Kirjoittaja Aihe: Feminismi  (Luettu 96232 kertaa)

morjasi

Vs: Feminismi
« Vastaus #75 : 26.04.2013, 22:32 »
Ismit istuu huonosti hyvään hallintoon ja kansalaisten tasa-arvoiseen kohteluun.

kapitalismi, sosialismi, aktivismi, kommunismi, behaviorismi, empirismi, funktionalismi, humanismi...

niitä on kaikkialla!

Monet ismit pitävät ihmisiä saman arvoisina, feminismi ei sitä tee. Feminismi on sukupuoleen sidottua rasismia.

Nereidi

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #76 : 27.04.2013, 00:29 »
Ismit istuu huonosti hyvään hallintoon ja kansalaisten tasa-arvoiseen kohteluun.

kapitalismi, sosialismi, aktivismi, kommunismi, behaviorismi, empirismi, funktionalismi, humanismi...

niitä on kaikkialla!

Monet ismit pitävät ihmisiä saman arvoisina, feminismi ei sitä tee. Feminismi on sukupuoleen sidottua rasismia.

Samalla voisi poistaa seksismin, sadismin ja masokismin. Ei niitä kukaan järkevä ihminen jää kaipaamaan...

Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.

Kiitos ja anteeksi.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #77 : 27.04.2013, 09:03 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.

Ongelma on siinä, että kaikki ihmiset ovat tyhmiä - tosin eri elämänaloilla. Kukaan ei voi tietää kaikesta kaikkea.

Joku voi olla kamalan viisas esimerkiksi ravitsemustieteissä, mutta kun onkin puhe ismeistä, kuten anarkismi ja feminismi, hän onkin tyhmä. Tyhmyys on usein sitä, että ihminen ei tiedä, ettei hän tiedä. Hän siis luulee tietävänsä aiheesta kaiken, vaikkei tiedäkään. Ja kun hän tajuaa että hänen ajatuksiaan kyseenalaistetaan, hän loukkaantuu koska toinen näki hänen tyhmyytensä.

Viisautta on se, että myöntää ettei tiedä kaikkea, ei edes niistä asioista joissa on asiantuntija.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #78 : 27.04.2013, 09:33 »
Tuli mieleen tuosta, pikkupoikana törmäsin ajatukseen joka jäi jostain syystä mieleen ja on pysynyt mukana "mietelmänä" Eli..."Jos tiedät että, et tiedä mitään. Tiedät enemmän kuin se, joka ei tiedä että, ei tiedä mitään." Miusta tuossa on paljon viisautta mukana ::)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #79 : 27.04.2013, 09:36 »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #80 : 27.04.2013, 09:40 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.
 

Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.

kide

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #81 : 27.04.2013, 10:37 »
Vaikka näin naisena iloitsen naisliikkeen aikaansaannoksista, välillä ymmärrän hyvinkin miesliikkeen näkemyksiä.

Nereidi

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #82 : 27.04.2013, 10:52 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.
 

Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.

Mistä sinä sen neljännen siihen kehitit? Ehkäpä matematiikka ei taida olla ihan vahvin lajisi, vai onko sinulla vain yleisesti taipumus liioittella asioita?  ;D

Nereidi

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #83 : 27.04.2013, 11:05 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.

Ongelma on siinä, että kaikki ihmiset ovat tyhmiä - tosin eri elämänaloilla. Kukaan ei voi tietää kaikesta kaikkea.

On myös olemassa sellainen yleistyhmien ihmisten joukko, joilta puuttuu kokonaan se jota kutsutaan yleissivistykseksi. Näiden ihmisten elämän tarkoitus on ilmeisesti vain tuottaa taustamölinää? Toisinaan se käy hermoille, siksi vuodatus.  ;)

klipklop

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #84 : 27.04.2013, 11:27 »
 :popcorn:

Viridian

Vs: Feminismi
« Vastaus #85 : 27.04.2013, 12:36 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.
 

Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.

Mistä sinä sen neljännen siihen kehitit? Ehkäpä matematiikka ei taida olla ihan vahvin lajisi, vai onko sinulla vain yleisesti taipumus liioittella asioita?  ;D

Veikkaisin, että Whip koetti olla viittaamatta suoraan sinuun, ainoastaan antaa sellaisen yleisluontoisen ajatuksen aiheesta, toki esimerkin omaisesti sattumalta sinun kirjoituksesi lainaukseksi valinneena. Ja kun itse kerran käytit vain kolme kertaa em. sanaa, niin voit vielä huoletta hykerrellä, että oletkin tosi älykäs ja sitäpaitsi osaat laskea ainakin sormilla laskettavia suuruusluokkia ( plus tiedät sivistyssanan matematiikka).

Vir, joka harvemmin kiroilee, juurikin Whipin mainitsemasta syystä: se ei toimi tehokeinona enää silloin, jos se on kulutettu pilalle

ps. Pitääkö siitä tyhmyydestä olla huomauttamassa aina, jos jo itse älykkäänä tietää, että toinen vain loukkaantuu.. onko se huomauttelu siinä tapauksessa älykästä?

Ja vielä: en ole osallistunut ketjun varsinaiseen aiheeseen, koska en pidä vihaa täynnä olevasta asenteesta, jota täällä joillain näkee, missä kaikkinainen tasa-arvon kannatus niputetaan joksikin rasistiseksi naisten ylivallan hamuamiseksi. Se on typistänyt tämänkin keskustelun joksikin muuksi kuin keskusteluksi.

Feminismi on syöpä, joka pitäisi leikata luuta myöten pois.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #86 : 27.04.2013, 12:41 »
Feminismi, tasa-arvo, miesliike, tasapäistäminen, sorto...... loukkaukset ja suuttumus - tässäkö keskustelun suunta kun F-sana mainittu.....  ::)

Ihmisyys, vapaus vastuulla, suvaitsevaisuus, hyvyys.....  Ainakin kauniita sanoja  :-*

diana *toiveikkaana*

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #87 : 27.04.2013, 14:04 »
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.
 

Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.

Mistä sinä sen neljännen siihen kehitit? Ehkäpä matematiikka ei taida olla ihan vahvin lajisi, vai onko sinulla vain yleisesti taipumus liioittella asioita?  ;D

Sorry tyhmyyteni. Sana tyhmähän se vei voiton viidellä kerralla. Vittua oli vasta kolme kertaa.
Eli keskiarvo menee neljään.  :o

Riverlady

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #88 : 27.04.2013, 16:12 »
Feminismi, tasa-arvo, miesliike, tasapäistäminen, sorto...... loukkaukset ja suuttumus - tässäkö keskustelun suunta kun F-sana mainittu.....  ::)

Osittain kyllä, mutta onneksi ei kokonaan :) mä tähän keskusteluun osallistuessani olen kirjoittamalla hahmottanut, että feminismin eri suuntauksista olen henkeen ja vereen tasa-arvolainsäädäntö- ja seksimyönteinen henkilö. Nämä suuntaukset koskevat muitakin kuin naisia, ne koskevat kaikkia sorrettuja ihmisiä. Joillekin markkina-arvoteoreetikoille (Henry Laasanen / YTM / KTM / ATM) en toki jaksa olla mitenkään myötämielinen, enkä muille jotka näkevät sukupuolten välistä sotaa kaikkialla. Siinähän jankuttavat ihan keskenään, ei kuulu mulle vaikka kevyesti säälittääkin.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #89 : 01.05.2013, 23:04 »

1. Oletko feministi? Perustele!
Koska olemme baarissa tässä täytyisi varmaan olla true feministi jotta voisi vastata kyllä.

2. Mitä mieltä olet sukupuolistereotypioista?
Ovat elossa ja voivat hyvin.

3. Koetko että feminismi on ristiriidassa alistumisfantasioiden ja/tai alistumissessioiden kanssa?
Päinvastoin, on hienoa, että voimme toteuttaa seksualisuuttamme haluamallamme tavalla. Ratkaisevaa tässä itselle on seura missä tämän kaltaisia asioita toteuttaa. Voisi olla traumatisoivaa sessioida henkilön kanssa jolla on ongelmia suhtautumisessaan naisiin jonkin asteen kompleksin muodossa.

4. Saako nainen pukeutua miten haluaa?
Kuten joku jo tässä ketjussa totesi - kysymyksen asettelu tässä topicissa on vähän huono. Tässäkin lähtökohtaisesti oletetaan, että nainen toteuttaa minuuttaan pukeutumalla ja on pelkkä (koriste)objekti - kysyttäisiinkö tätä samaa miehiltä(?)

5. Saako nainen todella päättää itse, mitä hän omalle vartalolleen tekee?
Periaatteessa täysjärkinen henkilö saa tehdä vartalolleen mitä haluaa mutta...Mistä nämä impulssit tietylle käytökselle tulevat on ehkä mielenkiintoisempi tarkastelunäkökulma. Syömishäiriöistä kärsivät naiset nyt tuskin ovat mitään emansipaation kansikuvatyttöjä.

6. Onko kauneusihanteet täyttävä, meikattu ja kaikin puolin stereotyyppinen nainen häpeäksi koko sukupuolelle ja automaattisesti tyhmä lutka, joka ei voi olla kinky?
Koska olen nainen en aina ymmärrä kaikkea - esimerkiksi tätä kysymystä.