Äänestys

Mitkä näistä kuvaa Sinua parhaiten?

1. hetero
159 (10.1%)
2. homo/lesbo
21 (1.3%)
3. biseksuaali/bi-curious
116 (7.4%)
4. hetero/homoflexible
39 (2.5%)
5. genderqueer
35 (2.2%)
6. transseksuaali
11 (0.7%)
7. transvestiitti
19 (1.2%)
8. polyamorinen
83 (5.3%)
9. panseksuaali
48 (3.1%)
10. objektiseksuaali
12 (0.8%)
11. aseksuaali
16 (1%)
12. fetisisti
120 (7.6%)
13. sadisti
75 (4.8%)
14. masokisti
91 (5.8%)
15. sadomasokisti
89 (5.7%)
16. switch
100 (6.4%)
17. Dom(me)
86 (5.5%)
18. subi
145 (9.2%)
19. orja
37 (2.4%)
20. lemmikki
55 (3.5%)
21. top
62 (3.9%)
22. bottom
79 (5%)
23. vanilja
73 (4.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 113

Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen identiteetti  (Luettu 39118 kertaa)

Lilith

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #60 : 08.10.2012, 19:18 »
Mitenkä mahtaa erota vaikka naisen kohdalla käsitteet bi-curious ja heteroflexible toisistaan?

Melkoista pilkunviilaustahan nämä ovat eikä kai oikeita vastauksia ole olemassakaan  :)

Itse rastitin hetero-feksiibelin koska vuosiin en ole nussinut enkä sessioinyt kuin naisten kanssa, ja koen identiteettini olevan sinne päin kallellaan - mutta nyt olen uskaltautunut sessioimaan miehen kanssa. Minusta bi kiihottuu seksuaalisesti kummastakin sukupuolesta enkä minä ole bi: en ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti (siis muna-pillu-yhdyntä -mielessä), mutta alistuessani voin hyvin vaikka ottaa suihin, osana miellyttämistä ja palvelemista. Ja miestenkin kanssa voi harrastaa seksiä josta pidän: fistausta ja kumikyrpiä.

Eli mulle heteroleikit ovat bdsm:n lisämauste.

Ja kun tämä jonkinlainen D minussa teutaroi, huomaan miettiväni välillä olisiko erilaista alistaa miestä kuin naista. En tiedä, aika näyttää.

katti

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #61 : 08.10.2012, 20:22 »

Melkoista pilkunviilaustahan nämä ovat eikä kai oikeita vastauksia ole olemassakaan  :)

Itse rastitin hetero-feksiibelin koska vuosiin en ole nussinut enkä sessioinyt kuin naisten kanssa, ja koen identiteettini olevan sinne päin kallellaan - mutta nyt olen uskaltautunut sessioimaan miehen kanssa. Minusta bi kiihottuu seksuaalisesti kummastakin sukupuolesta enkä minä ole bi: en ole kiinnostunut miehistä seksuaalisesti (siis muna-pillu-yhdyntä -mielessä), mutta alistuessani voin hyvin vaikka ottaa suihin, osana miellyttämistä ja palvelemista. Ja miestenkin kanssa voi harrastaa seksiä josta pidän: fistausta ja kumikyrpiä.

Eli mulle heteroleikit ovat bdsm:n lisämauste.

Ja kun tämä jonkinlainen D minussa teutaroi, huomaan miettiväni välillä olisiko erilaista alistaa miestä kuin naista. En tiedä, aika näyttää.

Niin.. tuo on kyllä perin mielenkiintoista,jos ja kun on kyse seksuaalisesta identiteetistä. Että kuinka paljon se voikaa sisältää erilaisia juttuja ja ei voi kuitata asiaa niin, että "oon homo".

Alistaminen ja alistuminen on kuitenkin pohjimmiltaan seksuaalista käyttäytymistä,vaikka ei yhdyntää olisi mihinkään reikiin?

raafael

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #62 : 08.10.2012, 20:41 »
Poly, pan, fetisisti, switch ja vanilja ovat minun vastaukseni. Aikaisemmin tuli kokeiltua kipujuttuja ja alistumista kun luulin että se oma juttu on siellä. Mutta sitten elämä muuttui, sain lisää vastuuta ja päätösvaltaa ja tarve varsinaiseen alistumiseen katosi.

Saan eri ihmisiltä eri juttuja joten poly on suhdemuodoista sopivin. Plus että olen asunut jo niin monta vuotta yksin että monosuhde saman katon alla tuntuu lähes mahdottomalta. Vaikkakin se vilahtaa joskus mielessä kun omakotitalossa on paljon hommaa ja omavaraisuus kiinnostaa niin yksin ei vaan jaksa kaikkea.

Pan taas on hyvä määritelmä kun en ole turhan tarkka siitä mitä housuista löytyy. Vaikkakaan en ole koskaan ollut transihmisen kanssa lähikontaktissa. Vakava suhde on ollut vain naisen kanssa. Ja ehkä vakavampi suhde onnistuu vain naisen kanssa, kuitenkin suurin osa kavereista on naisia. Ehkä se sanoo jotain siitä keiden kanssa tulen parhaiten juttuun.

Fetisisti taas osuu kohdalle kun eritteet ovat niin tärkeä juttu. Varsinkin kusi, sylki, veri ja oksennus. Tykkään myös katsella videoita joissa naiset vääntävät isoa anakondaa vaikka ruskeat suihkut eivät varsinaisesti ole oma juttu. Kaikilla eritteillä on tullut läträttyä.

Ja onhan se vaniljakin kivaa vaikka onkin ollut vähissä viime aikoina.

Tuosta switchistä sen verran että joskus on vaan kiva olla melko passiivinen, suorastaan pelkkä reikä miehelle/miehille mutta kun iso osa miehistä ainakin täällä päin tahtovat olla varattuja naiselle ja salaa liikkeellä niin sekin puoli on jäänyt vähälle. En nyt varsinaisesti tuomitse jos jotkut haluavat häslätä vaikka ovat varattuja mutta en itse enää halua olla se jonka kanssa petetään. Tosin multivideot ja bileet ovat poikkeus, niissä en kysele statusta vaan annan mennä.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #63 : 08.10.2012, 20:49 »
Mikään ei täsmää...olen PIKKUINEN  ;D
;D terkkuja sohvan toiselle puolelle!)

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #64 : 08.10.2012, 21:02 »

Alistaminen ja alistuminen on kuitenkin pohjimmiltaan seksuaalista käyttäytymistä,vaikka ei yhdyntää olisi mihinkään reikiin?

Näinkin voi sanoa. Itselleni session parasta antia on hallinta. Se on sitä, mitä haen ja haluan ja minkä vuoksi sessioin. Panna voi ilman sessioitakin, kinky-elementeillä tai ilman.

Ja mitä sitten sessioissa hallinnoin? Juurikin subin seksuaalisuutta, osittain myös omaani, koska valta kiihottaa. Se tunne itsessään on NIIN parasta, ettei siinä (välttämättä) kaipaa täytettä mihinkään reikään  8)

katti

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #65 : 08.10.2012, 22:52 »

Alistaminen ja alistuminen on kuitenkin pohjimmiltaan seksuaalista käyttäytymistä,vaikka ei yhdyntää olisi mihinkään reikiin?

Näinkin voi sanoa. Itselleni session parasta antia on hallinta. Se on sitä, mitä haen ja haluan ja minkä vuoksi sessioin. Panna voi ilman sessioitakin, kinky-elementeillä tai ilman.

Ja mitä sitten sessioissa hallinnoin? Juurikin subin seksuaalisuutta, osittain myös omaani, koska valta kiihottaa. Se tunne itsessään on NIIN parasta, ettei siinä (välttämättä) kaipaa täytettä mihinkään reikään  8)
Niin..itse en enää kykene panemaan muuten vaan, mitä lie tapahtunut kallon sisällä. Kunpa pystyisikin, niin saattaisi olla aavistuksen helpompaa,ehkä.

Jos eläisin D/s-suhteessa,ymmärtäisin oikein hyvin tuon vallan kiihottavuuden,alistuvan kannalta siis, mutta tällä hetkellä se tuntuu ja todentuu lähinnä vittuiluna jostain ihme syystä. Mutta subin tiet ovat tutkimattomat,möh
« Viimeksi muokattu: 08.10.2012, 23:20 kirjoittanut katti »

sub-jallu

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #66 : 09.10.2012, 02:13 »
Hetero, subi, orja.

Kattinen

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #67 : 09.10.2012, 03:02 »
3 ja 18, eli alistuva bi.
Mutta mikä siis on objektiseksuaalisuus? Itse pidän kyllä objektina olemisesta  :love:, mutta tuossa kai kyse jostain muusta...?
Vierastan bottom-termiä muissa kuin homosuhteissa, kun niihin se on tottunut mieltämään.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #68 : 09.10.2012, 06:57 »


Niin..itse en enää kykene panemaan muuten vaan, mitä lie tapahtunut kallon sisällä. Kunpa pystyisikin, niin saattaisi olla aavistuksen helpompaa,ehkä.

Jos eläisin D/s-suhteessa,ymmärtäisin oikein hyvin tuon vallan kiihottavuuden,alistuvan kannalta siis, mutta tällä hetkellä se tuntuu ja todentuu lähinnä vittuiluna jostain ihme syystä. Mutta subin tiet ovat tutkimattomat,möh

Alisteisessa asemassa voi jossain tapauksissa tuntea vapautuvansa syyllisyydestä :" Enhän minä OIKEASTI ole mikään panolutka mutta kun tuo toinen pakottaa".

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #69 : 09.10.2012, 18:26 »
Hetero, poly, switch, vanilja.
Näiden lisäksi transdiggari- rrakastan erästä hurmaavaa Tiittiä  :love: ja siis sitä kaikkea hänessä, en vain jompaakumpaa moodia.
Switchinä kuitenkin selkeästi enemmän sub (ainakin toistaiseksi) ja tuohon, mikä on minussa Top tai Bottom..ihan mahdoton vastata, molempia kuitenkin mutta vaihtelevasti.
Voi myös olla, että minusta löytyy muutama tippa fettarin verta...sitä taidan vielä rauhassa, hiljaksiin tutkailla, hyvässä seurassa toki  :love: koska olen saanut vasta maistiaisia  ;)

katti

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #70 : 09.10.2012, 18:33 »
Alisteisessa asemassa voi jossain tapauksissa tuntea vapautuvansa syyllisyydestä :" Enhän minä OIKEASTI ole mikään panolutka mutta kun tuo toinen pakottaa".

Jollain tasolla ymmärrän tuon ihmeen selkeästi..en minä kyllä koe syyllisyyttä seksuaalisuudesta, päinvastoin kenkuttaa julmetusti tälläinen "bodhin" elämä kun en aseksuaali ole kuitenkaan,enkä askeetikko, jos nyt en hedonistikaan varmaan.

Häpeän ymmärrän, koska sitä on syötetty monelta taholta ja monenlaisia vääristymiä tullut sitä kautta, kuten häpeä omasta vartalosta jne.

Lisäys: aika "mielenkiintoista" joidenkin piirien harjoittama seksuaalisuuden tukahduttaminen on tosiaan myös.  Käytännössä se tarkoittaa sitä, että "minua ei ole olemassa", mielestäni, ja jotain siitä kokeneena parin vuosikymmenen ajan.

(erittäin epäkorrektit linkit, mutta viittaan niillä "omasta mielestään asiantuntijoihin", mitä tulee seksuaalisuuteen.
(   http://fi.wikipedia.org/wiki/Kari_Kuula ) on erittäin arvostettu koko kristillisessä skenessä :
http://www.karikuula.com/171
Länsimaistuneiden islam-uskovien tulkintaa, käsittääkseni. Saa oikaista, jos olen väärässä
http://www.shiaislam.info/avioliitto-opas/avioliitto_kasikirja_index.php#10

« Viimeksi muokattu: 09.10.2012, 23:31 kirjoittanut katti »

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #71 : 09.10.2012, 18:36 »
Mutta mikä siis on objektiseksuaalisuus? Itse pidän kyllä objektina olemisesta  :love:, mutta tuossa kai kyse jostain muusta...?

Täällä on aloittamani ketju aiheesta:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2600.0

"Objektiseksuaalisuus tarkoittaa seksuaalisuuden muotoa, jossa ihminen rakastuu esineeseen."

lumottu

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #72 : 09.10.2012, 21:55 »
Panseksuaali, switchahtava sub ja fettari kuvaavat minua varmaan parhaiten. Tai en mä tiedä vittu, en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #73 : 10.10.2012, 12:41 »
en tykkää tunkea itseäni mihinkään muottiin.

+1

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #74 : 10.10.2012, 12:46 »