Kirjoittaja Aihe: Tampereen OIKEASTI VUODEN VIIMEINEN 2h+k -miitti to 28.12. klo 18-  (Luettu 918 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Himmel, sukeltakaa!

Mulla kävi viime viikon miitin kanssa silleen, että luulin Kaksion olevan kiinni tällä viikolla, mutta onneksi henkilökunta korjasi erheeni ja päästään tuttuun-puttuun miittipaikkaan vielä kerran tänä vuonna. Eli samat Aleksanterinkadut, kolmikolmoset, vihreät ovet ja baarin perät, hyvää ruokaa ja huonoja vitsejä, ei maksa mitään ja tissit. Töttöröö, rölölöö, hihihi, ens vuonna jatketaan sitten siitä mihin torjantaina jäädään.

Nähdään taas kerran Kaksiossa!

Minervo

Tjah. Josko sitä kasin aikaan pääsis paikalle. Ehkä.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Ehkä paikalla.. Ellen sitten innostu illalla lapioimaan piparia tai kaivamaan torttua uunista..

~Nelli
Jouluvitsien kummelisetä

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1670
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Hyvin vahva ehkä, vaikka tuttu-puttu sanaleikki hiveleekin jo omia kovia rajojani  ;D

Moph


...Mulla kävi viime viikon miitin kanssa silleen, että luulin Kaksion olevan kiinni tällä viikolla, mutta onneksi henkilökunta korjasi erheeni...

Luulin, että tällainen sekoilu on lopetettu.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

...Mulla kävi viime viikon miitin kanssa silleen, että luulin Kaksion olevan kiinni tällä viikolla, mutta onneksi henkilökunta korjasi erheeni...

Luulin, että tällainen sekoilu on lopetettu.
Ilmeisesti hulluus ei lopu ikinä, kun Kaksiosta on kyse.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Mahtaako vielä olla lätkäfanien "pöydät täyteen" miinoittamaa tuokiota odotettavissa?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
On täällä joku muukin tänään, mutta omaan pöytään mahtuu. Tervetuloa!