Kirjoittaja Aihe: Subimieltymykset  (Luettu 10515 kertaa)

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #15 : 31.07.2012, 05:35 »

Onneksi muutama poikkeuskin on. Pohdiskelin vain miksi pitää korostaa alistuneisuutta. Kuin ostaisi hevosen ja ottaisi siitä kuvia auran edessä taikka vetämässä tukkikuormaa metsässä sen sijaan, että  esittelisi sitä parhaimmillaan vaikkapa hevosnäyttelyssä. Eli kuin suurta osaa mastereista kiihottaisi se, että subista paistaisi päälle nöyryys ja alistumisvalmius, kuin itsetunto ei riittäisi muuhun. Itse jotenkin vinguttaisin ennemmin naista, joka näyttää siltä, että hänellä on valtaa (ei valtavaa naista) ja päällepäin näkisi niin askelluksesta, olemuksesta kuin ryhdistäkin, että hän ei alistu kenelle tahansa. Kontrollissa olevan kontrollin vieminen?

Eipä tästä nyt tullut kummoista aloitusta, mutta toivottavasti jolla kulla heräsi vaihteeksi jotain järkevää sanottavaa.

Eli meinaatko että nää ns. "taidekuvat" on perseestä vai pitäiskö olla niiitä enemmän mutta paremmista malleista? Mikä ihme toi viittaus mastereiden itsetuntoon on, onko ongelmia   8)

Olet oikeassa, ei ollut kummoinen aloitus vaikka korjaisit edes kirotutusvirheet >:(

Mielestäni nöyryys tai nöyryyden puute mielletään liian usein valtapeliksi. Eiköhän se valta osoiteta muutenkin kuin pelkällä nöyryyden asteella.
En tiedä, mutta olin haistelevani että Leca tarkoitti Masterien subivalinnoilla lähinnä vanhaa viidakon sanontaa "näytä minulle subisi, niin kerron millainen Master olet" tai jotain sinnepäin....


Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....

Viridian

Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #16 : 31.07.2012, 10:44 »

Onneksi muutama poikkeuskin on. Pohdiskelin vain miksi pitää korostaa alistuneisuutta. Kuin ostaisi hevosen ja ottaisi siitä kuvia auran edessä taikka vetämässä tukkikuormaa metsässä sen sijaan, että  esittelisi sitä parhaimmillaan vaikkapa hevosnäyttelyssä. Eli kuin suurta osaa mastereista kiihottaisi se, että subista paistaisi päälle nöyryys ja alistumisvalmius, kuin itsetunto ei riittäisi muuhun. Itse jotenkin vinguttaisin ennemmin naista, joka näyttää siltä, että hänellä on valtaa (ei valtavaa naista) ja päällepäin näkisi niin askelluksesta, olemuksesta kuin ryhdistäkin, että hän ei alistu kenelle tahansa. Kontrollissa olevan kontrollin vieminen?

Eipä tästä nyt tullut kummoista aloitusta, mutta toivottavasti jolla kulla heräsi vaihteeksi jotain järkevää sanottavaa.

Eli meinaatko että nää ns. "taidekuvat" on perseestä vai pitäiskö olla niiitä enemmän mutta paremmista malleista? Mikä ihme toi viittaus mastereiden itsetuntoon on, onko ongelmia   8)

Olet oikeassa, ei ollut kummoinen aloitus vaikka korjaisit edes kirotutusvirheet >:(

Mielestäni nöyryys tai nöyryyden puute mielletään liian usein valtapeliksi. Eiköhän se valta osoiteta muutenkin kuin pelkällä nöyryyden asteella.
En tiedä, mutta olin haistelevani että Leca tarkoitti Masterien subivalinnoilla lähinnä vanhaa viidakon sanontaa "näytä minulle subisi, niin kerron millainen Master olet" tai jotain sinnepäin....


Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....

"Esileikkejä ennen penetraatiota"??? "Subin ei pidä antaa läskille velttomulkulle"???

Näistä ja muista teksteistä päättelen blondina, että Dominaattorille Dom-sub -suhde on vain yksi tapa harrastaa panemista, näitä asioita tekee vain nuoret ja kauniit ja urheilulliset, ja että mikäli on jotain ymmärrettävää 24/7 suhteista, niistä kannattaisi haastatella Dominaattoria, joka ilmeisesti tajuaa ainakin alkeet.

Alkuperäiseen aloitukseen. Minusta Leccaren aloitus oli ihan ymmärrettävää pohtimista. Sekin on ymmärrettävää, että koska on erilaisia tapoja olla D, tai s, niin tottakai näistä tavoista jotkut mätsäävät keskenään paremmin kuin toiset. Catzkissin pohdinta kiteytti saman asian, ja siinäkin on minusta totuuden siemen.

Se, millaisen subin haluat, millaisen valitset niistä kenet haluavat sinut, tai millaisena haluat subisi esiintyvän muille, mielestäni se kertoo paitsi itse subista, myös siitä, millainen itse olet.

Ja kyllä, jollakin tavalla kuuluu illuusioon, että bileissä pidetään vähän enemmän julkisivua, sama kuin sinne ei mennä ihan kotirytkyissä, niin itse yrittää edes vähän täyttää omassa päässä olevaa stereotypiaa siitä, miltä D-s suhteen kuuluu näyttää. Sillä kertoo muille itsestään jotain, halusi tai ei.

Kuvista: Valokuva hevosesta saattaa kertoa ilman sitä rekeäkin, että kyseessä on hyvä hevonen. Valokuva subista ilman valjaita ei välttämättä paljasta, että ne valjaat ja raipan voi ottaa esiin tarvittaessa. Ihmisissä on enemmän variaatioita, jotka ei suoraan näy ruumiinrakenteesta, voihan olla, että joku miettii asiaa monimutkaisemmin kuin vain "älä pane epämiellyttävää", esim. ei aio panna sitä miellyttävääkään, vaan tehdä jotain ihan muuta.

Aloituksessa pohdittiin masterien itsetuntoa. Vastaan kytkin-dommena: vaikka olisi kuinka huoneen kokoinen ego, niin jos sitä voi jotenkin kivasti pönkittää, molempien mielestä miellyttävällä tavalla, niin tottakai sen voi tehdä miettimättä, että ou-nöy, nyt Leccare luulee, että itsetuntoni tarvitsee ehdottomasti nöyränä viinirypäleitä kuorivan orjattaren jalkoihini. Entäs sitten jos tarvitseekin, mulla sentäään on se joka voi sen mulle järjestää. *virn

Vir

Fixx

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #17 : 31.07.2012, 10:47 »
mikäli on jotain ymmärrettävää 24/7 suhteista, niistä kannattaisi haastatella Dominaattoria, joka ilmeisesti tajuaa ainakin alkeet.
Kellonajasta ja tyylistä päättelsin kyllä ettei Herra Tominaattori ehkä ole ollut ihan selvinpäin kirjoittaessaan...

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #18 : 31.07.2012, 14:26 »
Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....

 :D Minusta tämä oli hyvä. Oli alkoholilla osuutta asiaan tai ei.
Ja tällaisena kykimellä varustettuna subina sanoisin että, kenties, tässä Master nyt tarkoittaa ihan näkökulmaa D/s-suhteisiin, varsinkin kohden tuota 24/7:aa.
Eli mitähän väliä  miltä näyttää, ja kenelle. That's not the point.
Ja tuo penetraatiokin varmaan ihan laajalla käsitteellä koskien ylipäänsä suhdetta. Tiedä häntä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #19 : 05.08.2012, 21:22 »
Tiedä siitä järkevästä, mutta ehkä näin erotetaan käyttövaliot muotovalioista :) Joku näyttää oikein hyvältä, muttei toimi käyttötilanteessa lainkaan toivotulla tavalla, kun taas toinen saattaa aiheuttaa silmätulehduksia pelkällä ulkoisella habituksellaan ja taas käytössä onkin valioluokkaa :D

Ja ehkä kerran elämässä löytää sen joka on käyttö ja muotovalio.
* Sitä edelleen etsiessä...Still haven't found ?

mastervsop

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #20 : 05.08.2012, 21:34 »


Onneksi muutama poikkeuskin on. Pohdiskelin vain miksi pitää korostaa alistuneisuutta. Kuin ostaisi hevosen ja ottaisi siitä kuvia auran edessä taikka vetämässä tukkikuormaa metsässä sen sijaan, että  esittelisi sitä parhaimmillaan vaikkapa hevosnäyttelyssä. Eli kuin suurta osaa mastereista kiihottaisi se, että subista paistaisi päälle nöyryys ja alistumisvalmius, kuin itsetunto ei riittäisi muuhun. Itse jotenkin vinguttaisin ennemmin naista, joka näyttää siltä, että hänellä on valtaa (ei valtavaa naista) ja päällepäin näkisi niin askelluksesta, olemuksesta kuin ryhdistäkin, että hän ei alistu kenelle tahansa. Kontrollissa olevan kontrollin vieminen?

Eipä tästä nyt tullut kummoista aloitusta, mutta toivottavasti jolla kulla heräsi vaihteeksi jotain järkevää sanottavaa.

Eli meinaatko että nää ns. "taidekuvat" on perseestä vai pitäiskö olla niiitä enemmän mutta paremmista malleista? Mikä ihme toi viittaus mastereiden itsetuntoon on, onko ongelmia   8)

Olet oikeassa, ei ollut kummoinen aloitus vaikka korjaisit edes kirotutusvirheet >:(

Mielestäni nöyryys tai nöyryyden puute mielletään liian usein valtapeliksi. Eiköhän se valta osoiteta muutenkin kuin pelkällä nöyryyden asteella.
En tiedä, mutta olin haistelevani että Leca tarkoitti Masterien subivalinnoilla lähinnä vanhaa viidakon sanontaa "näytä minulle subisi, niin kerron millainen Master olet" tai jotain sinnepäin....


Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....

Kaikki yllä oli asian ytimessä yllä.


"Esileikkejä ennen penetraatiota"??? "Subin ei pidä antaa läskille velttomulkulle"???

Näistä ja muista teksteistä päättelen blondina, että Dominaattorille Dom-sub -suhde on vain yksi tapa harrastaa panemista, näitä asioita tekee vain nuoret ja kauniit ja urheilulliset, ja että mikäli on jotain ymmärrettävää 24/7 suhteista, niistä kannattaisi haastatella Dominaattoria, joka ilmeisesti tajuaa ainakin alkeet.


Itse ei kiinnosta nuoret eli sanotaan alle 30set hirveestikkään.. ei ole mitään samaa juteltavaa normisti esim. Ei vaan natsaa. En ymmärrä tuota kokemattoman nuoren ihannointia. Timmi aikuinen nainen on parhautta.

Aloituksessa pohdittiin masterien itsetuntoa. Vastaan kytkin-dommena: vaikka olisi kuinka huoneen kokoinen ego, niin jos sitä voi jotenkin kivasti pönkittää, molempien mielestä miellyttävällä tavalla, niin tottakai sen voi tehdä miettimättä, että ou-nöy, nyt Leccare luulee, että itsetuntoni tarvitsee ehdottomasti nöyränä viinirypäleitä kuorivan orjattaren jalkoihini. Entäs sitten jos tarvitseekin, mulla sentäään on se joka voi sen mulle järjestää. *virn

Vir

Asiaa puhuit mutta loppu oli turhaa keulimista.... joskus keulimiset johtaa kaatumisiin myös... ai Mistäkö tiedän? Noh arvet kropassa kertoo omaa tarinaa olenko lopettanut touhua.. en todellakaan itsekkään ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #21 : 07.08.2012, 11:37 »


Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....

Olis kun olisi itse kirjoittanut miinus että sulla puuttu perustelut mitä se 24/7 on..
En tiedä oletko perheellinen tai ex-perheellinen tai muuten konttaava mutta joko "persuttelet" jolloin täällä saa edes jonkinlaisen "hyväksynnänkin/ymmärryksen" avautumiseen taikka olet se nakkijonon paksuposki joka ottaa jossain vaiheessa dunkkuun kun lässytykseen kyllästytään kun ei siinä ole mitään sanomaa.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #22 : 07.08.2012, 20:37 »
Eikö se paraiten osoita juuri kuinka subbari käytäytyy, sen millaine on Masteri. Tässä viellä itselläni on aina hymyn huulille saanut, se että jos Masterilla kovin usein vaihtuu subbari, onko tällöin Masterissa jotain vikaa, kun subbarit ei sen seurassa viihdy.
Itsellä on se tärkeintä, että subbarilla on itsellä tieto omista mieltymyksistään ja on myös kykenevä niistä keskustelemaan. En itse välitä sellaisista joille, joutuu kaiken opettaa ja ideat päähän pistämään. Se taas onko subbari helpomin alistuva tai vaikeemin ei kiinostukseen vaikuta, sillä se vain muodostaa sen miten itse toimin.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2012, 21:05 kirjoittanut Guide-Master »

mastervsop

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #23 : 07.08.2012, 21:26 »
Mua sytyttää subit joilla asennetta! Ei jää siis tuppisuiksi, voi lähtee itseni kanssa treeneihin ilman että on seinäruusu tai muutenkin elämään hullua elämääni ja sitä rataa.

Esimerkkinä ulkonäöstä ja luonteesta voisin mainita BambiInk taitelija nimeä käyytävän naikkosen jolla on sanakin hallussa ja on livenä enemmän In your face kuin moni täällä olevista "Mastereista" haluaa edes kohdata.
Sitten on pari muuta alalta myös, toinen luvannut lähteä messiinkin bileisiin.. Bambikin voi joskus ilmaantua kunhan saa olla rauhassa.

Myös tämä kuva joka on ilmeeltään Say what Bitch ?
Koukuttaa isosti.
Photo by Getty Images

pulseproto

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #24 : 08.08.2012, 01:50 »
heheh.. joo soppi leijuu, antaa nuoren alfan kuolata..  mut totta Jeterin stylessä on kyllä jotain poikkeuksellista vetoa.. En itse ole mikään "tummien" diggaaja mutta.. mutta tuohon kroppaan on kyllä tehty työtäkin vaikken usko että ihan olis luomua.-.lol  (=lue , peittoaaa mun kriteeristössä kyllä kaikki turhat fitness- ja bobymammat)

tässä eräs btw  http://twitter.com/#!/RealGinaGershon/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Fyfrog.com%2Fkh9w1kxj
« Viimeksi muokattu: 08.08.2012, 02:40 kirjoittanut pulse »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #25 : 09.08.2012, 09:11 »
Tässä viellä itselläni on aina hymyn huulille saanut, se että jos Masterilla kovin usein vaihtuu subbari, onko tällöin Masterissa jotain vikaa, kun subbarit ei sen seurassa viihdy.

Kyllä, asia voi olla ainoastaan tuolla tavalla eikä mitenkään muuten.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #26 : 09.08.2012, 09:14 »
Mitä tulee naisiin asenteella, suosin vähän toisenlaista.
Ronda Rousey



Sinänsä huvittavaa ja harvinaista, että on saman pituinen kuin exäni, mutta 20 kg painavampi ja näyttää silti hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2012, 11:29 kirjoittanut Leccare »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #27 : 09.08.2012, 09:36 »

Onneksi muutama poikkeuskin on. Pohdiskelin vain miksi pitää korostaa alistuneisuutta. Kuin ostaisi hevosen ja ottaisi siitä kuvia auran edessä taikka vetämässä tukkikuormaa metsässä sen sijaan, että  esittelisi sitä parhaimmillaan vaikkapa hevosnäyttelyssä. Eli kuin suurta osaa mastereista kiihottaisi se, että subista paistaisi päälle nöyryys ja alistumisvalmius, kuin itsetunto ei riittäisi muuhun. Itse jotenkin vinguttaisin ennemmin naista, joka näyttää siltä, että hänellä on valtaa (ei valtavaa naista) ja päällepäin näkisi niin askelluksesta, olemuksesta kuin ryhdistäkin, että hän ei alistu kenelle tahansa. Kontrollissa olevan kontrollin vieminen?

Eipä tästä nyt tullut kummoista aloitusta, mutta toivottavasti jolla kulla heräsi vaihteeksi jotain järkevää sanottavaa.

Eli meinaatko että nää ns. "taidekuvat" on perseestä vai pitäiskö olla niiitä enemmän mutta paremmista malleista? Mikä ihme toi viittaus mastereiden itsetuntoon on, onko ongelmia   8)

Olet oikeassa, ei ollut kummoinen aloitus vaikka korjaisit edes kirotutusvirheet >:(

Mielestäni nöyryys tai nöyryyden puute mielletään liian usein valtapeliksi. Eiköhän se valta osoiteta muutenkin kuin pelkällä nöyryyden asteella.
En tiedä, mutta olin haistelevani että Leca tarkoitti Masterien subivalinnoilla lähinnä vanhaa viidakon sanontaa "näytä minulle subisi, niin kerron millainen Master olet" tai jotain sinnepäin....


Hohhoijaa - ootteko te ihan kahvilla vai mitä? Vanha viidakon sanonta sanoo, että älä pane epämiellyttävää eikä se subikaan anna läskille velttomulkulle - eikä pidäkään antaa! Eiköhän nää ole molemminpuolisia "esileikkejä ennen penetraatiota""vai mitä? Jos teistä jompi kumpi nauttii jotain mielialaläääkettä niin kannattaa ehkä jättää pidempi filosofointi muille. Subimieltymykset ja kilin vittu - te ette tajua 24/7:sta edes alkeita....
Kiitos paljon mielipiteistäsi, joita arvostan hyvin paljon.

Minuet

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #28 : 09.08.2012, 10:14 »
Minäkään en pidä stereotypioista enkä varmaankaan vaikuta kovin nöyrältä, mutta kun oikea ihminen sattuu kohdalle, hän saa minut pelkällä katseella ja sormella osoittamalla polvilleen. Viehätyn itsekin ihmisistä, joista ei heti kuvien tai olemuksen perusteella huomaa, kumpaa laatua he ovat. Vaikka alistunkin miehelle, voisin hyvin alistaa sopivaa naista, mutta en ehkä haluaisi bileissä taluttaa häntä remmissä tai katsella kuvissa nöyränä palvelustyttönä. Enemmän kiihottaa hieman kuriton tyttö, jolla on asennetta, mutta jonka hiukset saa tiukasti kierrettyä kämmenen ympärille sopivassa tilanteessa. Toisaalta liian maskuliininen nainen ei taas herätä omaa dominoivaa puoltani, vaan saa minut kaipaamaan Masteria.

Kaikkihan on kiinni siitä, kohtaavatko kemiat. En edes osaisi sanoa, mikä on tyyppiäni ennen kuin olen tavannut ja kokenut ihmisen kaikilla aisteillani. Mutta kahleisiin kiedottu, nöyrä ja heikko subityttö ei herätä minussa minkäänlaisia intohimoja. Olennaista on se, että hänet saa nöyräksi ja heikoksi, jos haluaa. Pikkutytöksi pukeutunut lolita on kyllä kiihottavampi kuin tuhma pvc-narttu, mutta se liittyy söpöyteen eikä nöyryyteen.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Subimieltymykset
« Vastaus #29 : 09.08.2012, 13:42 »
heheh.. joo soppi leijuu, antaa nuoren alfan kuolata..  mut totta Jeterin stylessä on kyllä jotain poikkeuksellista vetoa.. En itse ole mikään "tummien" diggaaja mutta.. mutta tuohon kroppaan on kyllä tehty työtäkin vaikken usko että ihan olis luomua.-.lol  (=lue , peittoaaa mun kriteeristössä kyllä kaikki turhat fitness- ja bobymammat)

tässä eräs btw  http://twitter.com/#!/RealGinaGershon/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Fyfrog.com%2Fkh9w1kxj
Nuoren..heh kiitos vaan. Tunnenkin itseni nuoreksi, entä itse ??? Bodis ja Fitness naisista pidän mutta ne mammat jätän sulle suosiolla....