Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: morjasi - 26.04.2013, 20:22Ismit istuu huonosti hyvään hallintoon ja kansalaisten tasa-arvoiseen kohteluun.kapitalismi, sosialismi, aktivismi, kommunismi, behaviorismi, empirismi, funktionalismi, humanismi...niitä on kaikkialla!
Ismit istuu huonosti hyvään hallintoon ja kansalaisten tasa-arvoiseen kohteluun.
Lainaus käyttäjältä: Terhenneito - 26.04.2013, 21:26Lainaus käyttäjältä: morjasi - 26.04.2013, 20:22Ismit istuu huonosti hyvään hallintoon ja kansalaisten tasa-arvoiseen kohteluun.kapitalismi, sosialismi, aktivismi, kommunismi, behaviorismi, empirismi, funktionalismi, humanismi...niitä on kaikkialla!Monet ismit pitävät ihmisiä saman arvoisina, feminismi ei sitä tee. Feminismi on sukupuoleen sidottua rasismia.
Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.
Lainaus käyttäjältä: Nereidi - 27.04.2013, 00:29Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi. Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.
Lainaus käyttäjältä: Nereidi - 27.04.2013, 00:29Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi.Ongelma on siinä, että kaikki ihmiset ovat tyhmiä - tosin eri elämänaloilla. Kukaan ei voi tietää kaikesta kaikkea.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 27.04.2013, 09:40Lainaus käyttäjältä: Nereidi - 27.04.2013, 00:29Minua vituttaa tyhmissä ihmisissä se, kun ne eivät tajua kuinka vitun tyhmiä ne oikeasti ovat. Aina pitää olla siitä tyhmyydestä huomauttamassa, ja sen seurauksena sitten loukkaannutaan verisesti ja sönkötetään jotain ihan vitusti vielä paljon tyhmempää oman tyhmyyden puolustukseksi. Älykkyyttä on monelaista. Vaikka sellaista, että ei käytä vittu-sanaa kappaleessa neljää kertaa eri muodoissa kun yrittää tuoda ajatuksensa esille. Se ikäänkuin mitätöi vastauksen joka yrittää olla älyllistä tasoa.Mistä sinä sen neljännen siihen kehitit? Ehkäpä matematiikka ei taida olla ihan vahvin lajisi, vai onko sinulla vain yleisesti taipumus liioittella asioita?
Feminismi on syöpä, joka pitäisi leikata luuta myöten pois.
Feminismi, tasa-arvo, miesliike, tasapäistäminen, sorto...... loukkaukset ja suuttumus - tässäkö keskustelun suunta kun F-sana mainittu.....