Kirjoittaja Aihe: Aloitteleva sub  (Luettu 8806 kertaa)

Tyttö18.v

  • Vieras
Aloitteleva sub
« : 17.07.2014, 22:14 »
Eli olen 18 kohta 19 vuotias ja minua kovasti kiinnostaisi alistua jollekkin, kellä kokemusta alistamisesta. Olen kuitenkin todella ujo, mitä mun kantsis tehdä? Miten olette löytäneet masterin? Mulla ei ole kokemusta bdsm jutuista, mut jotenkin ajatus kiihottaisi alistua jollekkin.

Purppura

Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #1 : 17.07.2014, 22:18 »
Veikkaan että sulla on kohta privaboksi täynnä tarjokkaita.  :P

Vitsit sikseen... kannattaa tutustua siihen dominoivaan osapuoleen hyvin, joko netissä tai ihan RL ennen kuin alkaa leikkimään. Ei niinkään että homma olisi erityisen vaarallista, vaan siksi että molemmat ymmärtäisivät paremmin toistensa halut ja rajat, jolloin yhdessä leikkimisestä saa enemmän irti.

Fixx

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #2 : 17.07.2014, 22:25 »
Miten olette löytäneet masterin?
Jep, foorumille postaus tuottaa varmasti noin 89 potentiaalista Masterisehdokasta. Niissä on eroja, joten kannattaa hiukan seuloa. (En itse ole tarjousta tekemässä, joten tämä ei ole mikään kilpailijoiden dissaus  :D )

Nick

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #3 : 17.07.2014, 22:25 »
Sun kantsii tietty lähettää mulle anomus :)

SARKASMIA TAHVOT

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #4 : 17.07.2014, 23:41 »
Otat muhun kato yhteyttä ni takaan, ettet enää koskaan halua edes kuulla sanaa 'bdsm'.  :o

Ja vakavammin, ei mulla oo ainakaan hevonvitunmakua mitä 'aloitteleva 18v subi jolla ei ole kokemusta' hakee ja luulen
että suurin osa vastanneista 'mastereistakin' haluu ainoastaan uittaa kulliinsa sussa.

Että : Tervetuloa ja hauskaa loppuelämää!

-Stoge


Mr.Vic

Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #5 : 18.07.2014, 02:05 »

Ja vakavammin, ei mulla oo ainakaan hevonvitunmakua mitä 'aloitteleva 18v subi jolla ei ole kokemusta' hakee ja luulen
että suurin osa vastanneista 'mastereistakin' haluu ainoastaan uittaa kulliinsa sussa.

Soot stoge vitsikäs, mutta todennäköisesti harvinaisen oikeassa!   ;D

Tyttö18.v

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #6 : 18.07.2014, 04:20 »
Kiva kun oli tullut vastauksia. Ja katsotaan, jos mäkin täältä masterin löytäisin ja uskaltaisin tavata.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #7 : 18.07.2014, 09:36 »
Kokonaan uutena skeneen tulevalle naispuoliselle voi lämpimästi suositella baarin erilaisia tyttöjen miittejä, joita on pidettu muutaman kerran vuodessa pääkaupunkiseudulla sekä Tampereella (profiilissasi ei lue asuinpaikkaa, mutta lähden nyt siitä ettet ole vain maasterien kiusaamiseksi synnytetty nettitrolli). Tyttömiiteissä tutustuu kanssakinkyihin eri suuntauksista, ilmapiiri on aina ollut ystävällinen ja konstailematon, ja koska ainakin kesämiitit on tykätty pitää esim. puistossa, ei tarvitse pelätä että kukaan olisi pukeutunut saati "pakottaisi" ketään pukeutumaan tai käyttäytymään huomiotaherättävästi.

Aloittelijalle tyttömiittien tärkein anti on tiedonvälitys, koska naisten on oman turvallisuutensa takia hyvä selvittää heihin kontaktoivien miesten maine ja monta muuta kinkyasiaa, jotka saattavat herättää kysymyksiä. Seuraavaa tyttöpiknikkiä säädetään tässä:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8245.0

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #8 : 18.07.2014, 09:42 »
Suosittelen lukemaan ja uskomaan tämän -> http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1009.0

Samainen teksti löytyy käännettynäkin näiltä sivustoilta.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #9 : 18.07.2014, 13:37 »
Kannattaa käydä bileissä, siellä voi tutustua turvallisesti. Bileitä on esim. 6.9. Tampereella ja 11.10. Jyväskylässä.

Pip

Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #10 : 18.07.2014, 14:50 »
Kannattaa käydä bileissä, siellä voi tutustua turvallisesti. Bileitä on esim. 6.9. Tampereella ja 11.10. Jyväskylässä.
Tampereella on myös Mixei:n klubi 26.7.

tiltu

Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #11 : 18.07.2014, 18:22 »
Hei tyttö!
Aloittelevana mutta jo aikuisena sub-naisena pyytäisin, että jos sulle selviää miten uusi sub löytää masterin, niin kerro mullekin;)
Ainakin mun kokemus on, että yhteydenottoja tulee ja ne jotka on samoilla linjoilla, menee ennen ekaa sessiota puihin. Sori, jos olen masentava, mutta kannattaa ainakin jutella useamman kanssa, jos niistä joku olisi rohkea ja tosissaan.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #12 : 18.07.2014, 19:44 »
Kannattaa käydä bileissä, siellä voi tutustua turvallisesti. Bileitä on esim. 6.9. Tampereella ja 11.10. Jyväskylässä.
Tampereella on myös Mixei:n klubi 26.7.

JA LOUNGE _ON_ KÄYTÖSSÄ!

flintstone876

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #13 : 18.07.2014, 21:57 »
Kannattaa varoa niitä, jotka varoittelee muista ;)

-katy-

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #14 : 18.07.2014, 22:48 »
Otsikkoon: Mitä ihmiset ajattelevat aloittamisen tarkoittavan? Ei voi olla täysi totuus, mitä miehet tässä paljastavat:

Ja vakavammin, ei mulla oo ainakaan hevonvitunmakua mitä 'aloitteleva 18v subi jolla ei ole kokemusta' hakee ja luulen
että suurin osa vastanneista 'mastereistakin' haluu ainoastaan uittaa kulliinsa sussa.

Soot stoge vitsikäs, mutta todennäköisesti harvinaisen oikeassa!   ;D

« Viimeksi muokattu: 19.07.2014, 13:20 kirjoittanut katy »