Äänestys

Oletko löytänyt onnistuneesti toivomaasi seuraa Baarista (siis täältä, ei Mummotunnelista)

En
Deittaillut, mutta se ei ole johtanut toivomaani lopputulokseen
Olen, sessioseura riittää minulle
Olen, en kuitenkaan pysyvää, onni antaa odottaa itseään
Olen, löysin hänet todellakin täältä (ja onnemme jatkuu)
Jotain ihan muuta, kerron ehkä lisää kommenteissa

Kirjoittaja Aihe: Baari ja seuranhaku  (Luettu 13669 kertaa)

Tseppiz

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #60 : 23.01.2022, 06:42 »
Hyvä kysely. Keskustelu avasi uudellekin tyypille vähän tätä paikan dynamiikkaa ja että mitenkä tällä ajetaan.

Olen seuran- ja tiedonhakumielessä tänne liittynyt, ja vaikka hissini nousee niinsanotusti vintille asti, olen sosiaalisesti vähän kujalla netissäkin, ja suhtaudu(i)n epäluuloisesti suht anonyymin foorumialustan potentiaaliin. Mietin lähinnä, että mitenkä homma muka toimii kun luulisi että näissä jutuissa pitäisi olla luottamus aika kovalla tasolla eikä siten jollain satunnaisella viestiä laittavalla nimimerkillä ole juuri toivoa. Että pitäisi ensin verkostoitua ja olla joku - mikä on haasteellista kun ei ole sieltä sosiaalisimmasta päästä.

Aiemmin mainittu riittämättömyyden tunne uutena naamana on jokseenkin tuttua. Olen kokenut kinkypiirit vaikeasti lähestyttäviksi tämän vuoksi, ja tuntenut että nyt yritän änkeä karting-autolla F1-radalle muiden sekaan, vaikka porukassa on tietty joka tasoista puuhaajaa. D/s asetelman vallankäyttöön liittyvä vastuu on toki aikas iso ja tärkeä juttu joka perverssillä tavallaan tietty kiehtoo, mutten halua epähuomiossa sanoa jotain mikä voidaan tulkita siten ettenkö ymmärtäisi tai kunnioittaisi asiaanliittyviä velvollisuuksiani. Ja koska nämä asiat otetaan yhteisössä tietenkin erittäin vakavasti, olen mieluummin jättäytynyt taka-alalle etten päästele mitään sammakoita näppäimistöltä. En kyllä ole mikään aivan ummikkokaan fetissimaailmassa, mutta silti.

Otan tämän homman ehkä turhan vakavasti, ken tietää. Seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat positiivinen voimavara elämässäni ja suhtaudun kaikkeen niitä sivuavaan avomielisesti, mutta laitan varovaisempaa vaihdetta silmään kun asioihin pitäisi yrittää sisällyttää toisia ihmisiä. Mutta jos se deittikään ei pakkaa laukkuaan yhden paskan vitsin jälkeen, niin ei kai joltain foorumiltakaan kengitä hampaat irvessä kihisten mäkeen.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #61 : 23.01.2022, 14:14 »
Olen seuran- ja tiedonhakumielessä tänne liittynyt, ja vaikka hissini nousee niinsanotusti vintille asti, olen sosiaalisesti vähän kujalla netissäkin, ja suhtaudu(i)n epäluuloisesti suht anonyymin foorumialustan potentiaaliin. Mietin lähinnä, että mitenkä homma muka toimii kun luulisi että näissä jutuissa pitäisi olla luottamus aika kovalla tasolla eikä siten jollain satunnaisella viestiä laittavalla nimimerkillä ole juuri toivoa. Että pitäisi ensin verkostoitua ja olla joku - mikä on haasteellista kun ei ole sieltä sosiaalisimmasta päästä.

Aiemmin mainittu riittämättömyyden tunne uutena naamana on jokseenkin tuttua. Olen kokenut kinkypiirit vaikeasti lähestyttäviksi tämän vuoksi, ja tuntenut että nyt yritän änkeä karting-autolla F1-radalle muiden sekaan…
Ei täällä tarvitse mikään kinkyseurapiirien sukkula olla seuraa löytääkseen. Älä heitä kirvestä kaivoon ennen kuin olet edes aloittanut, säälittävyys kun karkoittaa potentiaaliset kumppanit kuin skunkkiöljy. Osallistu sen sijaan keskusteluihin, kerro mitä ajattelet ja mikä itsellesi on tärkeää, niin hyvinkin nopeasti olet jo olemassa - et vain satunnainen nollaviestiprofiili. Sitten aktiiviseen seuranhakuun, jossa todellakin paino on sanalla aktiivinen.

Summa summarum - olet oman onnesi seppä, eikä sellaisen kannata kusta omaan ahjoonsa. .

Otso-herra

  • Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #62 : 23.01.2022, 18:15 »
Olen seuran- ja tiedonhakumielessä tänne liittynyt, ja vaikka hissini nousee niinsanotusti vintille asti, olen sosiaalisesti vähän kujalla netissäkin, ja suhtaudu(i)n epäluuloisesti suht anonyymin foorumialustan potentiaaliin. Mietin lähinnä, että mitenkä homma muka toimii kun luulisi että näissä jutuissa pitäisi olla luottamus aika kovalla tasolla eikä siten jollain satunnaisella viestiä laittavalla nimimerkillä ole juuri toivoa. Että pitäisi ensin verkostoitua ja olla joku - mikä on haasteellista kun ei ole sieltä sosiaalisimmasta päästä.

Aiemmin mainittu riittämättömyyden tunne uutena naamana on jokseenkin tuttua. Olen kokenut kinkypiirit vaikeasti lähestyttäviksi tämän vuoksi, ja tuntenut että nyt yritän änkeä karting-autolla F1-radalle muiden sekaan…
Ei täällä tarvitse mikään kinkyseurapiirien sukkula olla seuraa löytääkseen. Älä heitä kirvestä kaivoon ennen kuin olet edes aloittanut, säälittävyys kun karkoittaa potentiaaliset kumppanit kuin skunkkiöljy. Osallistu sen sijaan keskusteluihin, kerro mitä ajattelet ja mikä itsellesi on tärkeää, niin hyvinkin nopeasti olet jo olemassa - et vain satunnainen nollaviestiprofiili. Sitten aktiiviseen seuranhakuun, jossa todellakin paino on sanalla aktiivinen.
Olen hyvin pitkälle samaa mieltä. Ylipäänsä ei tarvitse olla osa mitään piirejä, jos ei tunne tarvetta sellaiseen. Jotkut ihmiset löytävät toisensa anonyymifoorumeilta paljon helpommin kuin olisivat löytäneet aikana ennen niitä foorumeja. Epävarmuuttaan ei tarvitse hävetä. Vielä tärkeämpää on, että ei yritä esittää mitään muuta kuin on. Itse olen oman seurani löytänyt kertomalla avoimesti, millainen olen ja mitkä ovat lähtökohtani, myös ne vajavaisuudet (joita minulla taitaa olla tapana välillä liioitella). Pessimismi on ehkä ollut lajimme historiassa hyvä suojautumiskeino henkisiä paineita vastaan, mutta joskus kannattaa luottaa, että asiat järjestyvät parhain päin.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #63 : 23.01.2022, 18:26 »
Pitäisi olla rohkeampi ja tehdä aloite. Näin siis omalla kohdalla. Itsesuojelu on vaan kovin vahva, ehkä liiankin. 

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #64 : 25.01.2022, 12:59 »
Semmoinenkin seuranhaun "este" on omalla kohdallani, en ole alistuva/alistettava, domme enkä kytkin. Vaihtoehdot jää aika vähiin.

MasterM47

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #65 : 25.01.2022, 13:09 »
niin tai sitten vaan ei kelpaa, kuten eräs  :D

ujotyttö

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #66 : 26.01.2022, 17:44 »
No sattui niin kivasti että löytyi. Juuri tarpeisiin sopiva  :love:

hotgranny

Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #67 : 27.01.2022, 21:43 »
Noh, vaikka en ole koskaan laittanut seuranhakuilmoitusta, niin heti tänne tullessani (uudelleen vuosien jälkeen) yksi "trumaster" mut bongas, ja siitä lähti meikäläisen "uusi tuleminen" (pun etc) tässäkin harrastuksessa. Sen jälkeen on tullut viestejä paljonkin, osan olen tavannut, osaa en. Olen jopa pari kaveria saanut.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #68 : 28.01.2022, 11:45 »
En tunnusta.