Kirjoittaja Aihe: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!  (Luettu 6348 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« : 29.08.2014, 01:25 »
Itsellä ainakin meinasi tippa nousta linssiin kun luin tuossa baarilaisten kertomuksia ensimmäisitä sessioista. Siksi haluaisinkin uusille ja miksei vanhoillekin tiedoksi, että kuka on ollut hyvä Master/Domme? Että nyt saa todella kehua jos on sellaiseen tarvetta. Jätetään turha negatiivinen kommentointi sit toiseen aiheeseen jos on sellaista tullakseen. Ja nykyistään EI saa kehua.

Mulla on toinenkin jota voisin kehua, mutta nicillä nyt kehun --------:ää. Hyvin huolehtivainen, välittävä Master. Mitä paremmin tutustuu niin sitä kivempaa on. Joten ainakin yhtä baarin massuista voin suositella ihan puhtaasta sydämestä.



[admin] viestiä moderoitu ylläpidon toimesta

« Viimeksi muokattu: 29.08.2014, 21:39 kirjoittanut Glori »

Lily

Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #1 : 29.08.2014, 07:35 »
Mitenköhän tässä mahtaa käydä... Villi veikkaus on että johtaa kuitenkin ns haukkumisketjuun... Ja koska erillaisia ollaan ja erilailla ajattelevia, niin toiselle täydellinen voi olla aivan paska... eli....
No toivottavasti näin ei käy, perus pessimisti luonteella, pahoin pelkään...

submit

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #2 : 29.08.2014, 07:41 »
Itse olen varovainen suosittelemaan ketään julkisesti - se mikä sopii minulle, voi olla toiselle väärä valinta.

Eksääni suosittelin yksityisesti ;)

hiz

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #3 : 29.08.2014, 07:45 »
Hienoa, että ketjunaloittajalla oli mukava kokemus.

Jos nykyistä ei saa kehua, niin se tarkoittaa siis että pitäisi kehua jotakuta jonka on jo jättänyt, ja joka ei siis loppupeleissä kelvannut pidempään suhteeseen? :)

Tulee hieman sellainen kuva, että master on hierojan kaltainen palveluntarjoaja, jonka suoritusta voi arvioida ja suositella muille? Voiko ihmisiä ylipäätänsä suositella muille? "Kaverini on (oli?) hyvä ystävä, suosittelen".

Muutama ajatus vaan, anteeksi OT.

Ja itse ketjun aiheeseen, ei ole ketään masteria jota olen jättänyt (miksi hyvää jättäisi?), enkä ole sen kummemmin montaa kokeillut joten ei ole exää jota voisin kehua.

Lily

Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #4 : 29.08.2014, 08:05 »
Pakko vielä lisätä, että kuinka moni mahtaa haluta saattaa "julkiseksi" baarilaisille sessiokumppaneidensa nimiä/nikkejä? Itse olen ainakin pitänyt omana tietonani... Jonkin näköinen "intimiteetti suoja lakikin" varmaan ihan näin baarinkin sisäisesti?

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #5 : 29.08.2014, 08:41 »
Samaa mieltä olen lilyn kanssa, sillä kahden(tai useamman)keskiset asiat ovat heidän omiaan ja kuuluvat vain heille. Lisäksi, mikä oikeus toisella osapuolella on tarvittaessa puolustaa itseään väärinkäsitysten kohdatessa. Olen itsekin hyvin tarkka miten näistä sessioasioista kerrotaan.

Tietysti jos haluaa ja kaikki osapuolet suostuu, mikä jottei halutessaan voisi kertoa onnistuneesta sessiosta :)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #6 : 29.08.2014, 08:46 »
No, olipa hyvä yritys. Kuuseen meni.

Lily

Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #7 : 29.08.2014, 08:56 »
elä oo neiti heinänen noin negatiivinen ;D mielipiteen vapaus täällä yleinen ja välillä mielipahaa aiheuttava, joka ei suinkaan ollut tarkoitukseni :-*

LadyPearls

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #8 : 29.08.2014, 09:29 »
Pakko vielä lisätä, että kuinka moni mahtaa haluta saattaa "julkiseksi" baarilaisille sessiokumppaneidensa nimiä/nikkejä? Itse olen ainakin pitänyt omana tietonani... Jonkin näköinen "intimiteetti suoja lakikin" varmaan ihan näin baarinkin sisäisesti?

Jep, samoilla linjoilla. Jos on suostumus D:ltä mainitsemiseen on tietty ok. Muutoin täysin no go.

LadyMask

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #9 : 29.08.2014, 10:36 »
 :)

Kehujahan on kiva antaa ja kuulla, sen kaikki tietävät, mutta nikkien julkituominen

vaikkakin näin positiivisessa (vähän kyllä tarpeettomassa) ketjussa tuo mieleen

ns. juorukerhon.

Pitäisi vielä kysäistä kehuttavilta lupa............vaikeaksi menee.


ps, Täällähän on annettu banneja, jos kirjoituksessa on mainittu henkilön nikki luvatta.
      Tiedän ihmisiä, jotka eivät esim. halua julki sitä, että aika-ajoin haluavat alistua.


 

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #10 : 29.08.2014, 10:44 »
Leikitään hiukan olen mahtava MASTER " pakotan" subini kehumaan itseni =) tai raavi mun selkää mää raavin sun ideologia =)

balance

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #11 : 29.08.2014, 11:07 »
Voisi ajatella niin, että jos kaikki Masterit, Dommet, subit ja orjat olis kauheita, ei täälläkään olisi niin paljoa aktiivisia jäseniä, olisi hienoja sessiokertomuksia, runoja, deittihakuja..

Jos kaikki kokemukset olisi huonoja, kuka haluaisi jatkaa?

Ehkä se kiitos seisoo siellä?

Se ei tietenkään poista sitä faktaa, että ehkä jotain on hyvän D:n tai s:n kanssa jäänyt kokematta tai että ei muuten natsannu, vaikka ihminen oli hieno..

Glori

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #12 : 29.08.2014, 11:07 »

ps, Täällähän on annettu banneja, jos kirjoituksessa on mainittu henkilön nikki luvatta.
      Tiedän ihmisiä, jotka eivät esim. halua julki sitä, että aika-ajoin haluavat alistua.


Tämähän on silkkaa potaskaa. Kukaan ei ole saanut tälle foorumille bannia toisen nikin mainitsemisesta luvatta. Bannia on kyllä tullut toisen käyttäjän todelliseen henkilöllisyyteen viittaamisesta linkittämällä foorumin ulkopuoliselle sivulle jossa henkilö on. Samoin bannia on annettu toisen henkilön yksityisasioiden paljastamisesta chatissa.

Toivon ettei omia luuloja ja kuvitelmia esitettäisi foorumilla tosiasioina. Valheellisten väitteiden esittäminen voisi sekin tietysti olla bannin, tai vähintään varoituksen paikka  ;)  :-*
« Viimeksi muokattu: 29.08.2014, 11:28 kirjoittanut Glori »

johannas

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #13 : 29.08.2014, 11:13 »
Se kuka on sinulle hyvä, ei välttämättä ole minulle hyvä.

Mielestäni kehut kuuluu asianosaisille.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Nyt saa kehua.. Mastereita/Dommeja!
« Vastaus #14 : 30.08.2014, 17:51 »

Tulee hieman sellainen kuva, että master on hierojan kaltainen palveluntarjoaja, jonka suoritusta voi arvioida ja suositella muille? Voiko ihmisiä ylipäätänsä suositella muille? "Kaverini on (oli?) hyvä ystävä, suosittelen".


Jonain päivänä tälläkin saitilla rapsaa tyyliin Sihteeriopisto?  Toivottavasti ei. Kuten jo todettu: mikä oli hyvä yhden mielestä, ei olekaan sitä jonkun toisen mielestä.

Joskus muinoin olen kommentoinut muutamaa tuttua heidän deitti-ilmoihinsa positiivisesti. Ajatuksena lähinnä osoittaa että ko. henkilöt ovat edes sukupuoleltaan sitä mitä sanovatkin olevansa (kaikki eivät edelleenkään tunne kaikkia). Mutta se, että aletaan oikein kehua ja hehkuttaa, vaikuttaa lähinnä "maksetulta mainokselta". Toki ihastuksen huumassa voi ladella ylisanoja ja itsekin uskoa niihin, mutta... Jokainen ottakoon itse selvää.

Henk.koht. en kaipaa julkisia kehuja. Mieluummin yksityisesti, puolin ja toisin. Paras kehu on se, että joku on joskus halunnut ottaa uusiksi  O:-)