Kirjoittaja Aihe: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset  (Luettu 26178 kertaa)

onez

Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #105 : 21.05.2015, 00:39 »
Ihan mielenkiintoisia kysymyksiä, pisti ajattelemaan. Tällainen ihminen olen näköjään ton testin mukaan.

You have distinct preference of Introversion over Extraversion (67%)
You have distinct preference of Intuition over Sensing (62%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (38%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (22%)

helmikorvakoru

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #106 : 19.07.2015, 02:57 »
Olen aina joko ENFP tai INFP, ja määrittelen olevani switch. Tiedä sitten onko asioilla mitään yhteyttä. Mutta jos katsoo horoskooppimerkkiäni, niin se nyt vähintäänkin ennuskaa tulisuutta ja jonkinasteista agressiota sekä intohimoisuutta.

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #107 : 19.07.2015, 03:18 »
ENFP:tä mullekin on tarjottu.

robbie

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #108 : 19.07.2015, 15:30 »
INTP. Tosin viimeinen kirjain niin marginaalisesti, että kinthaalla on myös INTJ.

Kyllä tästä testistä osuvamman kuvan saa kuin tikkaa heittävältä apinalta  :)


"Precise about their descriptions, INTPs will often correct others (or be sorely tempted to) if the shade of meaning is a bit off."

Ennen vanhaan saattoi tosiaan tulla nussittua pilkkua, mutta jo pidempään olen ollut niin viehättynyt suuriin linjoihin, etten viitsi stressata pienistä. Tosin jos jonkun perustelut tuntuvat sekavilta, niin sitten voi ystävällisissä merkeissä käydä myös description-keskustelua :)


"They spend considerable time second-guessing themselves."

Jep :)


"INTPs are relatively easy-going and amenable to almost anything until their principles are violated, about which they may become outspoken and inflexible."


Tuohan kuulostaa hyvältä sub-ominaisuudelta ;) Elämä on liian lyhyt pikkuasioihin takertumiseen ja olen tosiaan aika joustava, suorastaan switch :)


"The most complicated is communication between INTPs and sensory/feeling types (SF) including ESFJ, ISFJ, ESFP, and ISFP personality types."

;)

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #109 : 19.07.2015, 16:52 »
ENFP olen yleensä näissä ollut ja jonkin sortin sub-porukkaan itseni aina laskenut, enemmän alistumis- kuin suoranaisesti masokistisilla mausteilla höystettynä.

×MDMSXXXL×

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #110 : 19.07.2015, 22:18 »
Heipä,  Hei,  INTP

Virtaavatvedet

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #111 : 20.07.2015, 09:25 »
Kuten tässä ketjussa on aiemminkin tuotu esiin, MBTI-testiä ei kannata ottaa kovin vakavasti :).

Potulny

Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #112 : 20.07.2015, 10:23 »
E/INFJ

Jännä, mulla oli E ja I ihan samoissa 50% luvuissa  :o

No, en mä kyllä muutenkaan kovasti noista perusta niin samapa tuo :)

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #113 : 20.07.2015, 10:34 »
Minä ainakin pohjaan persoonallisuuteni ja käyttäytymiseni nettitesteihin, joita olen tehnyt 90-luvun lapsuus- ja teinivuosistani lähtien.

Tulenkantaja

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #114 : 20.07.2015, 16:19 »
INTP. Introvert (44%) Intuitive (16%) Thinking (9%) Perceiving (16%).

"INTPs are pensive, analytical folks. They may venture so deeply into thought as to seem detached, and often actually are oblivious to the world around them."

"INTPs are relatively easy-going and amenable to almost anything until their principles are violated, about which they may become outspoken and inflexible."


Pätee.

Hideki

Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #115 : 03.08.2015, 00:23 »
ISTJ tällä kertaa. Joskus myös INTJ tai jotain ihan muuta testikielestä ja mielentilasta riippuen. Ainoa vakiona pysyvä "ominaisuus" on minulla ollut tuo introverttius.

Kannattaa ottaa huomioon, että MBTI-testillä on lähinnä viihdearvo. Testin toistettavuus on huono, se on tarpeen mukaan myös helposti manipuloitavissa, sillä vastaukset perustuvat vastaajan subjektiiviseen näkemykseen itsestään.

Kokeilkaapa tehdä testi kaveristanne ilman, että kyselette häneltä ja laittakaa kaveri sitten tekemään sama testi.  ;)

omnom

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #116 : 04.08.2015, 11:15 »
INTP. Sama vastaus tullut vuosien ajan, paitsi kerran tais olla joku IxxP. Ei kai elämässä mitään kannata ottaa liian tosissaan, mutta MBTI on itselle ollut ihan kätevä tapa ymmärtää muita ihmisiä. Antaa vähän pohjaa sille, miten eri tavalla ihmiset voivat suhtautua asioihin ja miten omia kommunikaatiokykyjä voi viedä eteenpäin.

 Kinkyilyn ja MBTI:n välissä en katso olevan yhtäläisyyksiä, koska koen MBTI:n liittyvän enemmän ihmisten havannoimis- ja suhtautumistapaan ympärillä olevaa maailmaa.

Mutta jos MBTI kiinnostaa, niin sarjakuvalinkki aiheeseen:
 http://oddlydevelopedtypes.com/content/rational-leadership

HimoTimo

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #117 : 04.08.2015, 19:11 »
Fakta: Introvertit vasenkätiset illanvirkut yökyöpelimiehet ovat käytännössä parhaita mastereita, jotka myös osaavat intuitiivisesti antaa naissubeille
kaikkein suurimman, syvälle luotaavan ja pitkäkestoisen, monipuolisen kinkynautinnon.

neiti_nuppu

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #118 : 04.08.2015, 23:05 »
ISFJ
Introvert(12%) Sensing(19%) Feeling(22%) Judging(6%)

ISFJs are characterized above all by their desire to serve others, their "need to be needed." In extreme cases, this need is so strong that standard give-and-take relationships are deeply unsatisfying to them; however, most ISFJs find more than enough with which to occupy themselves within the framework of a normal life.

http://www.humanmetrics.com/personality/isfj

Allekirjoitan, mutta en mitään sellaista, mitä en itse tahto, vaikka aika hyvin mut saa kyllä suostuteltua ;D En osaa muuten tulkita tätä pahemmin kinkkynäkökulmasta...


Boo

  • Vieras
Vs: MBTI-persoonallisuustyypit ja Kinkyt taipumukset
« Vastaus #119 : 07.08.2015, 11:12 »
Nyt myös kumppaninsa voi valita supertieteellisesti: Simplified Myer Briggs Type Compatibility Chart.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2015, 09:08 kirjoittanut Boo »