Kirjoittaja Aihe: Maria Kallio romaani  (Luettu 12351 kertaa)

olivia-orjatar

  • Vieras
Maria Kallio romaani
« : 06.03.2014, 09:57 »
Olen lukemassa Leena Lehtolaisen kirjaa "Harmin paikka". S/m harrastaja on siinä syytteessä murhasta. Maria Kallio vierailee Club Bizarressa, ei ihan totuudenmukainen kuvaus mikäli kyseessä on virallinen yhdistys. Olis kirjailijan kannattanut käydä jossakin oikeassa bileessä, tosin eihän meistä juurikaan mediassa myönteisesti kirjoiteta. Sotketaan väkivalta ja s/m keskenään.

RMK

  • Vieras
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #1 : 06.03.2014, 10:26 »
Joo, oon lukenut saman kirjan montakertaa. Huomasin saman.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #2 : 06.03.2014, 16:39 »
Joo, oon lukenut saman kirjan montakertaa. Huomasin saman.

Monta kertaa ?

Eli osaat siis lukea, mikä on sinulta hieno suoritus, mutta et kuitenkaan ihan ekalla kerralla ymmärtänyt
että kyseessä ei ollutkaan Nalle Puhin kuvitetut kertomukset ?  ???  ;D

JA jos joku ylläpidosta nyt puuttuu asiaan, meilla on kohta vuoden kestänyt esileikki menossa.  >:(

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #3 : 06.03.2014, 20:32 »
Mitäs uutta tässä on? Useimmissa suurelle yleisölle tarkoitetuissa fiktiotarinoissa, jossa on sadomasokismia, kinkyt kuuluvat yleensä johonkin rikollisjengiin, joka nappaa väkivaltaisiin sessioihinsa viattomia ohikulkijoita.

Toinen vaihtoehto fiktiotarinassa on, että tavallinen mies päätyy harrastamaan kinkysessioita maksullisen dominan kanssa. Tämä yleensä tapahtuu vakituiselta vaniljaseksikumppanilta salassa, ja tapaus todennäköisesti paljastuu kumppanille ja siitä seuraa ero.

Jos nainen haluaa oppia kinkysessioimaan, hän tekee ainoastaan piristääkseen parisuhteensa väljähtänyttä seksielämää, ja ottaa siihen opit maksulliselta dominalta. Kyseessä on ehdottomasti vain tilapäinen vaihe, pelkkä kokeilu, jolla olisi tarkoitus saada mies taas kiinnostumaan säännöllisistä vaginayhdynnöistä. Mies ei suutu ja ota eroa siksi että nainen on käynyt salaa ammattidominan opissa.

Jos nainen ihan oikeasti on kiinnostunut kinkymmistä leikeistä, sessiokumppani on vähintäänkin komea miljonääri-sinkkumies.

On ihan mahdotonta tehdä tarina jossa olisi ihan tavallinen pariskunta, joka harjoittaa aina kinkyseksiä aina kun on seksin aika.

RMK

  • Vieras
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #4 : 07.03.2014, 10:25 »
Joo, oon lukenut saman kirjan montakertaa. Huomasin saman.

Monta kertaa ?

Eli osaat siis lukea, mikä on sinulta hieno suoritus, mutta et kuitenkaan ihan ekalla kerralla ymmärtänyt
että kyseessä ei ollutkaan Nalle Puhin kuvitetut kertomukset ?  ???  ;D

JA jos joku ylläpidosta nyt puuttuu asiaan, meilla on kohta vuoden kestänyt esileikki menossa.  >:(


Siis joo osaan.  Ja järkytyin vähän kun huomasin,ettei se ollutkaan Nalle Puh!

CherryBelle

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • I bite on the first date.
  • Galleria
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #5 : 18.03.2014, 14:32 »
Harmin paikkahan on julkaistu 1994 eikä kuvaa tätä päivää. Ja tuo bileissä käyminen on aika sivutarina koko kirjassa. Olen lukenut kirjan kolmesti ja mulle tuo pätkä on aina ollut sellainen kuvaus mitä bileet olisi voinut olla joskus ysärin alussa. Lehtolaisen vahvuus kirjoittana on musta se, että hän osaa tehdä tarinasta aidon tuntuisen, vaikkei sitä ole. Ja jostain haastattelusta olen lukenut, että hän tekee taustatöitä tarinoiden suhteen, haastattelee enemmän aiheesta tietäviä jne. Mistä sitä tietää, jos hänellä on ollut kinky-ystävä, joka on kuvaillut bileitä ja hän on kirjoittanut oman versionsa :D

Bossman

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 170
  • In Boss we trust
  • Galleria
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #6 : 18.03.2014, 16:49 »
Jossain vanhassa Kallio-aiheisessa tv-produktiossahan oli muistaakseni myös lavastetut kinkybileet, joissa vilahdettiin hetkellisesti.
Muistelisin, etten ollut kauhean vaikuttunut  tuolloin siitä, miten touhu esitettiin.

Lehtolainen kirjoittaa kieltämättä todella sujuvasti, mutta itseäni on alkanut yhä enemmän haitata loogiset ristiriitaisuudet
ja toimimattomat faktat joissain yksityiskohdissa. Ikäänkuin kustannustoimittaja olisi ohitettu kokonaan, tai sitten hän
on liian lähellä kirjoittajaa tavalla tai toisella.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Maria Kallio romaani
« Vastaus #7 : 05.11.2017, 11:53 »

On ihan mahdotonta tehdä tarina jossa olisi ihan tavallinen pariskunta, joka harjoittaa aina kinkyseksiä aina kun on seksin aika.

Eikös jo Aisopos huomannut, että tarinassa on hyvä olla opetus. Vaniljuus on kelpo päämäärä, semmoinen eheytynyt;D