Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Uusia juttuja ja vinkkejä sessioihin?

(1/1)

Ropefun:
Kysymys etenkin pitkään yhdessä olleille pariskunnille, jotka harrastavat bondage-leikkejä. Kuinka paljon teidän sessionne vaihtuvat kerrasta toiseen vai onko yleensä suht samat jutut, mitä teette? Ja mistä saatte uusia vinkkejä sessioihinne? Meillä mennään melko saman kaavan mukaan, mikä sinällään ei ole ongelma, koska kaava on hyväksi todettu. Silti uudet jutut kun niitä tulee, kiihottavat aika paljon, ja sellaisia olisi nytkin etsinnässä.

Meillä on sellainen isohko tolppa, johon sidon puolisoni kädet tolpan taakse ja jalat kahleisiin, usein myös rintojen kohdalta tolppaan kiinni. Siinä harrastamme piiskausta, puristelua, läpsimistä, kutittelua jne. Dildon käyttöä unohtamatta. Kyse on eräänlaisesta kiusaamissessiosta, jossa vaimo tykkää olla täysin alistettuna, ja itse pidän kun saa tehdä pieniä kidutusjuttuja ja käyttää mielikuvitustaan. Silti kaipaisi uusia vinkkejä. Pyrin tuomaan sessioihin myös pientä huumoria ja olen miettinyt hernepyssyn tai tehokkaan vesipyssyn hankkimista ja puoliso saisi toimia tietenkin maalitauluna. Onko tällaisesta kellään kokemusta?  ;D

Myös kutittamiseen liittyvät ideat ovat tervetulleita. Tähän asti omat kädet ja sulat ovat toimineet ok. Mutta jos jollakin on heittää tähän vaikka joku välineidea, jolla kutituksesta saa vieläkin tehokkaampaa (veemäisempää), niin hienoa.  ^-^

MisterTChr:
Meillä homma lähti kivasti käyntiin, kun tehtiin yhdessä bdsmtest.org kyselyt ja keskuksteltiin niiden pohjalta omista mieltymyksistä. Alun jälkeenkin on aina säännöllisen epäsäännöllisesti keskusteltu laajemmin ja tietenkin aina sitten session jälkeen yhdessä pohdittu mikä toimi hyvin ja mikä ei ja onko jotain uusia ideoita. Usein on aika kuumaa jo pelkästään puhua asioista. Kun tunnet parisi ja itsesi niin ideoita varmasti löytyy. Itse seuraan ihmisiä myös fetlifessa mistä löytyy toisinaan käyttistä ideaa.

Toi vesipyssyajatus kuulostaa hauskalta. Vesihän kutistaa eli kiristää useita luonnonköysiä joten jos subi valittaa, että "sidoit liian löysään" niin...

Luin kutittamiseen liittyvän vinkin, että kannattaa ensin käyttää kutitettavaan alueeseen vesipohjaista lubea ja antaa sen kuivahtaa. Pitäisi lisätä kutitusherkkyyttä mutta en ole itse vielä päässyt tuota kokeilemaan.

Villi-Ira:
 Minulla oli urallani pitkiä asiakas suhteita jotka kestivät jopa yli 25 vuotta.  Ammattilaisena sai välillä miettiä oikein kunnolla mitä se luominen on. Nykyään luodaan täällä kartanolla Dominoiden kanssa yhteistuumin uutta, ideoiden. Se on parasta näin eläkkeellä;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta