Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Wrappaus kelmulla

(1/5) > >>

Luomu:
Tarvitsen vinkkejä yhteen uuteen juttuun. Puoliso on sub (mä ehkä vähän switch tilanteen mukaan). Se haluisi tulla käärityksi kelmuun..Miten kannattaa tehdä kun itsekseen on vaikea harjoitella? Tykkää mun kanssa rauhallisista pitemmistä jutuista ( jotkut muut jutut muiden kaa). Miten siihen sais teistä yhdistettyä vaikka Hitachin..  tai jotain muuta? Tyhmiä vinkkejä ei oo.

Mia-Rouva:
Mä olen tykännyt pakkauskelmusta, tavallinen kotitalouskelmu on kovin ohuttaja jotenkin hankalempaa käsitellä.

Kelmu kiinnittyy itseensä helposti. Tämä on sekä hanakaluus että etu, mutta kun kelmukerrokset tulevat hiukan päälekäin, tulee tiivis paketti.

PS: kelmun päältä pampulla tai muulla raskaammalla lyömävälineellä ;) Kannattaa kokeilla!

Luomu:
Kiitos nopeasta vastauksesta. Miten kannattaa kääriä? Ylhäältä alas vai toisinpäin? Raajat ensin erikseen ja sitten pakettiin ( jotta voi vapauttaa niitä) vai suoraan rullalle?

latexbun:

--- Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 17.04.2019, 19:32 ---Mä olen tykännyt pakkauskelmusta, tavallinen kotitalouskelmu on kovin ohuttaja jotenkin hankalempaa käsitellä.

Kelmu kiinnittyy itseensä helposti. Tämä on sekä hanakaluus että etu, mutta kun kelmukerrokset tulevat hiukan päälekäin, tulee tiivis paketti.

PS: kelmun päältä pampulla tai muulla raskaammalla lyömävälineellä ;) Kannattaa kokeilla!

--- Lainaus päättyy ---

Itsekin tykkään käyttää pakkauskelmua, mutta seuraavaksi paras vaihtoehto on Lidlin Aromata-tuorekelmu. Tämä on vähän paksumpaa kuin muut tuorekelmut, ei mene yhtä helposti solmuun ja yhdellä rullalla saa paketoitua nilkoista kaulaan asti ihan kunnolla. Kannattaa ostaa myös turvasakset, joilla saat paketin lopuksi auki.

bikantti:
Kannattaa kokeilla kelmua vaikka johonkin omaan raajaan useampi kerros ja antaa olla jonkin aikaa sekä liikutella ja liikkua sen paketoinnin kanssa. Saa hyvin kuvaa, mitä verenkierrolle tapahtuu ja kuinka paljon se lämmittää ja hikoiluttaa jne. Mahtava materiaali!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta