Kirjoittaja Aihe: Parisuhde D/D, s/s  (Luettu 13227 kertaa)

perapervo

  • Vieras
Parisuhde D/D, s/s
« : 07.08.2011, 11:22 »
Tässä itsellä tullut mieleen sattuneesta syystä ja kysynkin teiltä oi viisaat. Onko montaa paria täällä joissa kumpikin on Dom, tai sub?
Miten teillä suhde toimii ja mitä on otettava ylensäkin huomioon moisessa suhteessa? Vai onko tälläinen suhde "tuhoon tuomittu" toimiiko?
Kommentteja odottaen :)
( Tarkentaen: parisuhde Dom/Dom, sub/sub)

Smooth

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #1 : 07.08.2011, 11:36 »
Ajattelen, että jos molemmat ovat joko puhtaat s:t tai puhtaat D:t eivätkä hyväksy ajatusta että voisi ottaa joskus leikkeihin mukaan ehkä jokin kolmas tai neljäs, turvallinen osapuoli, voi olla hiukan vaikeata pidemmän päälle.

Mutta minulla on taipumus uskoa, että kyllä sieltä oman subiuden takaa ehkä löytää muitakin, siis switchahtavia piirteitä, jos tarpeeksi syvälle kaivaa...

Kaksi umpiD:ta on varmasti erityisen hankala yhdistelmä. Melkoista myrskyä kaiketi... Mutta kaksi s:ssä, minusta siinä on enemmän kasvunvaraa ja luovuutta tulevaisuuden varalle.

Joten pera, anna palaa vaan, jos olet SINUN IHMISESI löytänyt! Koska se on kaiken AO  :love:.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #2 : 07.08.2011, 11:52 »
Kyllähän sitä subi voi löytää toisen upean subin aivan samalla tavalla kuin muullakin tavalla suuntautuneen. Minullekin on joskus niin käynyt, että löysin mukavan naisen ja toinen osapuoli oli jopa kiinnostunut vähän samanlaisista jutuista kuin minä – harmillisesti vain myös samalta kannalta kuin minä. Tuollainen on aina rasite, jos sitä D:tä ei löydy tarpeeksi sitten niitä toisen tarpeita tyydyttämään.

Minusta tuntuu, että minkä tahansa suhteen voi saada toimimaan, jos siihen on kaksi sopivaa ihmistä. Pitää vain olla ne yhteisesti sovitut asiat, joilla ne D/s-tarpeet tyydytetään. Joko switchaillaan, haetaan niitä suhteen ulkopuolelta tms.

Omalta osaltani en usko, että parisuhde toisen subin kanssa voi tulla kysymykseen ellei kuitenkin löydy joku tapa toteuttaa itseään myös sen suhteen sisällä. Suhteen ulkopuolelta en voisi lähteä hakemaan mitään tyydytystä itselleni. Se ei tuntuisi hyvältä myöskään kumppanin osalta. Sen verran perinteiset arvot minulla kuitenkin on.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #3 : 07.08.2011, 13:39 »
Minäkin luulen että kahden 100%:n D:n suhde voi olla hieman haasteellisempi (ellei mahdoton) kuin kahden s:n. Vaikka olen ollut vaniljaisissakin suhteissa niin niissäkin miehet on olleet luonteeltaan minua dominoivampia. Kerran minulla oli lyhyt suhdekokeilu toisen s:n kanssa ja yritin kovasti saada D-puolta itsestäni ulos, että kummallakin olisi ollut kivaa, mutta se ei oikein tuntunut luonnolliselta. Se suhde loppuikin sitten aika lyhyeen. Pienellä otannalla suoritettu empiirinen kokeeni osoittaa että vaniljamiehestä on helpompi saada D-henkinen kuin s-henkinen. Ainakin omien kokemusten mukaan.

swan

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #4 : 07.08.2011, 13:55 »
Taidan olla liian alistuva, jotta toisen alistuvan kanssa yhteiselosta tulisi jotain. Toisaalta ajattelee, että voiko mikään olla hankalampaa kuin elää yksin parikymmentä vuotta. Onhan sitä valmis vaikka mihin kompromisseihin ja järjestelyihin, jos ei tarvisisi vanheta yksin ja kokemattomana, mutta sittenkin.
Ihanteet on ihanteita, eikä elämä aina mene niiden mukaisesti, jos koskaan. Jos saisi valita ihanteen mukaan, valitsisin kumppaniksi Masterin.

Hyvin vaikea on myös ajatella näillä taustoilla käyvänsä suhteen ulkopuolella harrastelemassa, ei se oikein luonnu mulle, orjan vikaa sen verran. Tai sitten herään joku päivä uneksimasta, heh.

Queena

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #5 : 07.08.2011, 14:04 »
Ennen olin vain D, mutta toisen D:n kanssa muodostunut suhde sai kokeilemaan toistakin puolta ja yllättäen ollaankin sitten switch ja innokkaana uusista asioista. Kivaa on ollut.
Kompromisseja ja myönnytyksiä puolin ja toisin, luulisin että kaiken saa toimimaan jos mieli on avoin, kemiat ja tunteet kohdallaan ja molemmat panostaa suhteeseen ja seksiin.

Ei ole kyllä meillä ainakaan ollut mitään myrskyjä jatkuvasti, millaista kahden D:n välisessä suhteessa epäiltiin olevan. Ei se dominoiva puoli kuitenkaan ole läsnä kaikessa mitä tekee, mutta luulisin että minä olen se kenellä eniten on vaikeuksia olla ajoittain ns. komentelematta..Toisaalta ollaan kyllä huomattu että ei me kai ihan 100% D oltukkaan :)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #6 : 07.08.2011, 14:32 »
Minä näkisin kahden alistuvan suhteen kokolailla vaikeena, jos kumpikaan osapuoli ei nauti toisen alistamisesta, voi käydä niin että koko seksielämä lopahtaa, kun kumpikaan ei saa kunnolla sitä mitä haluaa. Itse alistuvana, pystyn kyllä dominoimaankin, mielestäni jopa olen suht hyväkin siinä, mutta en vaan saa mitään kiksejä siitä, päinvastoin alkaa enemmänkin ärsyttää toisen alistuvuus. Mutta voihan se olla että suhde vois toimiakin, jos sitä yrittämisen halua on riittävästi, mene ja tiedä.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #7 : 07.08.2011, 14:49 »
 >:D Jokainen hiihtää tyylillään, se on mun motto. Ja jos rulettaa niin kaikki hyvin. Tyyliin... tää vaan on meidän juttu, vittuuks se teille kuuluu.....*hah*

ursa

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #8 : 07.08.2011, 15:15 »
>:D Jokainen hiihtää tyylillään, se on mun motto. Ja jos rulettaa niin kaikki hyvin. Tyyliin... tää vaan on meidän juttu, vittuuks se teille kuuluu.....*hah*

Tärkeintä on se, että aitoa tunnetta löytyy molemminpuolin ja suhde toimii omasta ja kumppanin mielestä. Mikäli tunnetta ja kipinä löytyy, niin antaa palaa vaan. >:D

Luokittelut ja tyypittelyt on niin eilistä. Jokainen voi arvioida itse sen, että kuinka voimakkaasti on D tai s suhteessa toiseen. Tai sen, että kuinka paljon nauttii kivun tuottamisesta ja saamisesta SM-suhteessa. Jos toimii aidosti omien halunsa ja tunteitensa mukaan niin silloin on oikealla tiellä.

domlaw

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #9 : 07.08.2011, 15:25 »
Onpas hyvä aihe. Asiaa on tullut itsekin pyöriteltyä mielessä. Jos nyt puhutaan vakavasta parisuhteesta, niin mun mielestä se perustuu niin paljon muulle(kin) kuin vain osapuolten dominoivuuteen tai alistuvuuteen. Jos tahtoa ja kipinää...rakkautta löytyy riittävästi, niin en ymmärrä kuinka asia jäisi vain siitä kiinni, että molemmat ovat dominoivia tai alistuvia. Jos nyt ajattelee kahta tasaväkistä ihmistä suhteessa, niin eiköhän ne vetovastuut asioissa yleensä jotenkin ratkea...se ottaa asian hoitaakseen kummalta se paremmin luonnistuu. Ja jos nyt jotain suhteista olen oppinut, niin kompromissien tekoa se joka tapauksessa edellyttää molemmilta osapuolilta.

Mikä erottaa vanilija suhteen parisuhteesta, jossa on D/s elementtejä? Jos ihan perusasioita ajattelen, niin ei mikään. Joka helvetin suhteessa on omat kompastuskivensä ja kyse onkin siitä, että kyetäänkö ne ratkaisemaan vai kopsahtaako homma vastoinkäymiseen.

Jos haluaa saada kaiken, ilman että joskus tai joissain asioissa on valmis joustamaan, niin sitten voi olla hankalaa olla ylipäätänsä minkäänlaisessa suhteessa. Edellinen ei kuitenkaan missään nimessä tarkoittanut sitä, että pitäisi tyytyä johonkin "ihan kivaan".

Olipas vässykkä kannanotto dominoivalta mieheltä  >:D

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #10 : 07.08.2011, 15:39 »
Omat vaatimattomat havainnot parisuhteesta ja seksistä tiivistetyssä muodossa:

Seksi on parisuhteen liima. Seksi saattaa olla pienin asia, joka pitää parisuhdetta kasassa, mutta sen puute on usein suurin syy miksi parisuhde hajoaa.

Vaikka suhteen alussa seksi tai sen puute saattaisikin olla varsin merkityksetön seikka, niin pidemmällä aikavälillä seksittömyydestä saattaa tulla suuri ongelma joka pistää parisuhteen lujille siitä huolimatta vaikka kuinka välittäisi muuten kumppanistaan.

Sama pätee bdsm-mieltymyksiin tai -toiveisiin. Jos D tai s ei pääse toteuttamaan itseään ja saa tarpeilleen riittävästi vastakaikua kumppaniltaan, niin se saattaa muodostua parisuhteessa merkittäväksi kompastuskiveksi.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #11 : 07.08.2011, 16:10 »

Seksi on parisuhteen liima. Seksi saattaa olla pienin asia, joka pitää parisuhdetta kasassa, mutta sen puute on usein suurin syy miksi parisuhde hajoaa.

Tämä oli hienosti kiteytetty. Niin totta. Niin omakohtaisesti koettu!

Minun on vaikea uskoa täysiin D tai s ihmisiin. En usko, että voisin sellaiseen törmättyäni muodostaa vakampaa parisuhdetta. Mikään ei voi olla niin ehdotonta!!

Edit: mitenkäs tämä "lainaaminen" näin meni o.O


edit 2: lainaukset korjattu
« Viimeksi muokattu: 07.08.2011, 16:54 kirjoittanut Hermes »

cnc

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #12 : 07.08.2011, 17:10 »
Oli sitten s/s tai D/D, niin kyllä se kuitenkin yhteisten kemioitten puutteesta tai puuttumattomuudesta lähtee se, kuinka suhde onnistuu. Pitää kuitenkin muistaa, että suurinmalla osalla pervoista on myös muutakin elämää kuin pervoilu ja muutakin seksiä kuin pervoseksi. Se omanlaisensa seksielämä muodostuu kyllä jos halua on. Pitää myös muistaa, että D- ja s-ihmiset ovat hyvin erilaisia ja tahtovat hyvin erilaisilla tavoilla toteuttaa itseään. Esim. vaikea uskoa, että kukaan nainen ei pitäisi miehestä, joka haluaa herrasmiesmäisesti huomioida naista ja tehdä naista miellyttäviä asioita. Ei se D/s ole pelkästään sitä, että tykkääkö toinen piiskata ja toinen ottaa sitä vastaan. Ja jos osaa suhtautua ilman ryppyotsaisuutta seksiin, niin voihan sitä välillä testailla rooleja, jotka eivät ole ivan luontaisia itselle.

swan

  • Vieras
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #13 : 07.08.2011, 17:58 »
Minun on vaikea uskoa täysiin D tai s ihmisiin. En usko, että voisin sellaiseen törmättyäni muodostaa vakampaa parisuhdetta. Mikään ei voi olla niin ehdotonta!!
Mahtaakohan mitään absoluuttia olla olemassa..
Omalta kohdalta voi todeta,etten ole dominoiva yhtään seksuaalisesti. En osaisi,eikä ole haluja siihen.

Jos muutoin on jossainmäärin johtajatyyppiä tai paremminkin palveluhenkinen ja yhteistyöhaluinen,se ei minusta ole seksuaalista toimintaa.

Miten musta tuntuu,että toiset supit ja orjat ovat erityisen lapsenmielisiä ja kykenemättömiä ottamaan seksissä ohjaksia  =D.

Jos huumori unohtuu tai ei ole huumorintajua, parempi unohtaa orjailukin. Menee muuten liian totiseksi ja ehdottomaksi. En tarkoita etteikö suhde ole myös vakava asia ja vastuullinenkin.

Lisäys:
Tai pitäis ehkä ottaa vähän takaisin, koska kai tuo palveleminen voi olla seksuaalissävytteistäkin hyvin voimakkaasti. Ja niinkin, että eiköhän sekä D että s tee toisilleen palvelusta ja tavallaan roolit unohtuvat. Kahdesta voi tulla yksi kokonaisuus?

Miksipä ei sitten muissa tilanteissa ja switchien suhteessa taikka kahden subin suhteessa vois tuollaista palvelua olla. Jos rakastaa, niin haluaa toiselle parasta ja ehkä toisilla onnistuu niinkin, että sen Hallinan saa toisesta suhteesta, jos yhdessä niin sovitaan. Ei ehkä helpoimpia keinoja, mutta eikös kinkyissä ole aika paljon polyamorikkoja esmes.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2011, 18:33 kirjoittanut swan »

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Parisuhde D/D, s/s
« Vastaus #14 : 07.08.2011, 18:49 »
Menee kyllä ohi otsikon mutta eivätkö s/s ja D/D voi olla hyviä ystäviä jos kerran seksuaalisuus ei osu yhteen? Pakkoko kaikkeen on aina ympättävä parisuhdetta ja seksiä? Joskus tuntuu ettei ystävyyden arvoa oikein tunnusteta, vaikka itsellä ainakin on eliniän kestäneitä hyviä ystävyyssuhteita jota merkitsevät todella paljon. Pari/seksisuhteet tulevat ja menevät  ;D mutta ystävyys on ollut pysyvää....miksi väkisin vääntää sitä väärään muottiin ja pilata kaikki?