Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 48115 kertaa)

Minuet

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #30 : 11.07.2012, 14:50 »
Hautakivellä Ruttopuistossa iltahämärissä. Siis harrastanut seksiä. Muutakin pientä on tullut tehtyä julkisilla paikoilla, kuten ravintoloissa ja puistoissa, koska kiihottaa herättää ajatuksia ihmisissä. Aina kumppanin kanssa. Mitään raskauttavaa en kuitenkaan haluaisi tehdä - pieni vihjailu riittää. Esim. ageplay julkisella paikalla on juuri sopivan hämmentävää.

narri

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #31 : 11.07.2012, 20:30 »
Tylsästi kotona, muiden kotona, kenties jossain vuokratuissa sisätiloissa, autossa, metsässä. Ei mitään kummallisia paikkoja, ei ekstremekokeiluja. Metsässäkin joskus lähinnä sen takia kun ei ole riittävän pitkään aikaan saanut omaa rauhaa ja edes jonkin asteista yksityisyyttä muuten.

..ajatus siitä että jäisi kiinni "väärälle" henkilölle esim. lapsille tai herkkähermoisille on jotenkin vastenmielinen. ..

Aika lailla minun ajatukseni. Minä en jaksa arvostaa kovin korkealle muutenkaan täysijulkipaikoilla selvää puuhailemista. Minua vituttaa jos esimerkiksi vessa on varattu pitkään moisen takia. Minua ei kiinnosta katsoa muiden naiskentelua kadulla tai kävelykadun puskassa. Minä olen juuri se nuttura tiukalla ja seiväs perseessä nenän yli katsova kärttyinen ämmä. Hieman nyt toki kärjistettynä. (Julkipuuhailemisessa sen sijaan ei ole mitään vikaa asiaan sopivissa yhteyksissä - bileissä, yksityisissä tiloissa, tilaisuuksissa jossa on paikalla ihmisiä, jotka ovat samalla mielialalla tai vähintäänkin avoimella mielellä liikenteessä.)

Aurelia

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #32 : 11.07.2012, 20:47 »
Soutuvene, laituri, kylpylän poreallas, kylpylän höyrysauna, puistoissa, järvessä, leffateatterissa, ostoskeskusten vessoissa, ravintolan vessoissa, parvekkeella, bileiden darkkarissa, vaikka missä. Oi niitä aikoja  :-\

katti

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #33 : 11.07.2012, 21:01 »
Oi niitä aikoja  :-\

Jostain syystä ei ole ikävä niitä vanilijasinkkuseksiaikoja, ihme juttu., vaikka muuten tässä nyt ei ole mitään hurraamista. :o
Työpaikan wc on kaiketi kummallisin paikka,missä käynyt runksimassa. Sauna kenties kuumin paikka, missä joskus muinoin tuli peuhattua. Ja ei tullut vihtaa  :))

Purppura

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #34 : 12.07.2012, 15:20 »
Seksiä ei ole tullut harrastettua suihkua oudommassa paikassa. Masturboitua on sitten tullut vessoissa, niin lentokoneessa kuin työpaikallakin sekä mm. laboratoriossa sekä intissä ampumaradalla. 

Uniform

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #35 : 12.07.2012, 19:19 »
Panssarivaunussa luutnantin kanssa  8)

(tai no jos tarkkoja ollaan niin se oli rynnäkköpanssarivaunu :) )

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #36 : 12.07.2012, 21:37 »
Panssarivaunussa luutnantin kanssa  8)

(tai no jos tarkkoja ollaan niin se oli rynnäkköpanssarivaunu :) )

Tapahtuma visualisoituu verkkokalvoille. :o ("Maanalainen armeija iskee jälleen" sarjan saksalainen luutnantti Gruber pikkutankissaan.)
PS: Nyt minullakin on oma tankki (50-60-luvulta). :love: Löytyi Brysselistä. :P

Uniform

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #37 : 12.07.2012, 22:52 »
Panssarivaunussa luutnantin kanssa  8)

(tai no jos tarkkoja ollaan niin se oli rynnäkköpanssarivaunu :) )

Tapahtuma visualisoituu verkkokalvoille. :o ("Maanalainen armeija iskee jälleen" sarjan saksalainen luutnantti Gruber pikkutankissaan.)
PS: Nyt minullakin on oma tankki (50-60-luvulta). :love: Löytyi Brysselistä. :P
Valitettavasti oli ihan tylsät maastopuvut, tetsarit, liivit, kypärät, aseet, lippaat ja koko helahoito...  ;)

Purppura

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #38 : 12.07.2012, 23:04 »
Enemmän ihmetyttää tuo alainen/esimies asetelma tuossa. Ei niin että se olisi automaattisesti väärin, firma on vaan aika tarkka tuollaisesta. Mutta hyvä jos jollain oli hauskaa intissä. :)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #39 : 12.07.2012, 23:10 »
Tämänpäiväisestä miitistä ei mitenkään huomannut, että kyseessä oli kinky-miitti. Meinasin pariin otteeeseen korjata tilanteen ja masturboida sateisella nurmikolla.

katti

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #40 : 13.07.2012, 00:05 »
Enemmän ihmetyttää tuo alainen/esimies asetelma tuossa. Ei niin että se olisi automaattisesti väärin, firma on vaan aika tarkka tuollaisesta. Mutta hyvä jos jollain oli hauskaa intissä. :)
Jos se ei ollutkaan intissä vaan muunlaisessa ryhdikkäässä sotatoimessa/rauhanturvajoukoissa tmv.
Alainen-esimies-asetelma se vasta hykerryttääkin,tosin esimieheksi ei ole kaikista eikä varmasti alaisiksikaan..

..Taisin alkaa mennä kohden ot:tä, hups-


LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #41 : 13.07.2012, 15:27 »
Panssarivaunussa luutnantin kanssa  8)

(tai no jos tarkkoja ollaan niin se oli rynnäkköpanssarivaunu :) )

Tapahtuma visualisoituu verkkokalvoille. :o ("Maanalainen armeija iskee jälleen" sarjan saksalainen luutnantti Gruber pikkutankissaan.)
PS: Nyt minullakin on oma tankki (50-60-luvulta). :love: Löytyi Brysselistä. :P
Valitettavasti oli ihan tylsät maastopuvut, tetsarit, liivit, kypärät, aseet, lippaat ja koko helahoito...  ;)

Maastopuvut/kuvio ei ole yhtä seksikkäät (ellei kyse ole niistä Omonin tyypeistä joita näin Venäjällä. :love: ), mutta kyllä minä ainakin aseille olisin löytänyt omaakin mielihyväkäyttöä. :P

Uniform

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #42 : 17.07.2012, 16:43 »
Enemmän ihmetyttää tuo alainen/esimies asetelma tuossa. Ei niin että se olisi automaattisesti väärin, firma on vaan aika tarkka tuollaisesta. Mutta hyvä jos jollain oli hauskaa intissä. :)
Silloinkun intin kävin, ei siellä naisia ollut :)
Tuo vaunun takaosastohässiminen tapahtui kyllä ihan myöhemmin sotatoimialueella. Ko. luutnatti ei ollut minulle esimiesasemassa vaan vierailevana tähtenä  8)

Tatu

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #43 : 17.07.2012, 17:37 »
Eipä nyt hirveen ihmeellisissä paikoissa oo tullu harrastettua mut kerran koulussa on tullut harrastettua, itse en siinä koulussa opiskelijana ollut. Jäätiin vielä kiinekkin siitä  :-[

pietu

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #44 : 17.07.2012, 21:28 »
Junan vessassa, ja entisessä elämässä muutaman kerran rekka-autossa  :))