Kirjoittaja Aihe: Aloitteleva  (Luettu 4938 kertaa)

lemonade

  • Vieras
Aloitteleva
« : 07.10.2013, 15:18 »
Olen aivan "vihreä" ,mutta ilmeisestikin sub. Nautin,kun saan tuottaa nautintoa toiselle ja fantasia on aivan kiltti sidonta,jossa kuitenkin aistit olisi äärimmilleen virittyneet. Uskon,että tälle tielle astuessani,paljastuu enemmän ja enemmän itsestäni ,eikä se varmaankaan ole huono asia. Luin jostain,että master-sub-suhteessa molemmat kunnioittavat toisiaan. Minusta ajatus,että "joutuisin" tekemään vain niinkuin minulle sanotaan,on ahdistava. Enkö siis olekaan sub? Voi hyvänen aika sentään,kun ole hukassa tämän asian kanssa  :o Onko sub nainen siis orja,joka tottelee kaikessa masteriaan vai onko asia niinkuin luin;subnaiset ovat itsenäisiä ja ylpeitä naisia,joiden kunnioitus ansaitaan ?

Fixx

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #1 : 07.10.2013, 15:43 »
Kannattaa varmaan tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Ja sopivan kumppani(e)n kanssa kannattaa kaikessa rauhassa tutkailla mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Turvasanaa saa aina käyttää.

Tuosta aiheesta (orjan/subin oikeudet ja velvollisuudet) varmaan löytyy asiaa tolkuttomasti kun ryhtyy kaivamaan.

lemonade

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #2 : 07.10.2013, 15:58 »
Aivan varmasti löytyykin ja sitä alan penkoa nyt :) Mutta aika hyvät avainsanat sanoit;kannattaa tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu :)

-katy-

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #3 : 07.10.2013, 16:18 »
Olen kanssa ihan aloittelija BDSM:ssä,mutta en elämässä..
Kuinkahan monta kertaa on ollut hukassa itsensä kanssa,aika monta kertaa..


Eiköhän ihmisarvo ja sen kunnioitus kuulu jokaiselle ja vaikea mun olis kuvitella toteuttavani enää edes vanilijaa ihmisen kanssa,missä ei lähtökohtaisesti ole molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus- tuntematta ihmistä nuo ei synny kenties tuosta vaan-

Mun mielestä se suhde määrittää,se kemia ja persoonat,onko alistuva "tahdoton orja" vai enemmän ohjaava alistuva,jolla on tarkat rajat itseensä-
tahdottoman orjan oma tahto kenties on olla "tahdoton" eli tietäähän hän silloin,että mitä haluaa-

Oikeasti, jos ei tietäisi mitään ja mistään,että mitä haluaa tai ettei olisi omaa persoonaa ollenkaan-mistä se kertoisi?

Onko lopulta siis olemassa edes mitään tahdottomia kynnysmattoja,joilla ei ole omaa persoonaa ja tahtoa-ehkä maissa joissa harjoitetaan diktatuuria ja rajua kontrollia,jossa vain tietyt asiat ovat sallittuja-ja sittenkään ihmisiä ei saada lopullisesti kukistettua paitsi tappamalla-no joo


En ole tavannut vielä yhtään identtistä alistuvaa ja tuskin onkaan-en tunne tosin pintaa syvemmältä ainuttakaan,vaikka paljon tavannut ihmisiä-

En tiedä,että onko olemassa ns. kaikkien subeja tai orjia-siihen kai vaaditaan tietynlaista luonnetta tai sitten niitä,jotka arvelevat että kaikkia voi komennella ja nimitellä vaikkapa netissä :D

« Viimeksi muokattu: 07.10.2013, 20:23 kirjoittanut -katy- »

seppo.ilmarinen

Vs: Aloitteleva
« Vastaus #4 : 07.10.2013, 16:54 »
Mieki tätä punnitsen kovasti pienessä mielessäni, mutta mie oon aatellut sen näin, että vaikka se master on hallinnssa, niin sen vastuulla on huolehtia siitä että molemmilla on hyvä olla. Eli hän on tavallaan oikeastaan se joka työt tekee ja toinen on vapaalla ja nauttii matkasta, mitä ikinä se matka sitten sisältääkään.

Vai onko tämä puolieellinen?

-katy-

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #5 : 07.10.2013, 17:28 »
Minä taas olen kuullut,että dominoivat on niitä jotka nauttii ja lekottelee vaan-

itse en keksi suhdetta joka toimisi vain yhteen suuntaan-kenties jos toteuttaa silkkaa hedonismia elämässään,tuossa voi onnistua-

Itse olen tottunut vain vaivannäköön ja kärsimyksiin-tosin vituttaahan se usein-mukavaa olis joskus "vain nauttia matkasta",edes vähän aikaa-
mutta se on jo toista asiaa-

oikeesti kai mitään ei synny ilman työtä ja panostusta-tosin ei kai aina ole tähtitieteestä kyse-lasi vettä janoiselle tai hymy yksinäiselle

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #6 : 07.10.2013, 18:13 »
Turhaa on ettii ittelles lokeroa mihin itteensa rajoittaa, vaan menee niin kun sielu vie ja kokeile juttuja. Hauskaa pitää olla ja mielestani se tarkan nimityksen ettiminen sille, mistä tykkä, pilaa sen hauskuuten samantien. >:D

peikkotyttö

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 126
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #7 : 07.10.2013, 19:26 »
Turhaa on ettii ittelles lokeroa mihin itteensa rajoittaa, vaan menee niin kun sielu vie ja kokeile juttuja. Hauskaa pitää olla ja mielestani se tarkan nimityksen ettiminen sille, mistä tykkä, pilaa sen hauskuuten samantien. >:D

Samaa mieltä.

Minä käytin vuosia sanoja Master ja Dom tarkoittamaan samaa asiaa, mutta nykyisin käytän Masteria viittaamaan henkilöön, jolle hänen orjansa on luovuttanut määräysvallan joko osittain tai kokonaan. Dom-sanaa käytänkin jo vähän miten sattuu: viittaamaan yleisesti hallitseviin (dominant) tai silloin kun kyse on hallitsevasta, joka ei ole Master edellä mainitsemani määritelmän mukaan. Siten "että "joutuisin" tekemään vain niinkuin minulle sanotaan" viittaakin minun mielestäni Master-orja -suhteeseen, jossa orja on luovuttanut kaiken määräysvallan Masterilleen eli 24/7-suhteeseen. Voit siis aivan hyvin olla sub, vaikka edellä mainittu sinua ahdistaisikin.

Termit eivät ole vakiintuneita ja niistä kinataan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toiset käyttävät termejä sekaisin ja toiset eivät. Luulen myös, että minullakin tuo eri termien käyttö elää ja muuttuu vielä.

Muista, ettei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa olla sub, vaan jokainen löytää oman tapansa yrityksen ja onnistumisen sekä yrityksen ja erehdyksen kautta. Sinulla on oikeus asettaa omat rajasi ja olettaa, että kumppanisi kunnioittaa niitä samoin kuin sinun on kunnioitettava kumppanisi asettamia rajoja, mikäli jokin sinua kiinnostava onkin hänelle liian rankkaa.

Minun kumppanini on ansaittava kunnioitukseni toistuvasti.  >:D Kumppaneilleni, joille subin(kin) kunnioittaminen on sisäänrakennettua, tämä ei ole ollut mikään ongelma.  :-*  :love:

chilinen

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #8 : 07.10.2013, 20:07 »
Turhaa on ettii ittelles lokeroa mihin itteensa rajoittaa, vaan menee niin kun sielu vie ja kokeile juttuja. Hauskaa pitää olla ja mielestani se tarkan nimityksen ettiminen sille, mistä tykkä, pilaa sen hauskuuten samantien. >:D

Olen tästä tasan samaa mieltä. Jos joku kokee tietyn lokeron omakseen, niin hyvä niinkin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #9 : 07.10.2013, 20:31 »
Turhaa on ettii ittelles lokeroa mihin itteensa rajoittaa, vaan menee niin kun sielu vie ja kokeile juttuja. Hauskaa pitää olla ja mielestani se tarkan nimityksen ettiminen sille, mistä tykkä, pilaa sen hauskuuten samantien. >:D

Olen tästä tasan samaa mieltä. Jos joku kokee tietyn lokeron omakseen, niin hyvä niinkin.

Minulta on aika monta kertaa kysytty, että olenko dominoiva,tietysti jotain toiveita siinä ollut mukana. Silloin on ihan hyvä ollut sanoa, etten ole ollenkaan dominoiva. Mutta kai sekin on sitten tuota lokerointia..toisaalta jos molemmat roolit sopii, silloin varmasti on helpompi olla"lokeroitumatta" . Tietenkin sitten voi taas erikseen puhua siitä, että onko tämä jotain roolin vetämistä, mutta sekin menee kai ohi otsikon aiheen  :)
« Viimeksi muokattu: 08.10.2013, 19:18 kirjoittanut -katy- »

Rotten

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #10 : 07.10.2013, 21:54 »
Ei kannata muutenkaan ottaa tosissaan mitään lokerointeja tai mitään "oikeuksia ja velvollisuuksia". Ne on jokaisen ihmisen oman pään sisällä ja mä ainakin uskon ja toivon että mitään tupatarkastuksia tehdään että onko ne sun mieltymykset ja mielihalut toteutettu "just oikein".

Viridian

Vs: Aloitteleva
« Vastaus #11 : 08.10.2013, 18:43 »
Ei kannata muutenkaan ottaa tosissaan mitään lokerointeja tai mitään "oikeuksia ja velvollisuuksia". Ne on jokaisen ihmisen oman pään sisällä ja mä ainakin uskon ja toivon että mitään tupatarkastuksia tehdään että onko ne sun mieltymykset ja mielihalut toteutettu "just oikein".

Lokerointi on ruma sana. Velvollisuus on vielä rumempi sana nyky-yhteiskunnassa.

Silti kannattaa ottaa tosissaan kinkyjenkin lokeroinnit sen verran, että kun joku kertoo olevansa jotain, mille on olemassa kätevä yleisluontoinen lokero, tieto kannattaa ottaa vastaan ja hyödyntää. Ei kuvittelemalla, että kun tietää henkilön jollekin tasolle asti määritellyn lokeron, vaikkapa " ei-masokistinen miellyttämishaluinen ja romanttinen tyttösubi", osaisi automaattisesti toimia oikein, mutta hyödyntämällä esitietoja sen verran, että ei esimerkkitapauksessa aloittaisi asioiden selvittelyä pisimmällä ruoskallaan...

Sama juttu oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen. Ainakin itse tykkään, että esimerkiksi oikeus käyttää turvasanaa otetaan tosissaan, jos joku sellaisen oikeuden katsoo tarvitsevansa. Ja että näissäkin piireissä on paitsi oikeuksia, myös painavia velvollisuuksia ihmisinä ja moraalisina, ajattelevina olentoina. Mutta onneksi aina voin pysyä erossa niistä, joiden mielestä ei kannata ottaa mitään tosissaan, itse kun olen pikkuisen tosikko.

Vielä siitä lokeroimisesta. Joskus ilmoitus siitä kuinka ei ole lokeroitavissa tarkoittaa ennemminkin, että "haluan minuun suhtauduttavan tavalla, missä oma erityisyyteni ja monimutkaisuuteni pääsee oikeuksiinsa, ilman ennakko-odotuksia, jotka kumpuaisivat siitä, mitä olen teknisessä mielessä". Sillä tottakai jokainen on lokeroitavissa, vaikka sitten niin, että jokaisella on ihan oma tarkasti määritelty lokero, jossa on muuttujia tarpeeksi varmistamaan, ettei kukaan muu ole täsmälleen samoin määriteltävissä. Yleensä niitä lokeroita kuitenkin löytyy itsekullekin, joissa on väkeä vähän enemmän kuin vain itse. Sukupuoli, ikä, ammatti, painopistealueet kinkyrintamalla.. onhan näitä.

Vir

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #12 : 08.10.2013, 19:43 »
Ei kannata muutenkaan ottaa tosissaan mitään lokerointeja tai mitään "oikeuksia ja velvollisuuksia".

Aika järkyttävä ajatus ettei oikeuksia ja velvollisuuksia tarvitsis ottaa tosissaan. Ne nimenomaan pitää ottaa vakavasti, ei niinkään itsen vaan kumppanin vuoksi.

IKRM

Rotten

  • Vieras
Vs: Aloitteleva
« Vastaus #13 : 08.10.2013, 20:19 »
Ei kannata muutenkaan ottaa tosissaan mitään lokerointeja tai mitään "oikeuksia ja velvollisuuksia".

Aika järkyttävä ajatus ettei oikeuksia ja velvollisuuksia tarvitsis ottaa tosissaan. Ne nimenomaan pitää ottaa vakavasti, ei niinkään itsen vaan kumppanin vuoksi.

IKRM

Tarkoitin että ne ovat sitten kyseisten ihmisten omista mielenliikkeistä ja haluista kiinni eikä mitään universaaleja totuuksia jotka on jossain keskustelupalstalla kiveen kirjoitettu.