Äänestys

Oletko löytänyt onnistuneesti toivomaasi seuraa Baarista (siis täältä, ei Mummotunnelista)

En
Deittaillut, mutta se ei ole johtanut toivomaani lopputulokseen
Olen, sessioseura riittää minulle
Olen, en kuitenkaan pysyvää, onni antaa odottaa itseään
Olen, löysin hänet todellakin täältä (ja onnemme jatkuu)
Jotain ihan muuta, kerron ehkä lisää kommenteissa

Kirjoittaja Aihe: Baari ja seuranhaku  (Luettu 13668 kertaa)

Rob69

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #30 : 13.12.2021, 16:44 »
Hei,

Sinä ihana nainen, profiili Tupu.. Päästiin viikonloppuna viestittelyssä alkuun. Haluan ehdottomasti jatkaa viestittelyä kanssasi. Ota yhteyttä suoraan sähköpostiini, avaan sen sinulle.

T. Rob69

Hei,

Lähettäisitkö minulle viestillä sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan viestittelyä..kiitos!

T.Rob69

Fia

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #31 : 13.12.2021, 21:19 »
Olen kohdannut suoraa tai välillisesti tämän sivuston kautta laskujeni mukaan toistaiseksi noin kymmenen ihmistä, joiden kanssa olen harjoittanut vähintään jonkinlaista sessiointia ainakin kertaluontoisesti. Välilliseksi kohtaamiseksi lasken sen, jos olen kohdannut jonkun jonkun toisen tätä kautta kohtaamani kautta.

Lisäksi olen kohdannut useamman ihmisen, jotka ovat muodostuneet minulle syvällisesti merkityksellisiksi ja rakkaiksi.

Enkä siis ole varsinaisesti aktiivisesti etsinyt seuraa tämän sivuston kautta. Minulla ei ole ollut täällä omaa seuranhakuilmoitusta ja oikeastaan vain kerran olen lähtenyt treffeille täällä olleen deitti-ilmoituksen kautta.

MasterM47

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #32 : 14.12.2021, 14:56 »
ei ole vielä tapaamisia tullut eteen mutta sitäkin kivempia ja innoittavia keskusteluja
ja nuo keskustelut voittaa keskinkertaisetkin tapaamiset 


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #33 : 14.12.2021, 16:15 »
Mä löysin mun rakkaimman ihmiseni tämän Baarin kautta ja nyt me ollaan me :love:

RsT

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #34 : 14.12.2021, 16:26 »
Kyllä täältä löytyy  :love:
Tosi löytymiset kohdallani on tulleet vastaamalla hakuilmoituksiin..

Nik

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #35 : 14.12.2021, 17:15 »
Kuinka moni alistuva mies löytänyt täältä seuraa?  :o  Vastauksista ei löytynyt yhtään.

RsT

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #36 : 14.12.2021, 18:43 »
Kuinka moni alistuva mies löytänyt täältä seuraa?  :o  Vastauksista ei löytynyt yhtään.

Hep! Minä ainakin olen.

MrA

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #37 : 14.12.2021, 19:24 »
Miehenä voin sanoa että seuraa on löytynyt, tosin vaatii aloitteellisuutta ja välillä siinä on hiukan laiska kun livetapaamisissa selviää nopeammin ja helpommin onko edellytyksiä enempään. Tässä tietysti vaikuttaa itse kunkin preferenssit, oma liskoaivolohkoni elää luolamieskautta ja sen mukaan katsotaan ketä tukasta vetää.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2260
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #38 : 15.12.2021, 13:33 »
Olen löytänyt itselleni sopivaa seuraa täältä, joskin etsiminen on voinut olla varsin turhauttavaakin.

Omiin deitti-ilmoituksiini en ole saanut vastauksia, jotka olisivat johtaneet yhteiseen onneen (edes sessiointiin), vaan mielenkiintoiset ihmiset olen löytänyt itse kommunikoimalla heille. Yhteydenottoja kirjoittamiini deitti-ilmoituksiin on kyllä tullut, mutta usein ilmoitukseen vastaaja ei ole lukenut kunnolla ilmoitusta tai muuten sisäistänyt mitä olen hakenut.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #39 : 15.12.2021, 13:57 »
Kuinka moni alistuva mies löytänyt täältä seuraa?  :o  Vastauksista ei löytynyt yhtään.

On löytynyt. Ei kylläkään deitti-ilmojen kautta vaan suoraan kontaktoimalla mielenkiintoista profiilia.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #40 : 15.12.2021, 14:44 »
Olen löytänyt itselleni sopivaa seuraa täältä, joskin etsiminen on voinut olla varsin turhauttavaakin.

Omiin deitti-ilmoituksiini en ole saanut vastauksia, jotka olisivat johtaneet yhteiseen onneen (edes sessiointiin), vaan mielenkiintoiset ihmiset olen löytänyt itse kommunikoimalla heille. Yhteydenottoja kirjoittamiini deitti-ilmoituksiin on kyllä tullut, mutta usein ilmoitukseen vastaaja ei ole lukenut kunnolla ilmoitusta tai muuten sisäistänyt mitä olen hakenut.

Hyvinkin vahvasti samanlaisia kokemuksia, että toisinaan on seuraa täältä löytynyt mutta lähinnä oman aktiivisuuden kautta ottamalla yhteyttä suoraan toiseen. Omiin deitti-ilmoituksiin tulee harvoin, jos koskaan yhteydenottoja. Turhautumista saa aina välillä kokea omissa ilmoissaan siitä, että sillä ei ole suoranaista yhteyttä moniko ottaa yhteyttä, miten "hyvin" / "paljon" tai "kiinnostavasti" yrittää tuoda asiat esille. Mutta, kun on sillä lahjalla/kirouksella syntynyt, että haluaa uskoa siihen että kun antaa itsestään paljon niin myös saa enemmän, niin eipä sitä malta olla liian "kevyestikään" liikkellä.

En tiedä onko näin, mutta oma tuntuma on se, että sanavalmius voi luoda paineita/pelkoja vastata ilmoihin - vaikka siis vastaukseen joskus riittäisi pelkkä "moi" viesti. Kun on ottanut yhteyttä, luodaan siinä myös edellytys aueta tie jollekin aivan mahtavalle yhteydenpidolle. Eikä kyse ole aina sanoista tai kirjoittamisesta - joskus ne voi olla vaikeita, mutta  kommunikoida voi vaikkapa puhuen tai kehollaan, jos ne ovat tutumpia välineitä.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #41 : 15.12.2021, 16:42 »
Sanoisin että 50/50. Olen saanut täältä joitakin kontakteja seuranhakuilmoitukseni kautta sekä myös sessiokertomuksieni perusteella, mutta olen tavannut porukkaa myös miiteissä.

Kavereita ja mielenkiintoista juttuseuraa toki enimmäkseen, mutta on sentään pari livejuttuakin ollut viritteillä.  ;)


Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #42 : 15.12.2021, 16:53 »
Hyviä keskusteluja olen käynyt kyllä. Pari ihmistä olen tavannutkin. Muutamat keskusteluista ovat auttaneet minua avaamaan ja kehittämään omaa ajatteluani, mikä on äärimmäisen arvokasta.

Oletan että naiset saa valtavasti läähpuuh-viestejä koko ajan, niin en selaile profiileja tiputellen randomilla avauksia. Enemmän olen välillä nostanut omaa ilmoitusta tai pari harvaa kertaa vastannut toisen ilmoon. Tuo lienee kyllä miehelle epäoptimaalinen strategia, ottaen huomioon oletukset miten miesten pitäisi aina tehdä aloite heterosuhteissa. Mutta en mä tätä numeropelinä pelaa, niin se sopii intresseihini, enkä pidä sosiaalisesti täysin passiivisista ihmisistä anyway.

Sama fiilis kuin @Alistavaherra, eli että verbaalinen taitavuuteni pelottaa osaa naisista. Se on kurjaa jos näin on, mutta toisaalta kommunikaatio on kaikki kaikessa ihmissuhteissa.

Koen kyllä olevani vähemmistössä varmaan täällä, koska olen monogaminen, en harrasta miittejä ja en ole kiinnostunut irtopanoista/sessioista. Ja siis se on ihan fine, nämä ovat omia valintoja. Kunhan vaan että omat kokemukset eivät ole kauhean hedelmällisiä ehkä vertailtavaksi moniin muihin.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2021, 17:19 kirjoittanut Sukkanauhafani »

LadyMysterious

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #43 : 15.12.2021, 17:22 »

Oletan että naiset saa valtavasti läähpuuh-viestejä koko ajan, niin en selaile profiileja tiputellen randomilla avauksia.  -- Sama fiilis kuin @Alistavaherra, eli että verbaalinen taitavuuteni pelottaa osaa naisista. Se on kurjaa jos näin on, mutta toisaalta kommunikaatio on kaikki kaikessa ihmissuhteissa.

Koen kyllä olevani vähemmistössä varmaan täällä, koska olen monogaminen, en harrasta miittejä ja en ole kiinnostunut irtopanoista/sessioista.

Verbaalinen, hitaasti ja valikoiden lämpiävä monogaaminen, miittejä ja muita tapaamisia enimmäkseen karttava nainen saa täällä kyllä olla myös hyvinkin rauhassa :D Satunnaisia lähestymisiä saan jokusen vuodessa, joskus ne johtavat hyvään ja hedelmälliseen keskusteluun mutta useimmiten tyrehtyvät muutaman viestin jälkeen kun vastapuoli ei ole kiinnostunut tutustumaan keskustellen vaan pitäisi päästä jo äkkiä toimintaan.

Aktiivisesti en täältä seuraa ole etsinyt kuin yhden deitti-ilmoituksen verran, joten minunkaan vastaukseni ei sinällään ole tilastollisesti merkittävä kokonaisuudessa. Tunnistan ja tunnustan kyllä, että omaa hakuani vastaavia miehiä on vähän, joten "syyllinen" seuran löytymättömyyteen lienee tiukanpuoleiset hakukriteerini ja se tosiasia, etten aktiivisesti seuraa etsikään. Itselleni kun se yksi hyvä on täysin riittävä niin olen varautunut siihen, että se ei juuri etsimällä löydy vaan tulee vastaan ajallaan jos on tullakseen :)

hakkuu

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #44 : 15.12.2021, 18:56 »
Ennen tätä ruttoa tuli paljon yhteydenottoja joista suurin osa johti deitteihin. Sitä Oikeaa ei kuitenkaan vielä löytynyt. Tämän ruton alkamisen jälkeen ilmoon ei ole tullut käytännössä yhtään yhteydenottoa joka on hyvinkin turhauttavaa, varsinkin kun ilmo on hyvinkin luonteeltaan samanlainen kuin se mihin ennen tätä tuli yhteydenottoja. Myönnän täysin rehellisesti, että tilanne on varsin turhauttava.