Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 47916 kertaa)

momoi36

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #135 : 26.04.2017, 09:05 »
Seksiä:
Baarin vessassa
Kotibileiden vessassa
Kotona ja hotellissa:
Sängyssä, sohvala, pöydällä, seinää vasten, lattialla, saunassa ja suihkussa sekä parvekkeella
Autossa ja junassa
 

Masturboinut/ minua on sormetettu
Baarin vessassa
Autossa ja junassa
Kaikki mahdolliset paikat kotona ja hotellissa
Kinkybileissä
Töissä, kahdessa eri työpaikassa


bishop

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #136 : 26.04.2017, 09:51 »
Seksiä:

-Baarin vessa
-Baarin takana puun suojassa
-Kylpylässä vesiputouksen alla
-Saunassa, suihkussa, kylpyammeessa
-Keittiön pöydällä
-Sängyssä, sohvalla
-Lattialla
-Parvekkeella
-Liiketilan takahuoneessa kauppakeskuksen ollessa avoinna päiväsaikaan
-Autossa

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #137 : 26.04.2017, 15:54 »
Kirjoitin tään aiemminkin mutta meni jonnekin hyperavaruuteen,eikä tänne, eli:
Kauan sitten nuorena olin ollut 2 viikkoo kurssilla. Kun tulin kotiin, samana iltana myös vanhempani tulivat kylään. Asuttiin ahtaasti, vanhempani nukkuivat verhon takana metrin päässä kun likkakaverini, nykyinen puolisoni, nuoleskeli sieltä sun täältä

drizzle

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #138 : 26.04.2017, 16:24 »
Masturboin aina vaan kiltisti kotona, mutta seksiä on tullut jonkun verran harrastettua makkarin ulkopuolellakin.. Päällimäisenä nyt mieleen:
- leffateatterissa
- talon katolla
- autossa (seksiä parkkipaikalla ja sormettamista ajaessa)
- vesiputouksen alla
- supermarketin sukellustarvikeosastolla (sormettamista)

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #139 : 26.04.2017, 17:39 »
Mitään kovin erikoisia paikkoja ei ole, mutta varmasti mieleenpainuvin on ollut kotipaikkakunnallani erään rauhallisen nähtävyyden lähellä metsäisellä alueella auton konepellillä keskellä kirkasta päivää  ::) Juuri ja juuri ehdittiin hoidella hommat kuin sinne jo joku ilmestyikin  ;D

Toinen on ollut etelän lomalla parvekkeella. Ystävät viereisessä huoneistossa, onneksi eivät tulleet parvekkeelle  ::)

helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #140 : 26.04.2017, 22:15 »
En juuri missään erikoisissa paikoissa. Anoppilassa nyt tietty jotenkin aina kuumottaa harrastaa seksiä. Joskus aikoinaan runkkasin vahingossa teltassa kirjekaverin poikaystävän läsnäollessa kun luulin, että oli myös lähtenyt aamupesulle. Joko nukkui tai oli muuten vaan ymmärtäväinen, eikä sanonut mitään  ::).

Collarpaddle

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #141 : 27.04.2017, 00:54 »
Olin 13v, kun jouduin kuntouttamaan jalkaani koululiikuntaryhmään, jossa oli pelkkiä tyttöjä. Liikuntavuorot olivat aina uimahalilla, ja koska olin ainoa poika, ei minua varten pikkupaikkakunnalla lämmitetty saunatiloja. Niinpä kävin yleensä yksin naisten puolella saunassa. Siellä masturboin monesti. Kerran olin vähällä jäädä kiinnikin, kun varaukset olivat menneet päällekkäin toisen ryhmän kanssa ja juuri kun olin lopettanut vemputtamisen, pesutiloihin säntäsi koululuokallinen about samanikäisiä tyttöjä :D

Oli kyllä tarpeeksi kiusallista, vaikken runkkaamisesta kärähtänytkään.

Collarpaddle

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #142 : 27.04.2017, 01:01 »
Erikoisin paikka seksin osalta taitaa olla kerrostalon rappukäytävä, pieni syvennys portaiden takana :D

PVC-essu

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #143 : 27.04.2017, 07:55 »
Puusepänliikkeen tarkistuspyörösahan päällä tuli tyttöystävän kanssa paneskeltua. Tämä tapahtui ollessani liikkeessä harjoittelijana. Omistaja lähti käymään kaupassa, samaan aikaan gf tuli hakemaan avaimia, siitä se sitten lähti. Aika kuumottava hetki!  Höyläpenkki olisikin liian kliseinen paikka. :)