Kirjoittaja Aihe: tosi kevyiden aiheiden siirrosta  (Luettu 17041 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #45 : 26.01.2012, 16:02 »
Miksi? Tämä toimii loistavasti varoittavana esimerkkinä, jos joku tulevaisuudessa meinaa avata vastaavan ketjun. Todennäköisesti n. 2 vuoden kuttua viimeistään, joku taas avautuu ja muistelee sivuston "vanhoja hyviä aikoja".

Linnanneito

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #46 : 26.01.2012, 16:18 »
Mitkähän mahtoivat olla vanhoja hyviä aikoja?

Tästä on nyt tehty taas liian iso OT, edelleen olen sitä mieltä, että kaikkea kaikille sopivasti. Eihän ravintolaankaan mennä tilaamaan aina sitä samaa körttipihviä vilkaisematta ruokalistaan. Joskus voi myös yllättää itsensä ja ottaa salaattia. Ja jopa nauttia siitä. Hymyileminen ja tietynlainen pelleily on oikeasti elämässä ihan sallittua, vaikka jäykkäniskaista ja antisosiaalista kansaa olemmekin, kuulemma.

Yhtä hyvin voisi laittaa viestin ylläpidolle, että poistakaa vaikka kaikki mahdolliset kakkaleikkejä koskevat ketjut, koska valtaväestö ei ole niistä kiinnostunut. Ehkä truukinkut, mutta ei sentään kaikki.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #47 : 26.01.2012, 16:22 »

Hasse.W

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #48 : 26.01.2012, 16:52 »
Hieno että meidän modet osaavat näyttää esimerkkiä siitä kuinka pysytään aiheessa.

chilinen

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #49 : 26.01.2012, 16:54 »
Elämä on. Kaikkea ei kaiketi ole pakko lukea? Enkä koe, että muutama "kevyempi" aihe mitenkään profiloisi tätä sivustoa muuten kuin monipuolisempaan suuntaan. Joo, myönnän välillä seuraavani jotain aika älyvapaata viestinvaihtoa, mutta teen sitä popparien kera ja suurena viihteenä. Jos joku ketju ei miellytä, skippaan.

Miten edes määriteltäisiin aihe, joka "ei kuulu joukkoon"? Kun se saa riittävästi ääniä vastustuksessa? Kun joku äänekäs alkaa kritisoida riittävästi? Eri asia on ne ketjut, jotka selkeästi ovat kohdistettuja henkilökohtaiseksi vittuiluksi tai täysin asiattomiksi (määrittely!! :D)

Mutta joo, antaa olla vaan tällä mallilla, ei se suurta kokonaisuutta mitenkään haittaa, päinvastoin.

swan

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #50 : 27.01.2012, 00:11 »
Ja hulivilivoo. Eikös tämän jo voisi nakata roskikseen?

Miksi? Tämä toimii loistavasti varoittavana esimerkkinä, jos joku tulevaisuudessa meinaa avata vastaavan ketjun...-

Mielestäni teillä on aika selkärangaton asenne ja suvaitsematon: eikös varsinkin kinkyt suvaitse aivan kaikkea,jopa suvaitsemattomia, täpöillä?

Ja jonkun yhden möllinaaman mielipide hässimisketjusta ei voi olla niin veretseisauttavaa,että ihan porukalla aletaan vittuilla. Onneksi kohde olin minä, vanha kaakki eikä joku vasta mukaan tullut.

Niin kai se puu sitten vastaa kuin mettä huutaa vaiko mettä vastaa kun puu huutaa.

Ok, meikä vittuili kanssa hässimisketjusta, anteeksi.

Ollaan me aika hyviä esimerkkejä, eikö  :)

vinttipupu

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #51 : 27.01.2012, 05:58 »

Mielestäni teillä on aika selkärangaton asenne ja suvaitsematon: eikös varsinkin kinkyt suvaitse aivan kaikkea,jopa suvaitsemattomia, täpöillä?

.

Ollaan me aika hyviä esimerkkejä, eikö  :)

Nyt sekoitit kinkyt ja maailmanparantaja-sateenkaariperheet :D. Ei mielestäni kinkyt koskaan ole olleet sen avarakatseisempia kuin muutkaan maailman alakulttuuriryhmät. Miksi pitäisi?

Mutta kiitos selkärankaisuudestasi :)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #52 : 27.01.2012, 06:08 »
Ottamalla liki minkä tahansa lehden ja selailemalla sitä voi huomata seuraavaa: siellä on hyvinkin vakavista aiheista uutisointia/artikkeleita...silti jollain sivulla on kevyempää "hömppää" ...jopa kuivakkuudestaan tunnetussa Suomen Kuvalehdessä on Jyviä ja Akanoita palsta...

En sano mitä tuolla edellisellä tarkoitan tai pitäisikö jonkun muun ajatella siitä mitään. Laitoinpa vain hiukan lisää tuubaa tähän soppaan >:D

swan

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #53 : 27.01.2012, 10:11 »
Mulla ei ole tähän aiheeseen/soppaan enää mitään sanottavaa.

Fifi

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #54 : 27.01.2012, 10:34 »
Ihan uuden mielipide:
kaikilla palstoilla tuntuu olevan jonkin näköinen "panisitko"-ketju, johon ihmiset osallistuvat jos osallistuvat. Joillekin se on ajanvietettä ja toisille niin yhdentekevää etteivät viitsi koko ketjua avata.
Minä olen pohtinut mikä idea täällä olevalla ketjulla on? onko se oman markkina-arvon testaamista? Lisääkö se "me"-henkeä? Vai onko se vaan harmitonta kivaa?

Itse olen molemmat ketjut avannut ja pari sivua selannut tämän ketjun innoittamana enkä koe tarvetta niihin osallistumiseen koska olen niin tiukasti varattu Lisäksi kauhistuttaa ajatus siitä, että seuraavalta tulisi kommenttina "no en helevitissä vaikka maksettas"  :-[ Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin.

Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin :)

Muoks: Koska viimeinen lause on herättänyt hämmennystä, tarkennan että mielestäni nuo kaksi ketjua olemassa olollaan laskevat rimaa = madaltavat kynnystä = helpottavat palstaan ja teihin tutustumista :)
« Viimeksi muokattu: 27.01.2012, 11:53 kirjoittanut Fifi »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #55 : 27.01.2012, 11:02 »


Miten edes määriteltäisiin aihe, joka "ei kuulu joukkoon"? Kun se saa riittävästi ääniä vastustuksessa? Kun joku äänekäs alkaa kritisoida riittävästi?


Eli tuo tapahtumakeju on todistettu jo. Ensiksi laitetaan tarkkailu-tittelin alle. Jos erehtyy senkin jälkeen ilmaisemaan eriävän mielipiteensä, pääsee ennakkosensuuriin.

muodollinen_namu

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #56 : 27.01.2012, 11:20 »

Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin.

Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin :)


Ensin sanoit, että ei alenna palstan arvoa ja sitten kuitenkin laskee rimaa??

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #57 : 27.01.2012, 11:23 »
Riman lasku on ihan  hyvä asia, jos menee yli eikä ali.

Queena

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #58 : 27.01.2012, 11:32 »

Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin.

Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin :)


Ensin sanoit, että ei alenna palstan arvoa ja sitten kuitenkin laskee rimaa??

Luulen että fifi haki tässä enemmän sitä että huumoriketjut alentavat kynnystä joka voi uudella käyttäjällä olla muihin tutustumisessa ja palstalle kirjoittelussa.

Fifi

  • Vieras
Vs: tosi kevyiden aiheiden siirrosta
« Vastaus #59 : 27.01.2012, 11:50 »

Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin.

Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin :)


Ensin sanoit, että ei alenna palstan arvoa ja sitten kuitenkin laskee rimaa??

Luulen että fifi haki tässä enemmän sitä että huumoriketjut alentavat kynnystä joka voi uudella käyttäjällä olla muihin tutustumisessa ja palstalle kirjoittelussa.
^Juuri noin. Ja oletan että niin lauseen loppuun asti lukeneet ymmärsivät. Mutta selvyyden vuoksi käyn lisäämässä tarkennuksen mys alkup. vastaukseeni.