Kirjoittaja Aihe: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei  (Luettu 33071 kertaa)

vuodelta1986

Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #45 : 16.02.2014, 20:41 »
Ketjun lukaisseena voisi aika pitkälti tiivistää siihen, että on soveliasta ja ei ole. Jokaisella on aavistuksen eroava linjausero. Pääsääntöisestihän tuntuu suurin osa menevän linjalla, että kunhan ei muille aiheuta harmia. Siinä se minun linjakin pitkälti menee. Normaaliseksiäkin olen harrastanut Turun Ruissalossa ja kauniina päivänä syrjäisille kallioille olikin tullut aika paljon porukkaa ja varmasti joku oli havainnut. Ei siitä liikaa stressiä kannata ottaa. Lapsiahan tuolla kalliorannoilla ei juuri näy, joten siinä mielessä hyvä. Ei siinä vaan ympäristöään osannut huomioida :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #46 : 18.02.2014, 10:03 »
Kauheaa ikärasismia.

Mistä lähtien ikä on ollut rotu? ??? Rasismi = syrjintä rodun perusteella.

Onks tän pakko olla näin vakavaa aina?:)

Ihmettelen, miksi mieltymys johonkin asiaan määritellään heti toisten ryhmien "syrjinnäksi". Toisaalta, onko se iän perusteella syrjintää, jos pitää eniten seksuaalisesti viehättävänä suunnilleen itsensä ikäisiä ihmisiä? Olen ymmärtänyt, että se on lopulta aika luonnollista. Enitenhän maailmassa kauhistellaan ihmisiä, jotka ovat mieltyneet itseään huomattavasti nuorempiin tai vanhempiin ihmisiin.

Luulenpa, että kun itse täytän 40 vuotta, ajattelen että kaikki alle 60-vuotiaat ovat vielä nuoria ja kauniita, ja kun täytän 60 vuotta, ajattelen että kaikki alle 80-vuotiaat ovat vielä nuoia ja kauniita, ja niin edelleen. Nyt olen 28-vuotias, kaikki yli 40-vuotiaat näyttävät aika vanhoilta ja kaikki alle 20-vuotiaat näyttävät lapsilta. Jos se tekee minusta "ikärasistin", niin olen sitten mielelläni sellainen.

Pyydän vilpittömästi anteeksi ihmiskunnalta, että olin nuorempana niin tyhmä, että pääsin lihomaan sellaisiin mittoihin, että laihduttamisesta huolimatta en vieläkään ole länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukainen, vaikka alle 40-vuotias olenkin. Tästä huolimatta en ensi kesänäkään aio käyttää nakurannalla vaatteita, ja on mahdollista, että myös tulevaisuudessa innostun nakuilemaan muiden ihmisten mukana sellaisissa tapahtumissa, joissa nakuilu on tapana.

Sittenhän meitä on kaksi. Minäkin olen alle 40-vuotias ylipainoinen rumilus, ja nakuilen mielelläni aina kun se on mahdollista.  8)




Tarkennettakoon vielä, ettei minulla ole mitäään sitä vastaan että kaikki ihmiset nakuilevat julkisesti vauvasta vaariin ja anorektikosta sairaalloisen ylipainoiseen, mutta kaikista mieluiten katselisin alle 40-vuotiaita ja hyväkuntoisia. En ole koskaan kirjoittanut, etteikö yli 40-vuotiaat ja muun muotoiset saisi nakuilla. Joten olen paljon suvaitsevaisempi kuin kaikki he, jotka haluaisivat ettei kukaan nakuile julkisella paikalla.  8)

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #47 : 18.02.2014, 13:01 »

[/quote]

Ihmettelen, miksi mieltymys johonkin asiaan määritellään heti toisten ryhmien "syrjinnäksi". Toisaalta, onko se iän perusteella syrjintää, jos pitää eniten seksuaalisesti viehättävänä suunnilleen itsensä ikäisiä ihmisiä?

[/quote]

Mielipiteesi oli alun perin esitetty siten, että henkilöt, jotka ovat länsimaisen ihmiskäsityksen mukaan ylipainoisia, voivat loukkaantua siitä. Herkkyyttä lisää varmasti se, että länsimaisten kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä solvataan vapaasti medioissa koko ajan, vaikka muuten koko ajan toitotetaan, että minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa syrjintää ei saisi esiintyä.

Jake

Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #48 : 18.02.2014, 13:24 »
Kaikkea saa tehdä kunhan vastaa seurauksista...  >:D

Joo, kunnioitan muita. Mutta varsinkin jos lapsia ei ole paikalla, miksi ei...?  8)

Pieni provo joo. Mutta vain osittain provo. ;)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #49 : 18.02.2014, 14:25 »
Mielipiteesi oli alun perin esitetty siten, että henkilöt, jotka ovat länsimaisen ihmiskäsityksen mukaan ylipainoisia, voivat loukkaantua siitä. Herkkyyttä lisää varmasti se, että länsimaisten kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä solvataan vapaasti medioissa koko ajan, vaikka muuten koko ajan toitotetaan, että minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa syrjintää ei saisi esiintyä.

 :o

Katsotaanpas uudelleen kommenttiani:
Jos ihminen on alle 40-vuotias ja hänellä on hyvässä kunnossa pidetty vartalo, niin sitten ei mielestäni haittaa yhtään jos hän nakuilee julkisella paikalla.

Miten tämä muka loukkaa ylipainoisia?  ??? Kirjoitin tahallani "hyvässä kunnossa pidetty vartalo", koska se on hyvin monitulkintainen ja riippuu täysin itse kunkin omista mieltymyksistä. Jokainen voi kuvitella "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" sellaiseksi, millaisen itse kokee viehättävänä - karvattomana, karvaisena, ruskettuneena, kalpeana, lihaksikkaana, ruipelona, pulskana, laihana, normaalipainoisena, jne. Onhan sekin "hyvässä kunnossa pitämistä", jos on mieltynyt ylipainoisiin ihmisiin ja pysyy ylipainoisena!

Itse tulkitsit "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" tarkoittamaan aiemmassa viestissäsi "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" ihmistä. Mutta en minä semmoista ihmistä tarkoittanut! Se oli vain oma tulkintasi asiasta, samoin kuin se, että kommenttini "loukkaa ylipainoisia".

Kyllä minä olen foorumilla mielestäni useampaan kertaan maininnut että tykkään monen kokoisista ihmisistä. Esimerkiksi edellinen puolisoni oli alipainoinen, ja nykyinen kumppanini on taas reippaasti ylipainoinen, ja eikä kummankaan ulkönäkö ollut/ole minulle ongelma. Itsekin olin nuorena alipainoinen ja nykyään ylipainoinen.

Itse tarkoitin "hyvässä kunnossa pidetyllä vartalolla" aivan muuta kuin "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" tai "laihaa" ihmistä, mutta en viitsi sitä tässä alkaa kuvailemaan, koska sitten varmasti joku muu loukkaantuisi kommentistani. Jos vaikka sanoisin että tarkoitin "lihaksikasta henkilöä", niin eikös joku ruipelompi ala valittamaan kommenttiani syrjiväksi.  8)




Enpä olisi uskonut, että yksi lyhyt kommentti tekee minusta ensiksi "ikärasistin" ja sitten vielä "ylipainoisten loukkaajan"! Tässä näette, miksi olen yleensä harrastanut niitä kamalan pitkiä viestejä - niitä kun harvemmin tulkitaan näin pahasti pieleen! :))
« Viimeksi muokattu: 18.02.2014, 15:11 kirjoittanut Kettu vinossa »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #50 : 18.02.2014, 15:14 »
Mä oon läski, nelikymppinen ja tosi loukkaantunu teidän ikärasismista jos ketjuun osallistuneet naishenkilöt (sellaisena syntyneet) ei nyt heti harrasta seksiä mun kaa.  >:(

-katy-

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #51 : 18.02.2014, 15:32 »
Kettu vinossa,tuo ikärasismi tai ikäsyrjintä siis oli vitsailua omalla kustannuksellani. Mutta taas osoitus siitä etten osaa vitsailla ymmärrettävällä tavalla. Tämä siis selvennyksenä ;D

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #52 : 18.02.2014, 16:53 »
Mielipiteesi oli alun perin esitetty siten, että henkilöt, jotka ovat länsimaisen ihmiskäsityksen mukaan ylipainoisia, voivat loukkaantua siitä. Herkkyyttä lisää varmasti se, että länsimaisten kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä solvataan vapaasti medioissa koko ajan, vaikka muuten koko ajan toitotetaan, että minkäänlaista henkilöön kohdistuvaa syrjintää ei saisi esiintyä.

 :o

Katsotaanpas uudelleen kommenttiani:
Jos ihminen on alle 40-vuotias ja hänellä on hyvässä kunnossa pidetty vartalo, niin sitten ei mielestäni haittaa yhtään jos hän nakuilee julkisella paikalla.

Miten tämä muka loukkaa ylipainoisia?  ??? Kirjoitin tahallani "hyvässä kunnossa pidetty vartalo", koska se on hyvin monitulkintainen ja riippuu täysin itse kunkin omista mieltymyksistä. Jokainen voi kuvitella "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" sellaiseksi, millaisen itse kokee viehättävänä - karvattomana, karvaisena, ruskettuneena, kalpeana, lihaksikkaana, ruipelona, pulskana, laihana, normaalipainoisena, jne. Onhan sekin "hyvässä kunnossa pitämistä", jos on mieltynyt ylipainoisiin ihmisiin ja pysyy ylipainoisena!

Itse tulkitsit "hyvässä kunnossa pidetyn vartalon" tarkoittamaan aiemmassa viestissäsi "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" ihmistä. Mutta en minä semmoista ihmistä tarkoittanut! Se oli vain oma tulkintasi asiasta, samoin kuin se, että kommenttini "loukkaa ylipainoisia".

Kyllä minä olen foorumilla mielestäni useampaan kertaan maininnut että tykkään monen kokoisista ihmisistä. Esimerkiksi edellinen puolisoni oli alipainoinen, ja nykyinen kumppanini on taas reippaasti ylipainoinen, ja eikä kummankaan ulkönäkö ollut/ole minulle ongelma. Itsekin olin nuorena alipainoinen ja nykyään ylipainoinen.

Itse tarkoitin "hyvässä kunnossa pidetyllä vartalolla" aivan muuta kuin "länsimaisten ulkonäkövaatimusten mukaista" tai "laihaa" ihmistä, mutta en viitsi sitä tässä alkaa kuvailemaan, koska sitten varmasti joku muu loukkaantuisi kommentistani. Jos vaikka sanoisin että tarkoitin "lihaksikasta henkilöä", niin eikös joku ruipelompi ala valittamaan kommenttiani syrjiväksi.  8)




Enpä olisi uskonut, että yksi lyhyt kommentti tekee minusta ensiksi "ikärasistin" ja sitten vielä "ylipainoisten loukkaajan"! Tässä näette, miksi olen yleensä harrastanut niitä kamalan pitkiä viestejä - niitä kun harvemmin tulkitaan näin pahasti pieleen! :))

Kaikki tietävät, mitä tarkoitin.

Hyvä, että on monipuolinen maku. Itse tykkään myös monen kokoisista. Silloin kun naisella on pippeli, vaadin kuitenkin tietynlaista vartaloa.

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #53 : 18.02.2014, 20:15 »
"Sessiointi" oli se sitten vaniljaa tai bdsm:ää tai uskonnon harjoittamista tai henkilökohtaisten asioiden julkista puimista aiheuttaa yleensä pahaa mieltä ja nolostumista tai myötähäpeää ihmisille joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä ...sattuvat vaan olemaan paikan päällä. Eivät ole valinneet tai pyytäneet saada olla katsojina.

Ei voi yleistää. Joillekin aiheuttaa nolostumista, joitakin kiihottaa.

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #54 : 18.02.2014, 20:55 »
Unohdin vastata alkuperäiseen kysymykseen. Katselisin mielelläni sessiota julkisella paikalla, kunhan lapsia ei olisi lähettyvillä. Ikävä kyllä en ole ikinä sattunut paikalle julkisen SM-session ollessa käynnissä.

Tavallisempaa seksiä onneksi näkee kesäisin. Esimerkiksi Kallion puistoalueilla näkee satunnaisesti niin julkista ja härskiä toimintaa, että en itse sellaista harrastaisi, mutta pidän katselusta. Tosin ihmisten joukosta on löytynyt ilonpilaajia, jotka ovat soittaneet poliisit paikalle keskeyttämään muiden nautinnon.

Valitettavasti julkista seksiä harrastaneiden heteroparien kohdalla on silloin tällöin käynyt niin, että kun toimintaa on jäänyt katselemaan hetken matkan päähän, pariskunnan mies on alkanut ärhennellen huudella ja käskenyt painua viittuun tms. (pariskuntien naiset eivät koskaan ole suhtautuneet kielteisesti katseluun). Mutta täällä Suomessa ollaankin vielä puusta pudonneita. Kehittyneemmissä maissa pariskunnat menevät julkisille paikoille harrastamaan seksiä juuri sen takia, että ihmiset näkevät (tai joissakin tapauksissa tulevat mukaan).

Joissakin maissa seksin näyttäminen alkaa olla liiankin tavallista. Ruotsin TV:ssä on näytetty dokumenttejakin, joissa henkilöt ovat avoimesti omilla kasvoillaan kertoneet exhibitionismistaan ja antaneet kuvata ohjelmaa varten seksiä ja runkkailua levähdysaluella, puistossa ja metsässä. Ohjelmissa mainittiin ohimennen ikään kuin sivulauseena, että joku voi näin avoimesta seksistä häiriintyäkin.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2014, 21:17 kirjoittanut Kinkykallio »

-katy-

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #55 : 18.02.2014, 22:19 »
Joissakin maissa seksin näyttäminen alkaa olla liiankin tavallista. Ruotsin TV:ssä on näytetty dokumenttejakin, joissa henkilöt ovat avoimesti omilla kasvoillaan kertoneet exhibitionismistaan ja antaneet kuvata ohjelmaa varten seksiä ja runkkailua levähdysaluella, puistossa ja metsässä. Ohjelmissa mainittiin ohimennen ikään kuin sivulauseena, että joku voi näin avoimesta seksistä häiriintyäkin.

Voisin kuvitella,että häiriintyvät. Ajattelee vaikka ihmisiä, jotka ovat tottuneet pukeutumaan täyspitkään huntuun ja verkkoihin silmien edessä.

Tulin sanoneeksi,ettei mua häiritse julkiset paljastelut ja sessioinnit ja tavallaan ei häiritsekkään,ei ne multa pois ole,ellei sitten pänni kun yksin kihnuttaa menemään.
 Toisaalta myös sekin näkökulma,ettei ketään saa pakottaa katselemaan omia seksipuuhiaan oli kinkyä tai ei.
Eli siis tuppautua tilanteeseen, missä ulkopuolisen ei ole mahdollista poistua tapahtumapaikalta.. en tiedä kuuluuko johonkin ekhibitionismin muotoon, että yrittää pakolla saada ihmiset katselemaan omaa sekstailua,runkkausta tmv.

Olisin kyllä varovainenkin globaalissa yhteiskunnassa, kun saattaisi tulla sakinhivutusta tai jopa väkivaltaista toimintaa,raiskausta ymv. Julkinen paljastelu voi tarkoittaa tosiaan joillekin, että kaikki mukaan vaan remmiin

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #56 : 18.02.2014, 23:48 »
Toisaalta myös sekin näkökulma,ettei ketään saa pakottaa katselemaan omia seksipuuhiaan oli kinkyä tai ei.
Eli siis tuppautua tilanteeseen, missä ulkopuolisen ei ole mahdollista poistua tapahtumapaikalta.. en tiedä kuuluuko johonkin ekhibitionismin muotoon, että yrittää pakolla saada ihmiset katselemaan omaa sekstailua,runkkausta tmv.

Viime vuosina on länsimaissa ollut havaintoja sellaisesta uudesta ilmiöstä, että miehet menevät esimerkiksi julkisiin liikennevälineisiin paljastamaan naisille vehkeensä ja runkkailemaan. Vaikka kuinka näillä miehillä olisi jotain traumoja siitä, että eivät ole elämänsä aikana saaneet naisilta tarpeeksi huomiota, ei mainitun kaltainen seksuaalinen häiriköinti ole missään tilanteessa hyväksyttävää.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #57 : 19.02.2014, 08:54 »
Viime vuosina on länsimaissa ollut havaintoja sellaisesta uudesta ilmiöstä, että miehet menevät esimerkiksi julkisiin liikennevälineisiin paljastamaan naisille vehkeensä ja runkkailemaan. .

Ei ole uusi ilmiö, vaan ikivanha ja maailmanlaajuinen.

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #58 : 19.02.2014, 17:41 »
Haluan tietää paheksuvatko vastustajat myös sellaista sessiointia kuin esim. klassikkoelokuva Emmanuellen lentokonekohtaus tai saman elokuvan myöhemmät kohtaukset ?

Jotenkin vaikuttaa siltä, että tietyt piirit haluavat jopa täällä kinkysaitilla rajoittaa toisten seksuaalisuutta omien moraalikäsitystensä nojalla. En hyväksy kukkahattutätejä enkä moralisoivia naisdominoita, jotka yrittävät dominoida tätäkin keskustelua omilla mielipiteillään.

Tyylikäs julkinen seksi/sessiointi on ihan paikallaan. Tyylikkyys on esim sitä ettei ihan metrin päähän toisista mennä. Lasten edessä en itsekään harrastaisi mitään.

Olen havainnut , että joillekin subeille kiihotuksen lähteitä ovat mm. kipu, häpeä, jännitys, kiinnijäämisen (tai muu) pelko , jne.

Kyseessä ei siis ole pelkästään pervojen Masterien ajatus , että subin on pakko vähän vilautella julkisesti, vaan se saattaa olla jopa molempien osapuolten yhteinen harrastus.
 

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #59 : 19.02.2014, 17:58 »

Jotenkin vaikuttaa siltä, että tietyt piirit haluavat jopa täällä kinkysaitilla rajoittaa toisten seksuaalisuutta omien moraalikäsitystensä nojalla. En hyväksy kukkahattutätejä enkä moralisoivia naisdominoita, jotka yrittävät dominoida tätäkin keskustelua omilla mielipiteillään.



Siis mitä? :D
Voitko antaa mulle esimerkkejä, että ketkä naisdominat tässä yrittävät dominoida keskustelua mielipiteillään??? Viimeiseen kolmeen sivuun en ole nähnyt ainuttakaan dommen tuomitsevaa kommenttia, saati minkäänlaista kommenttia dommeilta.  ::)