Kirjoittaja Aihe: Ikäkriisi!  (Luettu 2029 kertaa)

zIggy

Ikäkriisi!
« : 08.02.2022, 16:17 »
Tyttöilevä mies täällä, moi!

Lyhyestä virsi kaunis: alanko jo olla liian vanha ollakseni kiihottava tyttö?

Mitä sanovat tyttöilijöistä kiinnostuneet miehet?

Asia askarruttaa. Olen jo kolmekymppinen, mutten vieläkään ole uskaltanut toteuttaa biseksuaalista puoltani elämässäni.

Tyttönä olen siis neitsyt. Pelkään, että aika alkaa ajaa pian ohi.

Nuorempana pidättäydyin seikkailemasta ja pysyin kaapissa. Nyt olisin muuten valmis, mutta esteenä on avioliitto. Siihen en ole valmis, että puhuisin tästä vaimolleni. Niinpä tyttöilen vain yksin ja mietin ajan kulkua ahdistuneena...

Jos rohkenen avautua ja pyrkiä avaamaan avioliittoni vaikka viiden vuoden päästä (jos aika on silloin kypsä), niin olisinko silloin jo menneen talven lumia tyttöilijänä?

En kerää sääliä, vaan haluaisin rehellisiä näkemyksiä nimenomaan meitä tyttöilijöitä janoavilta miehiltä. :)

Toki muutkin saavat vastata!

Halko7

Vs: Ikäkriisi!
« Vastaus #1 : 08.02.2022, 17:33 »
No tuskimpa vaan. Setämiehetkin tykkäävät tyttöilijöistä ja niille pikkusöpöille 20+ tyttöilijöille on kuitenkin sen verran vientä että setämies kyllä venyttää ikähaarukkaansa  >:D Itsehän olen vähän samassa tilanteessa kuin sinäkin, ikää kyllä jo lähemmäs 50 mutta en pidä sitä minään ongelmana kun tiedän että miehet on aina puutteessa ja siinä tilassa melkein mikä vaan käy  ;)

Yllä olevan muotoilu ehkä vähän kieli poskessa mutta sisältö kuvastaa kuitenkin mielipidettäni.

Midnight

Vs: Ikäkriisi!
« Vastaus #2 : 04.04.2022, 01:11 »
Sama fiilis täälläkin.  :-\ Mutta hei, olet sentään pidemmällä asiassa kuin mitä itse olen ja olen sua useamman vuoden vanhempi. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Ikäkriisi!
« Vastaus #3 : 04.04.2022, 15:25 »
Olen ehkä vähän eri genreä mutta haluaisin silti sanoa, että nämä hommat on pään sisällä. Jos ajattelee vaikka, miten monenlaisia ihmisiä little girlit ja muut pikkuiset on, ei siinä ikää ja muotoa katsota. Itse olen 47 ja vasta löytänyt / minusta on löydetty little girl. Kun oikeat ihmiset löytää toisensa, vain mielikuvitus on rajana  :love:
« Viimeksi muokattu: 04.04.2022, 22:44 kirjoittanut elanor »

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Ikäkriisi!
« Vastaus #4 : 04.04.2022, 22:01 »
tiedän että miehet on aina puutteessa ja siinä tilassa melkein mikä vaan käy  ;)

Kiitos päivän nauruista  ;D

Aloittajalla pitää kommentoida, että ikä on vain numero! Eläkeikäisiäkin miehiä on, jotka tykkäävät pukeutua naisten vaatteisiin, ei ole mikään nuorten juttu  ;) Ehkä jokin päivä uskallat vaimoa kertoa, tsemppiä!