Kirjoittaja Aihe: Club Mixei 2014  (Luettu 14515 kertaa)

Bambi

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #30 : 15.04.2014, 21:07 »
Se Mixein portaikko on kyllä todella esteellinen, hirveän kapeakin vielä. En usko että siitä kantamallakaan selviää, saati pienessä hiprakassa/biletunnelmassa... :o

Onkohan yläkerran puolella henkilökuntavessaa, jota voisi käyttää...?

Shae

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #31 : 15.04.2014, 21:37 »
Selvitellään asia ja ilmoitamme mahdollisimman pian!

Shae

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #32 : 16.04.2014, 09:16 »
Takaovesta pääsee pyörätuolilla ja yläkerrassa kulkeminen onnistuu. Yläkerrassa on henkilökunnan wc mitä voi käyttää, mutta se on aika pieni.

Hra K

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #33 : 16.04.2014, 11:49 »
Jos tuonne tungetaan väkeä ovista ja ikkunoista sisään ja ulos mennään portaita kieriskellen ja muskelimiehet kantaa sammuneet takaisin tiskille niin pakkohan sinne on tulla siinä tapauksessa tulla. Voin kantaa ihmisiä tai vetää vaikka hiuksista ympäriinsä jos tarvetta ilmenee. Alkaa kaiken kaikkiaan kuulostamaan hyvältä nämä juhlat.

 K

Narmondur

  • Vieras
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #34 : 16.04.2014, 14:19 »
Kuinkas pieni vessa on tässä tapauksessa pieni vessa? olen taituroinut itseni mm. O'Connelssin saniteettitiloihin vaikka pyörätuoli ei mahtunut karmeista sisään. Suorakulmion muotoisen vessan lavuaariin kun ylettyi jo ovelta ja siitä ylettyi pyörähtämään istuimelle. Ovi ei tosin kiinni sopinut mutta tirkistellöön ken tahtoo, paljon nähtävää siinä kun ei ole :D. Toisin sanoen: Jos tuoli mahtuu samaan tilaan pöntön kanssa, yleensä keksin kyllä ratkaisun. Sitä pienemmät kopperoiset ovat jo toivottavasti yllä kuvatun luokkaa. Toivottavasti. En haluaisi jättää tätä väliin tuolin takia :( Mitä luulet, oaako taksikuski sinne takaovelle ja kuinka sokkeloista reittiä pitää kulkea että pääsee ihmisten ilmoille? Anteeksi kamalasti että olen näin hankala yksilö :(

Hra K: Näkemyksesi tilanteesta on huolestuttava :D

Pip

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #35 : 16.04.2014, 14:26 »
Kuinkas pieni vessa on tässä tapauksessa pieni vessa? olen taituroinut itseni mm. O'Connelssin saniteettitiloihin vaikka pyörätuoli ei mahtunut karmeista sisään. Suorakulmion muotoisen vessan lavuaariin kun ylettyi jo ovelta ja siitä ylettyi pyörähtämään istuimelle. Ovi ei tosin kiinni sopinut mutta tirkistellöön ken tahtoo, paljon nähtävää siinä kun ei ole :D. Toisin sanoen: Jos tuoli mahtuu samaan tilaan pöntön kanssa, yleensä keksin kyllä ratkaisun. Sitä pienemmät kopperoiset ovat jo toivottavasti yllä kuvatun luokkaa. Toivottavasti. En haluaisi jättää tätä väliin tuolin takia :( Mitä luulet, oaako taksikuski sinne takaovelle ja kuinka sokkeloista reittiä pitää kulkea että pääsee ihmisten ilmoille? Anteeksi kamalasti että olen näin hankala yksilö :(

Hra K: Näkemyksesi tilanteesta on huolestuttava :D
Yleensä taksikuskeilta löytyy riittävästi äo:ta jopa noin hankalan asian ratkaisemiseksi, kun kerrot, että haluat nimenomaan sinne takaovelle. Se on parkkipaikka, joten sinne pääsee autolla ja ovelta olet suoraan ihmisten ilmoilla. Saniteettitilojen koosta en muista mitään, mutta olemme omistajaan yhteydessä, josko hänellä on joku ratkaisu tilanteeseen.

Shae

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #36 : 16.04.2014, 14:51 »
Mä käyn mixeissä kääntämässä ja kurkkaan sen vessan.. :) Ilmoittelen sit lisää.

Narmondur

  • Vieras
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #37 : 16.04.2014, 14:56 »
Paljon paljon kiitoksia ja syvät anteeksipyynnöt että olen näin hankala :(

Shae

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #38 : 16.04.2014, 23:43 »
Ei mitään, kyllä tällaiset pitää selvittää. Kävin Mixeissä, wc on kahden ahtaan oven takana ja pyörätuoli ei mahdu vessaan. :( Todella ikävä juttu :(

Narmondur

  • Vieras
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #39 : 16.04.2014, 23:49 »
No se siitä kai sitten... :( helvetti. En oikein voi riskeerata niitä portaita. Se on karmivaa silloinkin kun portaat on leveät ja kaikki neljä kantajaa selvänä. Kapeissa portaissa kaksi bilefiiliksissä ja yksi lievästi humaltuneena... ja siinä kun putoo nii lähtee henki, tulee ainakin halvaus. Mua ei kai sitten siellä näy... no, toivottavasti jonkin verran väkeä tulee sinne roosteriin ens kuussa. *shrug*

Bambi

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #40 : 22.04.2014, 00:55 »

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #41 : 22.04.2014, 21:22 »
Awww mikä kuva ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #42 : 24.04.2014, 00:28 »
Onko kukaan tuttu tai tuleva tuttu menossa PK seudulta?

Joka vois ottaa huostaansa jo perjantaina tai lauantai aamuna pari reppua kyytiin Tampereelle...

BTW,
Tollasta ohjelmaakin olis tarjolla Pirkkahallissa jos on alasta kiinnostuneita jotka haluu tavotell kahta kärpästä..
http://www.hotrod-rockshow.com/

Miltsu

  • Vieras
Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #43 : 24.04.2014, 09:24 »
Illan ohjelmaan on luvassa tankotanssiesitystä ...  8)
Lavalle saapuu kuvankaunis ja suloinen my little pony  :-*  Claudia A. Noire !!

Vielä kerran järjestävän tahon ja omasta puolestani tervetuloa Tampereen bileisiin!

Pip

Vs: Club Mixei 2014
« Vastaus #44 : 24.04.2014, 11:51 »
Ja mikäli on ensikertalaisia, jotka vielä empivät, että voisivatko tulla, niin lupaan ottaa suojelevan siipeni (en kiltin) alle jokaisen. Tervetuloa.