Kirjoittaja Aihe: Mouth gagit  (Luettu 7371 kertaa)

MisterT

  • Vieras
Mouth gagit
« : 13.04.2016, 09:30 »
Tällainen tuli väkerettyä :) Rumahan se on kuin mikä, mutta hiljentää tehokkaasti :D Mites muilla?



Ps. anteeksi jos on väärässä paikassa tms.  :-[

mooky

  • Vieras
Vs: Mouth gagit
« Vastaus #1 : 13.04.2016, 10:39 »
No sepäs on nätti

Pitäisi itsekin opetella head harnessit ja kuolaimet...

Bakemono

  • Vieras
Vs: Mouth gagit
« Vastaus #2 : 17.05.2016, 04:26 »
Ei paha. Ite oisin tehnyt vastaavan jostain luonnon luomumateriaalista, kun niitä on tiällä ihan tarpeeeksi

Ramington

  • Vieras
Vs: Mouth gagit
« Vastaus #3 : 17.05.2017, 21:46 »
Itse kaavailin, että vanhasta nahkavyöstä voisi vääntää gägin.
Mistä materiaalista kannattaisi suukappale tehdä? Joko poistaa suukappale valmiista ja liittää omaan luomukseen vai tehdä alusta-loppuun itse?

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Mouth gagit
« Vastaus #4 : 17.05.2017, 22:44 »
Mä oon tehny tollasia; puukapula päällystetään pyorän sisäkumilla ja remmit irtohihnoista, vöistä etc. purjerenkailla ja ruuveilla kiinni gägiin.


Ramington

  • Vieras
Vs: Mouth gagit
« Vastaus #5 : 29.05.2017, 22:29 »
Oma ajatus tuosta mouth gagistä on jämähtänyt seinään. Remmin olen löytänyt, mutta toteutus on täysin hukassa. Kuolaimeksi riittää Dominaattorin ratkaisu, mutta itse haluaisin liitoksen remmiin sulavemman näköiseksi (Kuten näette paint-taideteoksessa.)

Pyöreät niitit soveltuu vissiin pitämään rinkulan paikallaan. Hevosten kuolaimista olen lähinnä katsonut mallia, mutta D-sakkeli voisi toimia tuossa liitoksessa loistavasti. Pitää vielä miettiä mitä kaikkea tuohon tarvitsee ja sitten esittelen joskus tulevaisuudessa mitä sain aikaiseksi. Parannuksia otetaan vastaan, jos tulee mieleen.