, mutta minä olin väsyksissä ja pihalla, joten mies meni olohuoneen puolelle hoitelemaan itseään. Noh, kahden viikon valvominen, säikähdys sairastumisesta ja alkuun epäselvästä diagnoosista sekä tuore lääkitys aiheuttivat jonkun reaktion. Yhtäkkiä kroppaa suorastaan kihelmöi kaikkialta ja olin kolmessa sekunnissa tolkuttomassa kiimassa.

Juoksin makuuhuoneen ovelle ja huusin A:lle suunnilleen, että on pakko saada nyt heti paikalla. A palasi makuuhuoneeseen ja ratsastin itselleni orgasmin täysin sekapäisenä. En edes muista, mitä sen jälkeen tapahtui, ja toisaalta ihan hyvä niin.

Huonoja kinky-kokemuksia ei juurikaan ole. Lähinnä kokeiluja, jotka eivät ole tuntuneet yhtään omilta. Koitettiin esimerkiksi vaatteiden leikkaamista veitsellä auki joskus. Ei tuntunut yhtään missään, kummastakaan. Onneksi sentään kokeiltiin jollain vanhoilla rytkyillä ja huonosti istuvilla stringeillä.

Keskiharmaa

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #122 : 16.11.2017, 19:23 »
Hain pusikosta pajua, kuorin, vuolin, tasoittelin ja kuivatin hienoksi vitsaksi. Siitä lähti hieno viuhuva ääni. Köytin kumppanin sopivaan asentoon, laput silmille, viuhuttelin sitä pajunoksaa innoissani. Ensimmäinen koesivallus oli kevyt, jotta saisin selvää sen vaikutuksesta. Vitsan päästä irtosi kymmensenttinen pala, joka lensi ikkunaan kolahtaen. Aloin nauramaan. Kumppani ei tiennyt mitä oli tapahtumassa ja oli hämmennyksissä. Meni hetki että sain koottua itseni ja selitettyä mistä kyse. Pajunoksaa en saanut koottua, se oli kaputt

Ei varsinaisesti huono kokemus, mut pieleen meni

laululilja

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #123 : 17.11.2017, 20:37 »
Kinkykokemuksista huonoin on ollut ensimmäinen vakinaisempi masterini. Mitään romanttista välillämme ei ollut, näimme muutaman kerran pelkästään seksimielessä. Itse sessiot olivat oikeinkin mukavia, mutta heti sen jälkeen hän puki päällensä ja lähti enkä saanut lainkaan jälkihellyyttä, enkä sellaista tajunnut vaatiakaan. En tiedä osaanko muotoilla tuntemukseni oikein, mutta jäi huonolla tavalla käytetty olo. Nykyinen herrani on onneksi oikein ihana ja huolehtivainen  :love:

Vaniljakokemuksista huonoin oli kun eron jälkeen heikkona hetkenä raahasin baarista luokseni eksäni parhaan ystävän (joo, tiedän) jonka kanssa pussailukin oli kamalan kuolaista. Jotenkin ajattelin että no, ehkä sänkyhommat sujuu paremmin. Ei sujunut. Klitoris oli tuntematon käsite ja hän nuoli häpykumpuani...  Tästäkin onneksi olen selvinnyt!

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #124 : 17.11.2017, 21:59 »
Takana on pari kokemusta, upeita, hyviä ja huonoja.
Huonot johtuvat minusta, vain minusta:
- Olen joko valinnut minulle sopimattoman subin,
- ollut kiireinen ja ajautus jossain muualla tai
- lukenut subia väärin

Pari kertaa on tullut kohdattua subi kolmeen kertaan samalla kerraall: ensimmäisen, viimeisen ja ainoan.

Valta on vastuuta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #125 : 17.11.2017, 23:47 »
Tässä kun vuosien aikana on tullut kinkyiltyä ihan mukavasti, niin mieleen ei ole tainnut jäädä yhtään huonoa kinkykokemusta. Aina ei ole kaikki mennyt niinkuin piti sessioissa, joskus sessio on pitänyt lopettaa, kun ei olekaan löytänyt fiilistä pervoiluun tai ollut joku muu syy, mutta en näitäkään huonoiksi kokemuksiksi laske.

Erään kinkytyypin kanssa tosin jäi se mieleen että puhuimme usein, mitä teemme seuraavalla kerralla kun näemme ja mulle luvattiin asioita, joita olisin halunnut tehdä, mutta kun tapasimme lopulta, niin kuitenkaan mitään ei koskaan tapahtunut. Tämäkään ei tosin mene tuohon huonoin kinkykokemuskategoriaan, vaan enemmän siihen kategoriaan, että älä lupaile asioita, jos et edes aio toteuttaa niitä.

godjat

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #126 : 18.11.2017, 08:47 »
Koitin kovasti miettiä huonoimpia seksikokemuksiani, mutta olen tainnut onnekkaasti välttyä pahimmilta murhenäytelmiltä.

Ainut sitkeästi mieleenjäänyt tapaus on kerta, jolloin mies pahoitti syvästi mielensä vaatimuksestani käyttää kondomia eikä
touhusta lopulta mitään. Pilasin kuulemma hänen tunnelmansa järjettömällä vaatimuksellani, kun muutkin naiset tapaavat antaa ilman. Pitkän keskustelun päätteeksi mies ymmärsi ainoastaan kondomin raskaudenehkäisyllisen merkityksen ja tästä innostuneena arvelikin, että anaaliseksiähän sitten voidaan harrastaa ilman. No, ei voida. Anaaliseksi on ihan käypä tapa tartuttaa sukupuolitauteja ja aiemmin esiintullut kokemus puolen kylän jyystämisestä suojautumatta ei varsinaisesti nostanut omaa intoani asiaa kohtaan. Eipä itseänikään enää kauheasti seksi kiinnostanut, kun toinen oli osoittanut näin voimakasta piittaamattomuutta omaa (ja itsensä!) terveyttäni ja hyvinvointiani kohtaan. Onhan tällaisesta vähän absurdia joutua vääntämään aikuisen ihmisen kanssa.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #127 : 18.11.2017, 11:02 »
Koitin kovasti miettiä huonoimpia seksikokemuksiani, mutta olen tainnut onnekkaasti välttyä pahimmilta murhenäytelmiltä.

Ainut sitkeästi mieleenjäänyt tapaus on kerta, jolloin mies pahoitti syvästi mielensä vaatimuksestani käyttää kondomia eikä
touhusta lopulta mitään. Pilasin kuulemma hänen tunnelmansa järjettömällä vaatimuksellani, kun muutkin naiset tapaavat antaa ilman. Pitkän keskustelun päätteeksi mies ymmärsi ainoastaan kondomin raskaudenehkäisyllisen merkityksen ja tästä innostuneena arvelikin, että anaaliseksiähän sitten voidaan harrastaa ilman. No, ei voida. Anaaliseksi on ihan käypä tapa tartuttaa sukupuolitauteja ja aiemmin esiintullut kokemus puolen kylän jyystämisestä suojautumatta ei varsinaisesti nostanut omaa intoani asiaa kohtaan. Eipä itseänikään enää kauheasti seksi kiinnostanut, kun toinen oli osoittanut näin voimakasta piittaamattomuutta omaa (ja itsensä!) terveyttäni ja hyvinvointiani kohtaan. Onhan tällaisesta vähän absurdia joutua vääntämään aikuisen ihmisen kanssa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aki_Hakkarainen

Osa ihmisistä nyt vaan on yksinkertaisesti pahoja.

Missy

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #128 : 18.11.2017, 11:49 »
Mä vaan muistan sellaisen lausahduksen,että kortsun kanssa paneminen on kuin söisi karkin kääreineen. Meitä on siis valitettavasti joka lähtöön.

Ugly Goblin

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #129 : 18.11.2017, 19:39 »
Tämä on muuten helppo. Nuoruudessani olin hankkinyt tyhjiöpumpun ja sitähän piti päästä käyttämään. En tiennyt miten semmoista käyttää joten otin jotain narua ja sidoin orjan häppärit hienoon kasaan ja pumppasin niitä hetken aikaa. Luonnollisesti häppärit paisahtiviat ja semmoisina ne pysyi pitkään aikaan. Sitten tulikin paniikki että prkl olenko nyt rikkonut jotain? Miten tää toimii? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS! En vielä tänäpäivänäkään tiedä miten tyhjiöpumppua pitäisi käyttää seksin parissa ja tuo mikä minulla oli lahjoitettiin eteenpäin kun kumpikaan meistä ei enää halunnut käyttää sitä sen ekan kerran jälkeen.

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #130 : 18.11.2017, 19:56 »
Lisäyksenä tuohon Toyn kertomaan:

Olin siis varsin asiakeskeisesti hoitelemassa itseäni kun tuo elämäni nainen ilmestyy paikalle, nousee satulaan ja aloittaa kiihkeän ratsastuksen.

Oma ajatukseni oli, että mikäs siinä, jotain tällaista ajattelinkin, kunnes Toy laukeaa ehkä minuutissa, naapuritherättävän voihkeen myötä, tuijottaa minua hetken hämillään ja sitten ykskantaan lähtee nukkumaan.

Oli vähän hämmentävä kokemus.

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #131 : 22.11.2017, 17:04 »
^ Olin syyntakeeton.