Kirjoittaja Aihe: Feminismi  (Luettu 96216 kertaa)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #135 : 04.07.2013, 20:38 »
http://www.riemurasia.net/video/FEMINISM-vs-FREEDOM-OF-SPEECH-/124327
Tossa on hyvä osotus aketeemisten naiste ajatuksen juoksusta, josa kovalla äänellä halutaa kaikki järkiperäne keskustelu lopettaa:)

Ei kyllä päde suurimpaan osaan akateemisista naisista, mutta kaipa tuo olikin provo.

Nereidi

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #136 : 04.07.2013, 22:41 »
Edelliseen viitaten, mitäpä jos nyt ne kaikki foorumin "järkiperäiset" miehet ilmoittautuisivat tähän ja laittaisivat pienimuotoisen cv:n mukaan, niin katsotaan sitten että mistä se kana oikein pissii...?  ;)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #137 : 05.07.2013, 16:14 »
http://www.riemurasia.net/video/FEMINISM-vs-FREEDOM-OF-SPEECH-/124327
Tossa on hyvä osotus aketeemisten naiste ajatuksen juoksusta, josa kovalla äänellä halutaa kaikki järkiperäne keskustelu lopettaa:)

Ei kyllä päde suurimpaan osaan akateemisista naisista, mutta kaipa tuo olikin provo.
Valitettavast peini jokukko aina pilaa koko porukanmainee, mutta video todella hyin osottaa sen, että jenkeissä sentää miehte alkavat käydä keskustelua feminismistä. Sillä onhan se kumman yksi puoline kuva, jos vain naiset saavat sen päättää miltä feminismin näyttää, sillä hehän ovat vain puolet väestöstä. Eli naiset vain ei kestä sitä, että feminismiin alkaa tulemaa myös miesten näkemykset siitä, miehikis en tässä luokittele profeministejä, jota kinky maailmassa mies subit edustavat, joille naine on vain ihana ja häneltä siedetään millasta käytöstä vain.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #138 : 05.07.2013, 16:23 »
naine on vain ihana ja häneltä siedetään millasta käytöstä vain.
Uskon, että moni komppaa sinua tuossa asiassa.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #139 : 05.07.2013, 16:59 »
Naisilta ei missään nimessä tule sietää mitään, naiselle pitää näyttää missä paikka on. Eli siellä missä mies naisen haluaa olevan... Olen toki feministi; minusta naisella tulee olla kaikki oikeudet jotka mies hänelle sallii.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #140 : 05.07.2013, 18:55 »
Edelliseen viitaten, mitäpä jos nyt ne kaikki foorumin "järkiperäiset" miehet ilmoittautuisivat tähän ja laittaisivat pienimuotoisen cv:n mukaan, niin katsotaan sitten että mistä se kana oikein pissii...?  ;)
Ööööööö....siitä ei liene epäselvyyttä mistä kana pissii. Epäselvyys on joillekin se saako kana pissiä kun haluaa vai kun annetaan lupa.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #141 : 07.07.2013, 16:48 »
miehikis en tässä luokittele profeministejä, jota kinky maailmassa mies subit edustavat, joille naine on vain ihana ja häneltä siedetään millasta käytöstä vain.

Luulisi olevan kaikille aika selvää,että kiksien saaminen jostain Domina-sessiosta, ei merkitse sitä, että haluaisi muuten naisten määräävän kaikesta tai hyväksyisi heiltä kaiken. Onpa sitä sub-miestenkin suusta kuultu naisista mielipiteitä, jotka  kuuliasta riippuen ovat joko realistisia, turhautuneita tai sovinistisia. Vai kannattavatko muka kaikki sub-naiset "patriarkattia" tai naisten äänioikeuden poistamista?

Itse en muuten katso itseäni feministiksi. Jokut sanovat, että feminismi tarkoittaa tasa-arvoa, mutta joitse termi viittaa pikemminkin naisten oikeuksiin ja ajatukseen, että sukupuolten välinen tasa-arvo on oikeastan sama asia. Kuitenkin sukupuolten väliset valtasuhteet ovat aina olleet paljon monimutkaisempi kysymys. Monet feministeiksi itsenä katsovat ovat tämän kyllä ymmärtäneet, mutta ehkä heidän kannattaisikin luopua  tästä nimityksestä.


Pirunlilja

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #142 : 08.07.2013, 03:16 »

 Vai kannattavatko muka kaikki sub-naiset "patriarkattia" tai naisten äänioikeuden poistamista?




Ei, eivät todellakaan kannata. Itse olen sekä sub että feministi, mutta sanan siinä merkityksessä että kannatan tasa-arvoa kummallekin sukupuolelle enkä koe sukupuolten vastakkainasettelua mitenkään järkevänä. Oltaisiin kaikki nyt vaan ensisijaisesti ihmisyksilöitä.

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #143 : 08.07.2013, 13:23 »

 Vai kannattavatko muka kaikki sub-naiset "patriarkattia" tai naisten äänioikeuden poistamista?




Ei, eivät todellakaan kannata. Itse olen sekä sub että feministi, mutta sanan siinä merkityksessä että kannatan tasa-arvoa kummallekin sukupuolelle enkä koe sukupuolten vastakkainasettelua mitenkään järkevänä. Oltaisiin kaikki nyt vaan ensisijaisesti ihmisyksilöitä.

Just niin.
Ei ketään pitäisi kohdella huonosti tai erilaisesti koska ne kuuluu tietyn laiseen ryhmään, paitsi (esim pervo-orjat) jos se on ollut se henkilö itse jotka on selvästi valinnut että tästä lähtien ne kuuluvat siihen ryhmään.

Viola Violence

  • Vieras
Vs: Feminismi
« Vastaus #144 : 10.07.2013, 20:31 »

 Vai kannattavatko muka kaikki sub-naiset "patriarkattia" tai naisten äänioikeuden poistamista?




Ei, eivät todellakaan kannata. Itse olen sekä sub että feministi, mutta sanan siinä merkityksessä että kannatan tasa-arvoa kummallekin sukupuolelle enkä koe sukupuolten vastakkainasettelua mitenkään järkevänä. Oltaisiin kaikki nyt vaan ensisijaisesti ihmisyksilöitä.

Tässäpä tämä minun kantani valmiiksi jo hyvin tiivistettynä. Pakko kyllä sanoa, että vaikka itse olen feministi, niin nämä naisten pisoaareja ajavat raivottaret nostattavat mulla karvat pystyyn. Jotenkin tuntuu, että se patriarkaarisuuden näkeminen kaikkialla sekä em. liittyvä miesviha, syö muiden feministien uskottavuutta. Kaikki "feminatsithan" haluaa tunnetusti riistää miehiltä ihmisoikeudet..

Clefairy

Vs: Feminismi
« Vastaus #145 : 10.07.2013, 23:40 »
Meikä liputtaa feminismin eli tasa-arvon puolesta  :love:

Itse olen sekä sub että feministi, mutta sanan siinä merkityksessä että kannatan tasa-arvoa kummallekin sukupuolelle enkä koe sukupuolten vastakkainasettelua mitenkään järkevänä. Oltaisiin kaikki nyt vaan ensisijaisesti ihmisyksilöitä.

On etymologinen selviö, että F-sanaan sisältyy ajatus naiskeskeisyydestä. Toisin sanoen, sanonta "olen feministi eli kannatan tasa-arvoa" nostaa naisasian tasa-arvopolitiikan keskiöön illegitimoiden miesliikkeen tarpeen: lause on siis misandrinen oksymoroni.


Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #147 : 11.07.2013, 05:37 »
Silloin jos feministit ajavat tasa-arvoa, niin pitäis ensi määritellä ne asita joissa niin ei ole ja tämä viellä pitää tehdä kumpaakin sukupuolta koskeviksi. sillä jos ei ensin määritellä tasa-arvo ja mitä se on, niin se toisa sukupuolta sorsii. Tästä on hyvänä esimerkkinä miesten arvon nousu, jos jää lapsia hoitamaan kotia tai on yksinhuoltaja. Eli tällöin naisen aseman paranemine työ maailmassa, parantaa enemmin miehen arvoa.

Se mitä sanoin subi miesten olevan profeministin malli esimerkki, joudun perumaan. sillä monethan subi miehet, osaavat valtaa käyttään niin, että antavat Domina luulla vallan olevan itsellään. Eli mies subit käyttävät taitavasti topping from bottom metodeja hyvin jalostetussa muodossa. Eli näitä profeministejä löytyy sekä Mastereista että subeista, sillä ne Masterit jotaka tähän topping from bottomin alistuvat, ovat viellä paremmin tähän profeministeihin lukeutuvia, he eivät vain itse tätä tajua.

morjasi

Vs: Feminismi
« Vastaus #148 : 31.10.2013, 21:12 »
-----tässäpä tätä linkkispämmiä-----/152831-miksi-feministit-suvaitsevat-islamia


On hankala ymmärtää feministien logiikkaa. Setan hiljais eloa olen ihmetellyt myös.

sonja23

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Providence knows best
  • Galleria
Vs: Feminismi
« Vastaus #149 : 31.10.2013, 22:30 »
1. Oletko feministi? Perustele!

omasta mielestä kyllä, siinä määrin kun itse käsitän feminismin. Ihan vain sen takia, että lähtökohtaisesti jokaisella tulisi olla oikeus päättää omasta elämästä. Uskon myös tasavertaiseen kohteluun työelämässä.

2. Mitä mieltä olet sukupuolistereotypioista?

En osaa sanoa tähän mitään järkevää. Itse käyttäydyn hyvin pitkälle sukupuolistereotypisesti, mutta en paheksu jos joku ei käyttäydy niin. Mies voi olla feminiininen ja nainen voi olla maskuliininen, jokainen taaplaa tyylillään.

3. Koetko että feminismi on ristiriidassa alistumisfantasioiden ja/tai alistumissessioiden kanssa?

En. Mielestäni feminismiin kuuluu myös vapaus alistua ja omaksua ihan millaisen roolin/fantasian kuin itse haluaa. Moni feministi ei pitäisi minua feministinä, kun tahdon alistua vapaaehtoisesti miehelle ja antaa tietyssä määrin vallan itsestäni miehelle.

4. Saako nainen pukeutua miten haluaa?

Saa pukeutua. Yhteisestä sovinnosta myös mies voi päättää sen.

5. Saako nainen todella päättää itse, mitä hän omalle vartalolleen tekee?

Sama kuin edeltävä.

6. Onko kauneusihanteet täyttävä, meikattu ja kaikin puolin stereotyyppinen nainen häpeäksi koko sukupuolelle ja automaattisesti tyhmä lutka, joka ei voi olla kinky?

Ei ole. Jokainen saa pukeutua, meikata tai käyttäytyä niin stereotypisesti kuin haluaa. Jokaisella on myös oikeus olla "tyhmä lutka" ja alistua mihin tahansa rooliin. Vapaus valita ja elää omaa elämäänsä on ihmisoikeus.