Äänestys

Oletko löytänyt onnistuneesti toivomaasi seuraa Baarista (siis täältä, ei Mummotunnelista)

En
Deittaillut, mutta se ei ole johtanut toivomaani lopputulokseen
Olen, sessioseura riittää minulle
Olen, en kuitenkaan pysyvää, onni antaa odottaa itseään
Olen, löysin hänet todellakin täältä (ja onnemme jatkuu)
Jotain ihan muuta, kerron ehkä lisää kommenteissa

Kirjoittaja Aihe: Baari ja seuranhaku  (Luettu 13668 kertaa)

xniksu

  • Vieras
Baari ja seuranhaku
« : 12.09.2020, 19:46 »
Meistä moni etsii täältä Baarista seuraa. Onhan se ihanaa olla kaltaistensa seurassa  :love: On myös mukavaa, kun voi avoimemmin olla oma itsensä.

Toisinaan kuulee kuitenkin soraääniä kumppanin löytymisen vaikeudesta. Mikä on tilanne täällä Baarissa? Kuinka moni meistä on täältä löytänyt seuraa ja onko löytänyt sen oman ihanan oikean?

Näillä ajatuksilla kevyt kysely  :)

Itselläni vielä onni antaa odottaa.

latexbun

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #1 : 12.09.2020, 19:53 »
Minä, vuosien sinkkuuden jälkeen. Olen toki seurustellut muutaman täältä tutun ihmisen kanssa tätä ennen, mutta en tavannut heitä deitti-ilmon takia.

Toivoa on! ❤️

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #2 : 12.09.2020, 20:02 »
Olen, mutten mitään pysyvää..
En vaan jaksa enää etsiä.

Nim.toivonsa jo menettänyt

submit

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #3 : 12.09.2020, 20:44 »
Täältä osunut kohdalle vain lyhyeksi jäänyttä. Toiselta kinkysivustolta löytyi pitkäaikainen Kumppani.

Punapää

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #4 : 12.09.2020, 20:49 »
Olen löytänyt täältä kaiken etsimäni ja enemmän. Olen saanut ihania ystäviä, aikoinaan hyviä panoja/sessioseuraa ja loppujen lopuksi löysin jotain mitä en edes osannut etsiä. Löysin elämänkumppanini Omistajani :love:

Kore

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #5 : 12.09.2020, 21:12 »
Jos ei nyt suoraan Baarista niin ainakin välillisesti melkein kaikki, ihan ensimmäistä lukuunottamatta, suhteeni ovat olleet jollain tapaa kytköksissä Baarin olemassaoloon. Mukaan on mahtunut vähän kaikkea kevyestä tapailusta ja  sessiosuhteesta suhteeseen, jonka todella uskoin olevan Se Oikea. Se tulee sieltä sitten joskus, kun aika on oikea, Baarista tai sen ulkopuolelta.

xniksu

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #6 : 12.09.2020, 23:29 »
Hassua 🙂 Jos trendi jatkuu samanlaisena, niin valtaosa löytää täältä Baarista seuraa ja iso osa siitäkin porukasta sitä mitä haluaa tai toivoo 🙂


raafael-k

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #7 : 13.09.2020, 00:24 »
En. Tosin en ole hirveän aktiivinen ollut asiassa. Ainut treffi-ilmoitus jonka olen tänne tehnyt oli sen verran harvinaisesta fetissistä etten oikeastaan uskonutkaan sen johtavan mihinkään. Piti vaan ns. saada moisen kirjoittaminen ulos systeemistä.

Ja ilmoituksiin ei viitsi hirveästi vastailla kun taloustilanteen takia matkustelu oli hankalaa ennen tätä ruttoa, ja nyt ei huvita yhtään tilanteesta johtuen kun olen tekemisissä riskiryhmäläisten kanssa monta kertaa viikossa.

Ja kaiken lisäksi asun pervojen suhteen jonkin sortin katvealueella että lähimatkailuakaan ei tarvitse suorittaa. Olenko luovuttanut? Ehkä olen, ehkä en. Emt.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #8 : 13.09.2020, 00:28 »
Nyt kun rupesin miettimään, niin en itse asiassa ole vuosikausiin löytänyt seuraa mistään muualta kuin Baarista.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #9 : 13.09.2020, 00:54 »
Kaveri mut aikoinaan tänne vinkkasi, hänen kauttaan tutustuin muutamaan muuhun baarilaiseen ja kun on ollut sitten aktiivinen omissa toimissaan (miitit, bileet, chat, foorumi), niin on tutustunut valtavaan määrään hienoja ihmisiä ja osa on jäänyt elämään kavereina/ystävinä. Sessioseuraa on löytynyt myös. Merkittävin kaikista on kuitenkin tuo tuleva aviomieheni, joka herätti kiinnostuksen kirjoituksillaan. Eli sen itselle oikean voi todellakin löytää täältä.
Oma aktiivisuus ja itsensä peliin laittaminen on aina tuonut positiivisia asioita elämään, se vain saattaa joskus vaatia muutakin kuin yhden deitti-ilmoituksen tekemistä. Itselleni ei myöskään ole koskaan toiminut jatkuva haku päällä oleminen, parhaimmat asiat löytyvät sattumalta kun on aktiivisesti menossa mukana.

Lohikeisari

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #10 : 13.09.2020, 11:13 »
Täältäkin on joskus seuraa löytynyt, mutta enemmän tuo on kyl niin päin mennyt, että kohtaaminen on tapahtunut jossakin muualla. Vähän ehkä särähti korvaan se oikea, ei kait suhteen kariutuminen siitä väärää tee... Elämä kun harvoin antaa kovin selkeitä ohjeita sen suhteen valitako henkilö a, b vai c ja kenen käärössä lukee Nilsiä.

Kaikki kokemus on hyvästä ja toivoahan on just niin kauan ku toivoa jaksaa.

xniksu

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #11 : 15.09.2020, 10:50 »
Tulosten perusteella näyttää siltä, että Baarissa tavataan  8)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #12 : 15.09.2020, 12:03 »
Eipä oo kyllä valittamista, aina on tullut jotain mukavaa säpinää kun on saanut aikaiseksi raapustaa deitti-ilmon. Ystäviä, kavereita, hyvänpäiväntuttuja, joista osa on ollut, ja joista osa on yhä, myös sessiokumppaneita. Mulle tää on ollut ylivoimaisesti luontaisin paikka löytää sessiointiseuraa, varsinkin kun en oo etsimässä sitä "yhtä ainoaa" elämänkumppania.

Varjopuolena nyt viimeiset puolisen vuotta on ollut hiljaisempaa, kun maailmalla ja Suomessakin on riehunut tämä kulkutauti1), mutta eiköhän tästäkin selvitä kun vaan muistaa rajoittaa intiimin eroottisen kanssakäynnin yhteen tai kahteen, ihan max kolmeen-neljään ihmiseen kerrallaan, malttaa odotella parisen viikkoa sessioiden välissä, ja käyttää vierailijoilla asianmukaista, riittävän peittävää kankaista hengityssuojainta.



1) CoVID-19, eli kansankielellä "koronavirus"

SaRu

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #13 : 15.09.2020, 12:30 »
Seuraa löytää kyllä.
Jopa etsimättä ja pyytämättä.
Hyvän seuran eteen pitää sitten olla aktiivinen eikä vaan istua ja odotella sekä myös kuun ja tähtien asento kohdallaan.
Joten suu auki ihmiset, pistäkää viestejä, kommentoikaa, tulkaa sättiin huutelee muutakin kuin "seuraa tänään".
Eikä sitä deittipalstaakaan kannata unohtaa.
Nimim. Vielä tuo katselee, kaikesta huolimatta.. vai ehkä juuri siksi

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #14 : 16.09.2020, 09:12 »
Baarin deittipalstan kautta löysin yhden kiinnostavan sessiokumppanin, mutta baarin kautta ylipäänsä olen löytänyt ystäviä ja todella rakkaita ja läheisiä ihmisiä. Kumppanini löysin vuosi sitten baarin chatista. :D Yhdyn Isrikaan siinä, että oma aktiivisuus on tosi tärkeä osa-alue, nollaprofiililla ja yleisellä hiljaisuudella on aika hankala löytää oikealla tavalla resonoivaa seuraa.