Kirjoittaja Aihe: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)  (Luettu 20372 kertaa)

Dakini

Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #90 : 26.04.2016, 18:19 »
Tulen muutaman uuden kinkyn kanssa hieman myöhässä. Toivottavasti porukkaa on paikalla kelistä huolimatta.

Pip

Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #91 : 26.04.2016, 18:32 »
Mulla hajoo pää tän kuvan kanssa, niin taidan tehdä pienen happihyppelyn ja tulla poikkeamaan.

lovelypvc28

Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #92 : 27.04.2016, 07:26 »
Tätä nykyä Tampereellakin Majava Baari

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #93 : 27.04.2016, 18:02 »
Tätä nykyä Tampereellakin Majava Baari
Joo ei hesalaisten tartte aina kokoontua siinä yhdessä ja samassa.

Pip

Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #94 : 07.06.2016, 13:26 »
Voisin ajoittaa kaupassakäynnin tällä kertaa miitin kanssa sopivasti, niin voisin tulla oluen juomaan teidän muiden seuraksi, tai kauhuksi.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #95 : 07.06.2016, 18:23 »
Hei muuten, en itse käy miiteissä, laiska ja epäsosiaalinen kun olen, mutta multa on joskus kyselty näistä miiteistä koska oon Trelta ja oon sit huomannu että näistä tiedottaminen on lähestulkoon olematonta.
Voisiko siis joku reipas rsykeläinen joskus vaivautua tekemään miiteistä kalenteriin merkinnän ja/tai ketjun jossa olisi oikeanlainen otsikko (vrt tän ketjun otsikko) jne tiedot selkeästi esillä että missä on miitit ja millon niin jotkut turistit ja muut ei-niin-aktiivit löytäisivät paikalle paremmin? Kiitos!

sitruuna

  • Vieras
Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #96 : 10.06.2016, 23:12 »
^ Toi olisi kyllä tosi kiva juttu. Voisi olla kiinnostusta samanhenkisen porukan tapaamiseen, mutta mulla ei ole mitään käsitystä Tampereen meiningeistä ja oon muutenkin vähän ujo ja untuvikko niin kynnys on melkoinen. Jos näistä tapaamisista olisi tietoa jossain, niin voisi ehkä joskus uskaltautua seuraan. Ellei sitten oo tarkoitus olla salaisen piirin salaseura. :)

Rsyken sivuilla näköjään on seuraavan tapaamisen ajankohta, mutta aika hurjalta tuntuu silti vaan paikalle pölähtäminen ilman sen kummempia tietoja tai kontakteja.

Pip

Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #97 : 10.06.2016, 23:44 »
aika hurjalta tuntuu silti vaan paikalle pölähtäminen ilman sen kummempia tietoja tai kontakteja.
Nämä miitit on luotu juurikin tuollaista pöllähtämistä varten.  :)

sitruuna

  • Vieras
Vs: Rsykkeen miitit muuttavat paikkaa (taas)
« Vastaus #98 : 11.06.2016, 00:18 »
Nämä miitit on luotu juurikin tuollaista pöllähtämistä varten.  :)

No täytyy sit laittaa korvan taakse jos olisis joskus rohkea pöllähtäjä.