Kirjoittaja Aihe: Kinkympää vuotta kaikille @Club X - 31.12.2018 klo 20-04  (Luettu 7818 kertaa)

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Melko suurella todennäköisyydellä tulossa mukaan juhlimaan  :)

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Melko suurella todennäköisyydellä tulossa mukaan juhlimaan  :)

I’m with her  ;D

DomiNina

Juuri liput hankittu!

Neitsyys menossa.... ;)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Tulossa köysien ja sähkölelun kanssa, saa tökkiä jos haluaa noita tai piiskaa. ;D

baldr

  • Vieras
Toimii. Siilitien (eikös se ollu lähin Club Xää) metris esim 2000? Oisko siin metriksellä joku mesta johon vois kasaantua niin et tunnistaa jengin.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Juuri liput hankittu!

Neitsyys menossa.... ;)

Jee, onpa kiva nähdä teitäkin  :love:

juuky

Toimii. Siilitien (eikös se ollu lähin Club Xää) metris esim 2000? Oisko siin metriksellä joku mesta johon vois kasaantua niin et tunnistaa jengin.

Mulla ainakin venyy ainakin 20.30 ennen kuin pääsen sinne. Se alue ei ole mulle ollenkaan tuttu, joten en osaa ikävä kyllä ehdottaa mitään kokoontumispistettä :/ Olisiko yksi vaihtoehto kokoontua itse tapahtumapaikan edessä?

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Ehdottaisin teille tapaamista suunnitteleville ihan sitä metroaseman ärrän edustaa. Siinä taitaa olla joku penkkikin  :)

baldr

  • Vieras
Jeps. No mä yritän olla siinä ärrän edessä 20:30 ja jatkan siitä sitten mestoille.

juuky

Jeps. No mä yritän olla siinä ärrän edessä 20:30 ja jatkan siitä sitten mestoille.

Sori, tarkennan vielä että pääsen ärrän eteen klo 20.45. Mut varmaan parhaiten tunnistaa pitkästä tummansinisestä takista, harmaasta piposta ja mustasta repusta :)

alina

  • Vieras
Tulossa myös  ^-^

Ozzy

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Sailor.
  • Galleria
Tulossa  :love: ;)

Herttua

Tulossa raketteja pakoon....T. Herkkä

Striggy

Ai että mikä vuoden vaihto   :love: Pääsin viemään kahdelta ihanalta köysineitsyyden, sähköllä kidutettu ja naurettu sadistisesti sydämmen pohjasta. Kiitos kaikille osallistuneille  >:D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Olipa mukavat vuoden vaihtajaiset. Kiitokset kaikille ja erityisesti neidot kotimatkan hankaluuksien hädästä pelastaneelle  :love: