Kirjoittaja Aihe: Ropecon miitti  (Luettu 1682 kertaa)

Fastidia

Ropecon miitti
« : 27.07.2017, 17:26 »
Tuolla toisessa ketjussa oli jo vähän puhetta että meitä ropeconittajia on täällä foorumillakin taas ihan muutama, niin pitäiskö ropeconiin sopia joku oma miitti? Aikataulusta riippuen osallistuisin itse tällaiseen mielelläni, jos siis ei satu mitään muuta itselle tärkeää ohjelmaa olemaan samaan aikaan miitin kanssa.

Ajankohtana voisi joko perjantai-ilta tai lauantaipäivä toimia. Lauantai-ilta ei ehkä ole paras mahdollinen kun silloin on jo helsingin miitti ja osa conittajistakin ilmeisesti suuntaamassa tuohon toiseen miittiin.

Ehdottaisin joko perjantai klo 20-> tai lauantai klo 13->
paikkana voisi toimia vaikkapa eteläisen sisäänkäynnin luona oleva ravitola. Tokihan jos oikeen nätisti pyytää (ja oikealta ihmiseltä) niin saatettaisiin saada joku pieni huonekin käyttöön, esimerkiksi kokoustamon 3. kerros näyttäisi olevan perjantaina aika vähällä käytöllä.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2017, 18:33 kirjoittanut Fastidia »

Jarcca

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 262
  • Resting bitch face
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #1 : 27.07.2017, 17:55 »
Tämä kuulostaa ajatukselta... jos sopiva paikka ja aika niin totta kai!

Tuli

  • Vieras
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #2 : 27.07.2017, 18:27 »
Ehdottomasti hyvä idea. Mä tulen, jos en ole kiinni muussa (siis lähinnä lapsien kanssa).

Kannatan perjantai-iltaa.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #3 : 28.07.2017, 02:42 »
Yritän myös pistäytyä, seuraan ketjua! Jos on hyvä ilma niin voi olla myös jossain ulkonakin. Ainakin viime vuonna järjestettiin myöhäisillan köysittelymiitti.

Ewwu

Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #4 : 28.07.2017, 09:48 »
Illalla kaikki parhaat luennot, joten itse varmaan olen niissä kiinni, mutta pidän silmällä ketjua josko sattuisikin osumaan hyvään saumaan :)

Fastidia

Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #5 : 28.07.2017, 11:08 »
Nyt sääennuste sanoo että tänään illlalla sataa, eli miitti pitäis saada sisälle. Huomenna päivällä olis aurinkoista ja mulla ainakin näyttää olevan ohjelmassa tauko 14-16.
Ehdottaisin silti mielummin tänään illalla klo 20->. Päivällä siellä on niin kauhee hälinä ja tungos ja lapsiakin enemmän paikalla ettei köysittely välttämättä siltikään ole mahdollsita.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #6 : 28.07.2017, 11:17 »
Ite olen  paikalla vasta lauantaina, luennoissa ei mitään uutta joten koko päivän (10-20) vapaana paria sovittua tapaamista lukuunottamatta...
Köysiä tosin en meinannut mukana raijata, mutta jos jokin köysijuttu on niin ennen sitten sinne kuin noita muita jorinoita ihmetteleen...

Fastidia

Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #7 : 28.07.2017, 14:39 »
Okei, me saadaan ihan luvan kanssa pitää miittiä lauantaina päivällä kokoustamon 3. kerroksessa pikkuaulassa 306&307 huoneiden edessä. Se on oikeasti syrjäinen joten siinä ei pyöri porukkaa joka ei ole joko menossa jommankumman huoneen peleihin tai meidän miittiin. Klo 14 eteenpäin. Saadaan leikkiä köysillä yms kunhan muistaa että se on aulatila ei suljettu huone.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #8 : 28.07.2017, 19:10 »
Hienoa

Jiituomas

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Akateemisesti orientoitunut Dom
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #9 : 29.07.2017, 12:45 »
Hienoa. Tulen paikalle, jos vain putoan KPS-turnauksesta riittävän pian.

Tuli

  • Vieras
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #10 : 29.07.2017, 18:35 »
Kiitos järjestäjälle. Oli kivaa käydä, vaikken pitkäksi ajaksi ehtinyt jäämään!

Wildclub

  • Vieras
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #11 : 30.07.2017, 09:51 »
Tuli tavattua lauantaina muutamia teistä vauhdissa.  Super hienosti järjestetty tapahtuma. Kiitokset järjestäjille.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Ropecon miitti
« Vastaus #12 : 30.07.2017, 11:12 »
Hauska saada ainakin yhdella sättiläiselle naamari, muutenkin ihan kivaa vaihtelua hikisten nörttipoikien seurassa olemiseen.
Hyvää ruokaseuraakin löytyi ettei maalaisen tarvinut yksikseen pottumuussiaan särpiä.