Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 55694 kertaa)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Ihan mielenkiinnosta tarkistin, agroksen sivujen mukaan tilan vuokra on 1200e, tapahtuma viimevuonna veti 170 juhlijaa tuntemattomanmaan mukaan eli rahaa tuli sisään 2890 vähintään jos kaikki olisivat olleet smfr jäseniä, tuo ei tosin kerro moniko oli työvoimaa tms ilmaiseksi joka tasoittanee ei-smfr lisämaksut pois. Jos tämän vuoden budjetti on tehty viimevuoden sisääntulevan rahan määrän perusteella olettaen että lippujenhinnan vähentävän samassa suhteessa kävijöitä (joka olisi aika omituista budjetointia mutta näin saadaan melko realistinen minimi sisääntulo) niin tilan jälkeen jää 1790e esiintyjäpalkkioihin, tekniikkaan ja autovuokriin.

Eli jos smfr ei syystä X joudu käyttämään laitteiden sinne saamiseen niiden vuokraamista jostain, niin melko kovat on esiintyjäpalkkiot, kun lipunhinnan korotukseen painetta ollut.

Kun vielä vähän mietin tekniikan yms kuluja, niin n. 1000e silti näyttäisi esiintyjäpalkkiohin menevän viimevuoden perusteella joka on yli 30% sisääntulevasta,  onko, 30% oikeasti ihmisten mielessä se painoarvo esiintyjissä? Tosin moinen pohdinta menee off-topiciksi ja siksi toiseen ketjuun.

Smooth

  • Vieras
Mukana ehdottomasti.

Siis bileissä, ei pohtimassa syvällisesti sitä miksi toisen järjestämät bileet maksaa sitä tai tätä. Ja vähinten olen tässä heristelemässä sormea että jotain on "liian kallista ja ylimääräistä ja esiintyjät ovat out ja muutenkin". Aina voi tehdä itse. Edullisesti ja huippuhyvin. Painotus sanalla tehdä.

Smurfeille  :smurffi: tsemppiä. Ja minut voi laskea myös vapaaehtoistyöläiseksi, lipari ja muu myyntityö soveltuvat parhaiten kun en voi tulla somistus ja kokoamishommiin kun olen päiväseltään koirajutussa kiinni.

Agroksenmäen bileet on odotettuja, mulle ainakin. Viime vuosi jäi väliin mutta tänä vuonna tämmöistä ei tapahdu!


viana

  • Vieras
Mä voisin tässä yhteydessä vaikka kiittää smurffeja ja muidenkin yhdistysten edustajia, jotka jaksavat tehdä bileitä ilmaiseksi muille, aivan parhautta. Ja ainakin täältä tulee ääni sille, että välillä otetaan kalliimpiakin esiintyjiä, vaikka välillä pärjätään ilmankin. Minäkään en rikas ole, mutta mun mielestäni kaikki kemut joissa olen käynyt olisivat hyvin voineet maksaa tuplankin :)

Minäkin tulen mielelläni auttelemaan, jos edellisenä iltana tarvitaan apua. Tuon illan pyhitän ihan kemuttamiseen, mutta jos tilaa valmistellaan jo edellisenä iltana, tarjolla näppärää kokoamis- ja vahvaa raahausapua.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 283
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Voidaanhan tässä mietiskellä ja vatvoa tuloja ja menoja vaikka loppuvuosi.
Summia en tässä rupea kommentoimaan...
Jos jossain tapahtumassa jäädään voitolle se auttaa seuraavien tapahtumien
ja bussikuljetusten järjestämisessä.

Kiitoksia avun tarjouksista.
Tuntemattomassa varsinaisesti nuita niputetaan :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Pakko tunnustaa, että 60e pelkkiin pääsylippuihin kallisti vaaan kilpailevan toiminnan puolelle :(

TheVille

  • Kumijumala
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 166
  • Dommejen kesyttäjä, apparently...
  • Galleria
Liput
SMFRn jäsenet 25€
Muiden yhdistysten jäsenet ja avecit 30€

Eli ilman jäsenyyttä missään yhdistyksessä tai jäsenyyden omaavaa avecia sisään ei tarvi pyrkiä?

TragedyForYou

  • Vieras
Liput
SMFRn jäsenet 25€
Muiden yhdistysten jäsenet ja avecit 30€

Eli ilman jäsenyyttä missään yhdistyksessä tai jäsenyyden omaavaa avecia sisään ei tarvi pyrkiä?

Näinhän se on aina Agroksessa ollut. Mutta kyllä kai aina joku avec löytyy (ilman että saman avecin kanssa pitää olla kuin paita ja peppunen koko iltaa) :D

MarkoT

Odotan innolla  :) :) :)

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Tänne mennään! :D

TheVille

  • Kumijumala
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 166
  • Dommejen kesyttäjä, apparently...
  • Galleria
Liput
SMFRn jäsenet 25€
Muiden yhdistysten jäsenet ja avecit 30€

Eli ilman jäsenyyttä missään yhdistyksessä tai jäsenyyden omaavaa avecia sisään ei tarvi pyrkiä?

Näinhän se on aina Agroksessa ollut. Mutta kyllä kai aina joku avec löytyy (ilman että saman avecin kanssa pitää olla kuin paita ja peppunen koko iltaa) :D

Juu löytyy toki. Mä vaan varmistin, eli tää on siis samalla idealla kuin BC:n pippalot on aina olleet. Omat juomat jne.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 283
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Liput
SMFRn jäsenet 25€
Muiden yhdistysten jäsenet ja avecit 30€

Eli ilman jäsenyyttä missään yhdistyksessä tai jäsenyyden omaavaa avecia sisään ei tarvi pyrkiä?

Näinhän se on aina Agroksessa ollut. Mutta kyllä kai aina joku avec löytyy (ilman että saman avecin kanssa pitää olla kuin paita ja peppunen koko iltaa) :D

Juu löytyy toki. Mä vaan varmistin, eli tää on siis samalla idealla kuin BC:n pippalot on aina olleet. Omat juomat jne.

Juurikin näin :)

Huntress

  • Vieras
Jee, vuoden odotetuimmat kinkerit! :love: Minä myös vapaaehtoinen auttelemaan esim. myyntihommissa tai muissa järjestelyissä.

Kunzmann

Me ollaan tulossa 99,8% varmuudella myös (jos nappuloille lapsenlikka järkkäytyy)
Että mielenkiiinnoollaaa odotellaan

Morgoth

  • Vieras
Damn ku tää on heinäkuussa ja keskellä viikkoa... Eipä ole toivoakaan että me pääsemme sinne mutta aina ei voi voittaa. Juttelimme just viikonloppuna että kunnon kinkybileet olisi harvinaisen hauskat taas. Viimevuoden Agros (meniköhän nimi oikein? :D ) bileiden jälkeen emme ole yhdessäkään bileissä olleet. Noh, eiköhän näitä vielä ehdi elämänsä aikana kokea  >:D

swan

  • Vieras
Damn ku tää on heinäkuussa ja keskellä viikkoa...

Onkos lauantai keskellä viikkoa..No ei näistä ihmisten viikoista aina tiedä, itselläkin vuorotöiden ja 365 vrk/vuosi, miinus lomat, aika sekavaa noiden viikkojen kanssa  :D