Kirjoittaja Aihe: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?  (Luettu 21600 kertaa)

pulseproto

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #30 : 20.04.2011, 15:32 »
Miesten töykeudet, no ne voi vaimentaa kun on tarpeeksi vilakka tai heittäytyy kuuroksi. Tai katsoo vaan ihmisen läpi.... (Lyhyt oppitunti koppavuudesta...)
Pakko sanoa, etten koskaan ole ymmärtänyt näitä härmäläisiä "moukkia" huutelemassa..?!  Itse vietin paljon aikaa Tallinnassa ja Pietarissa 1988-1999. Ja kyllä silmä aika nopeasti tottui esteetittisesti naiselliseen slaavilaiseen rotuun, jota jo toki ennen tuota aikaa ja yhä pidän " sovinistisesti maailman kauneimpien naisten kotina..   ( näin se vaan on.. perusteluni pohjaa myös n.15 vuoden aktiiviseen muotikuvaajan perspektiiviin )

Ongelma on ehkä se että tuota "naisellista tyyliä" vain nähdään täällä liian vähän eikä jurot suomipojat ole tottuneet hameisiin,jne.. ja esm. Krasa, ym siskonsa tuosta sitten kärsivät..  heeh toinen äärilaita on sitten varmaan italiaanot ja turkkilaiset miehet välimerellä..
Mutta kyllähän härmän clubiscene on jo vuosia tarjonnut sitten ihan toisenlaista glamouria.. )) onneksi

-- olipahan taas jööttiä mut menköön ;)!

Queena

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #31 : 20.04.2011, 16:34 »
Noin yleisesti ottaen maat joissa sanotaan kauniimpien naisten olevan, ovat maita joissa naissukupuolen asema yhteiskunnassa on heikompi, tai ainakin vanhanaikaisempi kuin Suomessa. Mielenkiintoista pohdittavaa varmaan on se että onko naisen kauneus ja naisellisuus kiinni naisten asemassa yhteiskunnassa..ihan vaan noin ajatuksena haluan heittää ilmoille keskustelua herättämään. Vaikka onhan suht tasa-arvoinen Suomi taas monen kaukaisemman maan naiskauneus listan kärjessä varmaankin. Onko ruoho vain aina vihreämpää aidan takana?

I-me

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #32 : 20.04.2011, 17:18 »
Noin yleisesti ottaen maat joissa sanotaan kauniimpien naisten olevan, ovat maita joissa naissukupuolen asema yhteiskunnassa on heikompi, tai ainakin vanhanaikaisempi kuin Suomessa. Mielenkiintoista pohdittavaa varmaan on se että onko naisen kauneus ja naisellisuus kiinni naisten asemassa yhteiskunnassa..

Mielestäni voi noin ollakin. Suomessa kun monet naiset yrittävät olla "hyviä jätkiä" ja verhota naisellisuuden koska sitä pidetään tavallaan heikkouden merkkinä. Suomalaisessa yrityksessä ei naisella ole asiaa johtoportaaseen jos meikkaa itsensä kauniisti, käyttää hametta ja korkeita korkoja. Naisjohtajan odotetaan pukeutuvan housupukuun, pitävän hiuksensa lyhyenä ja käyttävän "asiallisia" kenkiä..

Samoin täällä on jotenkin ns "emäntämeininki", joten jotta naapurilla ei olisi sanottavaa on parempi teini-iän jälkeen verhota itsensä tuulipukuun ja pyrkiä hukkumaan massaan ettei kukaan vaan pääse sanomaan että sitä yrittää olla parempi kuin naapurinsa..   :-[

Näissä maissa joissa kaunottaret tulevat, naisella on lupa ja oikeus olla se heikompi sukupuoli. Sekä fyysisesti että asemaltaan. Ja sielä on myös ymmärretty se että heikomman osapuolen ollessa suunnilleen omaisuuden asemassa, on omaisuuden näytettävä mahdollisimman hyvältä.. Tai vaihtoehtoisesti, riittävä kauneus ja ulkoiset avut ehkä helpottavat muuten kovaa elämää..

Itse omaan sen verran narsistin vikaa että nautin suunnattomasti huomiosta jota saan niin naisilta kuin miehiltä korkeissa koroissa, fiiliksen mukaan lyhyemmässä tai pidemmässä hameenhelmassa kasia keinutellessani.. En ole kokenut perään huutelijoita häiriköiksi (en koti- enkä ulkomailla), perään vihellyksen tai huudon voi kuitata "kiitetyksi" väläyttämällä huutelijalle kauniin hymyn tai lähettämällä lentosuukon. Olen tehnyt töitä sen eteen että näytän hyvältä ja minun päivääni piristää se että joku sen huomaa.  ;D Tasan kerran on joku käynyt rintaan kiinni, ja tuo oli noin 12-14 vuotias pojankoltiainen kurvissa. Refleksit oli ajatusta nopeammat ja täysinäinen kädessä kannettu pakkilaukku osui poitsua ohimoon lennättäen tämän istualleen kadulle. En edes hidastanut askeleita kun huikkasin olan yli että antaa olla viimeinen kerta kun naista noin kohtelee..  >:D Perään huusi kyllä kaikki mahdolliset ja mahdottomat huorittelut, mutta ympärillä nauravat ihmiset taisivat antaa hälle parhaan opetuksen.. Tai sitten sain taas luotua yhden naisvihaajan.. :o

Queena

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #33 : 20.04.2011, 18:19 »
Itsekkään en ole joutunut Juurikaan röyhkeää kähmintää kokemaan, paitsi jossakin yökerhossa missä nyt luonnollisesti miehet eivät ole parhaimmillaan.

Joudun vielä mainitsemaan senkin että en ole tuulipukukansan edustaja missään nimessä, vaan ainakin omasta mielestäni olen aika naisellinen pakkaus, vaikka useinkaan en panosta niin paljon kun voisin. Ajattelin vaan etten nyt sitten edellisen kommenttini perusteella leimaudu härmäläiseksi moukaksi :).

Yrityselämässä kyllä mielestäni saa pukeutua naisellisesti. Itse olen töissä suuressa organisaatiossa jossa naisjohtajilla on hyvinkin erilaisia tyylejä, suurimmalla osalla vaihtelee naisellisempien vaatteiden ja housupukujen välillä päivän mukaan. Ja kyllä housupukukin voi olla erittäin naisellinen ja hot. Mutta sellainen erittäin tyttömäinen pukeutuminen ei kyllä omasta mielestänikään sovi, ja myös on hyvä muistaa että hameenhelman pituuden tulisi olla ainakin polveen. Tai ainakin omasta mielestäni lyhyemmät ovat jo aika mauttomia töissä, etenkin korkeisiin korkoihin ydistettynä. Pukeutuminen voi olla asiallista ja naisellista samaan aikaan, ja tähän ainakin itse pyrin töissä.

Itsekkin nautin huomiosta ja kohteliaisuuksista, mutta on myös paikkoja ja hetkiä jossa niitä ei kaipaa.

I-me

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #34 : 20.04.2011, 18:53 »
 ;) Eipä taida tällä foorumilla keskustelevat muutenkaan kuulua siihen perinteisen tuulipukukansan-kriteeriin.. Se jos se on jonkun fetishmi on sitten jo asia erikseen...
Ja taas päästiin OT-linjalle..

pulseproto

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #35 : 21.04.2011, 03:03 »
Noin yleisesti ottaen maat joissa sanotaan kauniimpien naisten olevan, ovat maita joissa naissukupuolen asema yhteiskunnassa on heikompi, tai
Hei  - nyt puhuin luustosta.. siitä struktuurista joka selittää keskimääräisen slaavilaisen naisen esteettistä kauneutta noin ylipäätään.. ,)!

 ** I-melle.. ja Ot.. joo, mun subit ainakin nauttii saadessaan keinuttaa persettä julkisesti - Ulkoinen, sosiaalinen dumaaminenhan kohdistuu allekirjoittaneeseen ei siihen poloiseen joka korkoihin on ehdollistettu
-Näin siis kun liikumme kaksin

Smooth

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #36 : 21.04.2011, 08:32 »
Noin yleisesti ottaen maat joissa sanotaan kauniimpien naisten olevan, ovat maita joissa naissukupuolen asema yhteiskunnassa on heikompi, tai ainakin vanhanaikaisempi kuin Suomessa.

Ehkä suomalaisten näkökulmasta.
Väittäsin että siellä myös yhteisö ottaa tuon heikkouden huomioon. Eli sisäänrakennettu malli: nainen on heikompi, autan häntä, avaan ovia, tarjoan apua, tarjoan istuinta. Eikä se ole enään iästä tai kauneudesta kiinni.
Sanonpa, että tasavertaisuus on kyllä kiva mutta jos se on sitä, että naisen pitää olla mies tai miesmäinen, ei ihan ole päästy siihen mitä ehkä aikanaan tavoiteltiin.

Norja

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #37 : 21.04.2011, 11:20 »
Olen laittanut merkille, että nykyajan naiset  EI OSAA enään klassista kahdeksikkoa tekevää lantionliikettä kävellessä. Onko kireät, lantion naulitsevat housut tehnyt tehtävänsä, vaiko evoluutio luuduttanut nivelet, mutta perse ei heilu, vaikka sitä käsin heiluttais! On se niin surullista, koska ohitse keinahdellen kulkeva lantio käänsi aina kaikkien miesten päät (myös homomiesten) ja suurimman osan naistenkin katseista.

Osansa tekee myöskin vaatetrendi, missä naisten housut riippuu ja roikkuu... mutta jos naiset haluaa seurata miesten viitoittamaa lökäpöksytietä , niin tekisivat sen sitten edes kunnolla niin, että perse näkyy!! Ei ne roikkuvat housut mitään silmäniloa ole.. ainakaan minulle. Oi aikoja, oi tapoja.

Merkille ei laiteta. Merkille pannaan. Ei voida esimerkiksi sanoa että: "Olipas siinä merkillelaitettavan hyvä takamus!". Olen tästä laittamis- ja panemisasiasta huomauttanut ennenkin. Suomalainen hyvin harvoin laittaa tai pistää. Kun se panee se panee kunnolla. Rehtorin punakynä laulaa siis taas. ;)

Muuten puutun puheeseen mielipiteelläni mainintaan: "...niin tekisivat sen sitten edes kunnolla niin, että perse näkyy!!". Itse en näe kovinkaan esteettisenä sitä kun työmiehenviiva näkyy naisella esimerkiksi kumarrellessa. Miehille se mielestäni sopii paremmin. Mitä ihmeen kahdeksikkoa? Toisaalta, kyllä kunnon riski työihminen aina rimpulat voittaa oli kävelytyyli sitten mikä hyvänsä.

Queena

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #38 : 21.04.2011, 15:39 »
Itse olen kyllä sitä mieltä että suomalainen nainen on naisellinen, ja pukeutuukin useimmiten niin. Toki sitä näkee kaikenlaista hiihtäjää, mutta yleisesti osataan jo aika hyvin pukeutua mekkoihin ja korkoihin. Päivittäin näkee kaupungilla ihastuttavia naisellisia asuja ja tyylejä. Mutta talvella on aika hankalaa olla naisellinen, koska on kylmä ja korkokengissä meno on hankalaa. Mutta onneksi nyt kevään tullen sekin muuttuu.
Tuosta kahdeksikosta en tiedä, mutta luulisin nähneeni sitäkin. Yleisempää se kyllä varmasti on muissa kulttuureissa. Suomessa saamme kunnolla nauttia korkokengistä vain kesäisin, ja talveksi valtaosa unohtaa ne, ehkä kasi menee siinä samalla ja se pitää löytää joka kevät uudelleen.

Juu, ja suomalaisena naisena en suost uskomaan että kauneimmat naiset ovat Suomen ulkopuolella, mehän ollaan ihan mielettömän kauniita Suomessa, vaikka kauneus onkin katsojan silmässä ja makuasia. 

submit

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #39 : 21.04.2011, 16:05 »
Pitipä sitten ottaa tarkempi sihti tähän pyllynpyöritysasiaan minunkin. Pidän korkkareista ja osaan niillä kelvollisesti kävelläkin, tosin en ole miettinyt sen tarkemmin, minkälaista teknikkaa käytän - vaistomaisesti se on tähän asti sujunut ;)

Niille, joilla on intohimoa perehtyä syvällisemmin aiheeseen,  löytyy City-lehden artikkelista jo aiemmin mainitun kahdeksikkotekniikan lisäksi mm. termit elevaatio ja atsimuutti.   http://www.city.fi/yhteisot/blogit/walterdecamp/110268/

PS. Itse olen mieltänyt tähän asti sen kahdeksikon jumppan, itämaisen tanssin ja panemisen tekniikoihin  :D

roosa

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #40 : 21.04.2011, 17:47 »
En oo ikimaailmassa edes miettinyt, keinuuko lantioni kävellessä.   ???  Pääasia, et pääsee suhtkoht lujaa.
Ja ellei se miellytä, on pare olla katselematta.  :)

Voishan sitä alkaa listaamaan miehistäkin kadonneita piirteitä. Vaan kenelle siitä tulee hyvä mieli?

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #41 : 21.04.2011, 20:13 »
Juu, mää ainaskin oon härmäläinen juntti...Harpon arkena vanhoissa, kuluneissa buutseissa enkä mieti keinuuko perse tarpeeksi :P  Emännäksikin tunnustaudun, valitsen kengät sään ja käytön mukaan. Kumpparit jalkaan metsä- ja kalareissuille >:D Ihan sama, mitä muut ihmiset ajattelevat >:D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #42 : 21.04.2011, 21:39 »
Lantion liike on erilainen korkkarit jalassa kuin lenkkarit.
Itse pyrin luonnolliseen kävelyyn, ryhti hyvänä, kävely aistillisena sensuellina ja tietoisena naisellisuudesta. Korkkarien kanssa voi se lantiokin liikkua.

Nick

  • Vieras
Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #43 : 22.04.2011, 10:43 »
Noin yleisesti ottaen maat joissa sanotaan kauniimpien naisten olevan, ovat maita joissa naissukupuolen asema yhteiskunnassa on heikompi, tai ainakin vanhanaikaisempi kuin Suomessa. Mielenkiintoista pohdittavaa varmaan on se että onko naisen kauneus ja naisellisuus kiinni naisten asemassa yhteiskunnassa..ihan vaan noin ajatuksena haluan heittää ilmoille keskustelua herättämään. Vaikka onhan suht tasa-arvoinen Suomi taas monen kaukaisemman maan naiskauneus listan kärjessä varmaankin. Onko ruoho vain aina vihreämpää aidan takana?

Muna vai kana? Ymmärtääkseni kahta ei voi saada samaan aikaan; täydellistä tasa-arvoa ja ritarillista kohtelua.

MarkoT

Vs: Onko lantion keinahtelu katoavaa perinnettä?
« Vastaus #44 : 22.04.2011, 15:18 »
Toivottavasti ei ole katoavaa, kun kesäkin on tulossa  8)