Kirjoittaja Aihe: Teräs dildot  (Luettu 674 kertaa)

Korsettimies

Teräs dildot
« : 31.01.2024, 20:18 »
Onko suomessa joku joka sorvaa teräsdildoja ja anaalitappeja mittojen mukaan?

myrskytuuli

Vs: Teräs dildot
« Vastaus #1 : 31.01.2024, 21:01 »
Näin ihan mielenkiinnosta ajattelin kommentoida, kun itse olen pajalle miettinyt sorvin hankintaa.
Ihan tuota materiaalia ajatellen, niin normaalista raudasta noita ei voi valmistaa, koska pinta ei tule kestämään kosteutta.
Seuraava vaihtoehto on sitten rosteri, ja siitäkin on sitten montaa eri laatua, jossa pitääkin olla hyvin tarkkana siinä mielessä, että joistain laaduista voi irrota ei toivottuja raskasmetalleja.
Puhutaan myös ns elintarviketeräksestä, haponkestävästä (näitäkin on useampia luokkia) ja aina kirurgisiin teräksiin.

En sen tarkemmin osaa ottaa kantaa, että mikä laatu on riittävä, mutta ihan lähtökohtaisesti rosteri on melko arvokasta. Esimerkkinä, että 5cm halkasijaltaan ja 15cm pitkä normaali RST aihionpalanen maksaa noin 100€ riippuen vähän hankintakanavasta.
Tähän päälle sitten sorvaustyö ja ja sorvin perään se pitää vielä käsin hioa ihan peiliksi, joten työlle varmasti tulee hintaa vähintään muutaman työtunnin edestä.

Mutta CNC sorvihan tekee vaikka CAD kuvan mukaan juuri sellaisen, kun itse olet piirtänyt  :)

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Teräs dildot
« Vastaus #2 : 31.01.2024, 22:17 »
Hinta aihiolle tuntuu korkealle.
50mm vedettyä rst umptankoa saa metrin tuohon hintaan, toki laatu vaikuttaa hintaan huomattavasti, en vaan iha  kymmenkertaiseen jotenkin hahmota tästä.
Saatan olla ihan hakusessakin.

Joka tapauksessa piti varsinaisesti vaan sanoa että olikos kartanolle tai johonkin hankittu, käsittääkseni kotimaista käsityötä olevia teräsleluja?
Aivan kun muistaisin nähneeni kuvankin.

Mutuillen

-HPM

Edit: muistin oikein, mutta kotimaisuuden keksin kyllä itse, siitä ei ollut mainintaa, muttei se sitä mahdollisuutta poissulje.

Lucas

Vs: Teräs dildot
« Vastaus #3 : 01.02.2024, 14:40 »
Onko suomessa joku joka sorvaa teräsdildoja ja anaalitappeja mittojen mukaan?

oletko katsonut aliexpressistä, niillä nyt aleet?

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Teräs dildot
« Vastaus #4 : 01.02.2024, 20:04 »
Olen sorvannut veneiden akseleista anaalitappeja. Käsin kun työstä, niin 4-5 tuntia töitä kiillotuksineen kaikkineen. Mutta painavia tulee.