Newbie-nurkka > Artikkelit

Huumori sessiossa

<< < (3/17) > >>

Mr.Inathu:

--- Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 18.04.2011, 20:09 ---Ja sellainen huumori jota ei ole tarkoitettu ollenkaan huumoriksi vaan on Dommen moka. Se tietää heti viisikymmentä rottingilla jos alistuva nauraa juuri tässä kohtaa.  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Erinomainen huomio Ladyltä :)
Lisäsinkin tuohon artikkeliin yhden kohdan lisää. Kutsun sitä nimellä TAHATON KOMIIKKA. Se ei mielestäni ole varsinainen huumorin laji vaikka naurattaakin, mutta sitä on helppoa hallita ja vastaanottaa käyttämällä huumorin eri lajeja.

namuuN:
Kyllä minunkin mielestäni huumori kuuluu sessioon. On ihanaa kun Master kiusoittelee ja "uhkailee" huumorin varjolla. Huumorin avulla saa hyvin luotua mielikuvia, hämmennystä sekä odotuksia subin päähän.

Itsekin käytän mielelläni huumoria jos siihen tulee tilaisuus. On kiva joskus kiusoitella ja katsoa millaisen reaktion se saa Masterissa aikaan ja mitä siitä mahdollisesti seuraa.  ;)

Simone:
Ainakin - vähintään - se pilke silmäkulmassa voittaa tiukan tosikkomaisuuden.
Aina ei huumori ehkä sovi, tiukka käskytystilanne vaatii oman jämäkkyytensä, mutta on hyvä tietää, että se pilke on siellä taustalla ;)

edit, typoi

Ruusu:
Hengästyin tämän artikkelin laadukkuudesta. Vau ja kiitos Mr.Inathu!

Asiaa oli paljon ja osuvien esimerkkien kera. Tällainen savolaissyntyinen vääräleuka on muutenkin niin herkkä huumorin monille kukille, että täysin vakavamieliseen sessioon tuskin pystyisin osallistumaan. Minusta huumori kuuluu ehdottomasti osaksi sessiota. Omaa ainakin.

Ja niille jotka sen (huumorin) kokevat häiritseväksi, voi tilannetta helpottaa se tieto, että harvemmin siinä nauretaan hen-ki-lö-koh-tai-ses-ti Masterille/Dommelle/subille. Paljon on kyse tilanteen älyttömyydestä olipa se tahallista tai tahatonta. Noin minä sen ajattelin. Kun MINÄ nauran tai viljelen huumoria, niin se ei ole yhtään pois Masterin arvovallasta, pikemminkin päinvastoin.

swan:
Jumalat eivät ole suoneet kaikille huumorin armolahjaa?

Itse ainakin epäröin ja epäilen, jos huumoria aletaan alleviivata, oli kyse bdsm:stä tai ihan mistä vaan.
Tulee mieleen, että onko hjuumortajua ensinkään tai että se on vähintään pakotettua..  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta